( Hevi | 2018. 10. 02., k – 17:51 )

Hat mondjuk szamomra az i2 volt az egyik szog az Index koporsojaba. Azt a merhetetlen eroforraspazarlast kliens oldalon, amit azzal lemuveltek, az mar vicc.

Nem is beszelve arrol, hogy az i2-n a cikkek nem kulon lapkent, hanem modal-kent nyilnak meg; a hatter nem homogen, hanem latszik a lap mogotte -> elvonja a figyelmet a cikkrol, zavaro.

Valahol az i2 bevezetese utan hagytam abba az index olvasasat, amikor olyan javascriptet sikerult kiizzadniuk, ami megfektette az akkori iPademet.

--

Az infinite scroll meg a masik, ami miatt be kene szantani az osszes marketing- es nem a felhasznalo erdekebol tevekenykedo fejleszto ceget. Tobb a problema vele, mint amennyit megold, nem lehet linkelni specifikus reszeire, nem tartja meg a poziciot refresh utan, satobbi.

De nyilvan sokkal jobb "engagement" mutatokat hoz, ha nem szakitjuk meg az ember scollozasat mindenfele klikkelgetessekel, eleg ha a user csak scrolloz, scrolloz, scrolloz, barmi egyeb jajjde nagyon megterhelo lenne a usernek (meg a vegen azt mondja, hogy "itt a feed vege, a kovetkezo oldalt mar nem nezem meg". Hat mi lenne a userekkel ha nem tapasztanak oket oda kulonbozo media site-ok a hirdetesek ele??