( cherockee | 2018. 06. 22., p – 14:32 )

+1

Mérnökinfo, első két félév gyakorlatilag kapkodás, elmélet épphogy elmagyarázva, hivatkoznak arra, hogy hát aki info középsulis volt, az ezt tudja (az voltam, nem tudtuk, mert a város legjobb iskolája is teli volt nemtörődöm diákokkal), analízisen ugyan ez volt a gimnáziumra hivatkozva. Majd félévnél beismerték, hogy hát így lesz a 400-ból azt hiszem 200, vagy 150, mert annyi van másodéven fizetve államilag. Gyakorlatilag az oktatás hiányos és direkt nehezített volt ezek alapján, az élte túl, aki a szerintem ésszerűnél is tovább volt hajlandó szenvedni, kérdezősködni a felsőbbévesek között, akik nem pedagógusok, épphogy el tudták mondani (!!!) amit elvileg már megtanultak 1-2 éve. Majd elmondták, hogy de ne félj, sose lesz haszna, ezt a szakmában dolgozók mondják nekik. Kösz, motiváció maximumon.

Nem mellesleg egy ponton érdemes lenne elgondolkodni az ágyútölteléknek (vagy inkább kartácsnak) használt embereknek, hogy anyád-apád pénzét vagy a diákhiteled nem biztos, hogy megéri egy olyan egyetemi oktatásra fordítani, aminek nem célja, hogy eljuttasson téged a végéig.

Ezért kérdeztem alább, hogy van-e alternatíva, teljes tematikai lefedettség és struktúra egyetemi kereteken kívül, mert az, hogy áááá annélkül is megy az nem válasz. Illetve de, ahogy írja a kolléga fentebb, coder sulik mutatják, hogy lehet ám rookie codert nevelni, csak utána a cégnél tanítják meg úgy ahogy tudják (nem oktatásból élők, akik kommunikálni nem tudnak olyan jó szinten, mint egy kicsiszolt könyv tud), ha elég remény csillan meg az illető homlokán.