( vilmos.nagy | 2018. 12. 03., h – 14:28 )

nem azzal van problémám, hogy zavarjuk alagútba a vonatot, sőt!

Csak az M3-as alagút 40+ éves infrastruktúra, azokra a metrószerelvényekre méretezve, amik futnak benne.
Mekkora hahotázás volt itt, amikor belepróbálták az Alstomokat az M2-es alagútba, pedig ott a szerelvények gyártása előtt már egész jól lehetett tudni, hogy hogyan néz ki az az alagút, amiben futniuk kellene. S mégis, 1-2 próbafutás kellett hozzá, hogy a különböző kanyarokban, lejtőkön, emelkedőkben, megállókban ne koccanjon neki semminek. Na most, ezek után kb. irreálisnak tartom, hogy a MÁV elég diverz járműparkját realitás lenne belezavarni ebbe az alagútba.

Nem mellesleg, amíg egy légkondit nem tudunk venni az új metrószerelvényeinkbe, addig... ah, csak felbaszom magam.

De ettől függetlenül full igazad van, a Nyugati-Déli alagúttal szemben elég nagy reménységeim vannak (ahogy említettem feljebb is.), s elég szomorú lenne, ha ezt megint elcseszné a városvezetés, ahogy a négyes metrónál is kihagyták ezt. Csak szerintem a jelenleg meglévő infrastruktúrába irreális a teljes vasutat lezavarni.