( Som-Som | 2017. 12. 13., sze – 10:02 )

1) Díjnet.
2) Szolgáltató oldalán kártyával, ha normális implementációja van. Pl. Voda, ahol megadom a telszámot és összeget, akár fizethetek több hónapot előre is.
3) Csekken, ha az előbbiek nem adottak. Pl. Elmű.

Alapvetően azt nem értem, hogy ha fix áras valami (pl. hűségidő miatt), akkor a legtöbb szolgáltatónál mi a francért nem fizethetem ki előre az egészet vagy legalább 1 évet? Miért szívatnak?

Ennél már csak az Elmű-Émász a jobb, ami (pontosabban az elődjük) kilépett a Díjnetről, de a saját netes rendszerük nem épp zseniális, főleg amiatt, hogy havonta be kell lépni. Az iCsekk nem tetszik. A csop. beszed. szóba sem jöhet, nekem ne turkáljanak a számlámon. Ezért hát minden hónapban küldenek 2 lap számlát + 1 vastag lap reklámot. Nemrég úgy döntöttem, hogy átutalok többet, még ha sokba is kerül ez nekem, aztán egy ideig békén hagynak. Erre postán visszaküldték a túlfizetést, mehetek be érte. Nem, én előre akarok fizetni!