( gelei | 2017. 12. 04., h – 10:12 )

A fenti fogalom nélkülieknek válaszolva: https://www.fastcompany.com/887990/starbucks-third-place-and-creating-u…

A Starbucks azzal reklámozza magát, hogy ő akar lenni a harmadik az otthon és a meló után. Beleértve ebbe azt is, hogy emberek ott lazítsanak vagy dolgozzanak. Bele van kalkulálva az árba. Explicit azzal hirdetik magukat, hogy ha meguntad az irodát, dolgozz onnan (igaz, eddig ilyen plakátot csak az USA-ban láttam).

Egy coworking space 4-5 ezer egy napra, ezt viszonylag gyorsan össze lehet hozni egy Starbucks-ban (nem, nem az 500 forintos espresso-ból kell 10-et meginni) - de még arányosítva is, ha 8 óra ötezer a coworkingben, akkor egy kávé+croissant árából már bőven ott lehet ülni két-három órát.