( Tassadar | 2018. 09. 11., k – 22:03 )

Szervizhálózat biztosan van, az, hogy ez vidéken ténylegesen mennyire működik egy 4 órás ProSupport esetén már más kérdés.
Apropó, publikus szerződéssel milyen rendelkezésre állást vállal a HP?

Állítólag kötelező vizsgák is vannak, ennek ellenére a kiküldöt hardveres emberek minősége csapnivaló, volt olyan szerverem, ahol a "mérnök" elhajlított pár lábat egy Xeon cseréjénél, majd kézzel visszahajtogatta.
Nyilván pár nap múlva már egy új alaplappal láttuk viszont.
A másik 3 óra alatt képtelen volt egy működő memória konfigurációt összeállítani.
A PERC (Raid) firmware-k minősége borzasztó, folyamatos vakriasztások jöttek storage hibákra.
Emlekszem olyan PowerVault tárolóra, ami folyamatosan köpte ki a lemezeket, nem tudtak semmit csinálni vele, helyette kéthetente cseréltek benne.

Szerencsére már egy jó ideje csak felhővel vagyok kapcsolatban.