( nagylzs | 2018. 07. 17., k – 11:10 )

Hátha valaki tudja a választ erre a kérdésre. A NAV -nak írtam már kb. 2 hete nem válaszolnak. Lejelentettem egy számlát. Ezután le akartam jelenteni a sztornóját, és hibát kaptam.

Konkrétumok:

* Az eredeti számlábanInvoiceNumber element-ben "2018-GH-000530" érték lett megadva. Ez az eredeti számla sorszáma.
* A stornóban erre a következő módon hivatkoztam:


<data:invoiceReference><data:originalInvoiceNumber>2018-GH-000530</data:originalInvoiceNumber>< data:modificationIssueDate>2018-07-08</data:modificationIssueDate><data:modificationTimestamp>2018-07-08T09:38:34.124Z</data:modificationTimestamp><data:modifyWithoutMaster>false</data:modifyWithoutMaster></data:invoiceReference>

A stornó számlának és az eredetinek is egyetlen egy tétele volt. A stornóban a számla sorban szerepelt a lineModificationReference elem is az alábbiak szerint:

<data:lineModificationReference><data:lineNumberReference>1</data:lineNumberReference><data:lineOperation>MODIFY</data:lineOperation></data:lineModificationReference>

A szerver válasza INVALID_INVOICE_REFERENCE - A módosítás vagy érvénytelenítés olyan okiratra hivatkozik, amire vonatkozóan nem történt adatszolgáltatás.

Amennyire én látom, az eredeti számla be lett küldve, a stornó számla a megfelelő sorszámra hivatkozik, és a számla sorok is tartalmazzák a hivatkozásokat a módosított számla sorokra. Mégis azt a hibát kapom, hogy az eredeti számlára nem történt adatszolgáltatás.

Ha valaki küldött már be stornó számlát, akkor nagyon hálás lennék ha megmondná, hogy mit rontottam el.

Nemsokára itt a július vége, és a NAV-tól még nem kaptam választ. :-(

Köszönöm!