( vilmos.nagy | 2018. 12. 03., h – 15:17 )

Nézd meg, hogy milyen tervekkel vágnak neki a Nyugati-Déli alagútnak - egy átmenő vasúti alagút messze mást infrastruktúrát kíván, mint amit az M3 ad, vagy akár teljes újraépítés nélkül adhat.

De akkor foglamazok másképp: meg merem kockáztatni, hogy okkal nem fordul elő _semmilyen_ komolyan vehető, civil, tömegközlekedéssel foglalkozó szervezetnél az, hogy az M3 felújítást ilyen irányból kritizálják. Nem véletlen, hogy az M2-nél is csak a Gödöllői hévvel való összekötés van napirenden (igaz, már nagyon régóta), mert az két zártpályás, eléggé jól körülfogható üzem - míg az senkiben nem merül fel, hogy a Keleti-Déli összekötést azon az alagúton keresztül oldják meg.

Rengeteg problémája van az M3 felújításnak: új kijáratok hiánya; Népligetnél a vasúti csatlakozás hiánya; az új szerelvények beszerzése;).
És rengeteg helyen számon lehetne kérni az elővárosi vasút további fejlesztését is: M5-ös metró; M2-Gödöllői HÉV; Nyugati-Déli alagút; az összes fejpályaudvarunk állapota; ha kicsit visszamegyünk az időben, akkor az Aréna pláza.