Ezt a new GFX projectet már én is néztem, sőt még az is felmerült bennem, hogy beszálok.
Az a gondom csak vele, hogy még mindig nincs elég standard material, és attól tartok (és ez már az elkészült képeken is látszik néha), hogy nem lesz egységes a grafika...
Sőt azt sem egészen értem, hogy mi van az évszakokkal. Fákból van tavasz nyár ősz tél, a házakból meg csak egyféle?
Csomó hasonló kérdés merült fel bennem (igaz csak a wikit olvastam, a fórumokat nem). Kicsit olyan érzésem van, mintha nem igazán lenne koncepció.
Én ezt úgy képzelném el, hogy le lennének rögzítve bizonyos dolgok, pl hogy egy ottd mező hány blender unit, standard világyítás, camera beállítások, scriptek a rendereléshez, megegyezés az évszakokról (remekül megoldható lenne layerekkel blenderben) stb.
Olyasmire gondolok mint ami most is van a "Ground Sprites Automated" wikiben.
De most még azt sem látom, hogy az elkészült vonatok/repülők hol fogják viselni a játékos színét...
(Pedig milyen szép lenne egy player color material amit a render script állítgat...)
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee."
-- Ted Ts'o