( Friczy | 2018. 10. 09., k – 15:21 )

Egy ezer Ft-os elektromos alkatrésztől is elvárom, hogy legyen biztonságos, tehát ha a felhasználó rendeltetésszerűen használja, akkor ne rázza meg, ne gyulladjon ki, stb. A frissítés elmaradása - főleg, ha a frissítés nem elérhető, vagy bonyolult - nem a user felelőtlensége. Ha jól rémlik, a kérdéses esetben egy autentikáció nélkül elérhető funkcióról van szó, ez bizony a gyári hiba kategóriája, nem pedig a tudo lakat védelmi képességének problémája.

Amelyik termékbe gyárilag veszélyes hiba kerül, azokat jobb helyeken visszahívják és kijavítják, illetve kicserélik. Software esetében a dolog egyszerűbb, nem kell kicserélni, csak frissíteni. De ha a felahsználó nem is értesül róla, hogy mit kéne tennie, akkor ezt a dolgot nem kéne rá kenni.