Ez a FedEx szindróma nálunk is megvan. Az érintett helyeken hasonló nem sok IT tudással bíró pénzes górék hozzák a spórolós döntéseket. Ja bocs, a pénzügyi szempontból logikus döntéseket!
Nemrégiben a főnököm kifejtette nagyszerű logikai érvelését, hogy miért is éri meg nekünk az xy IT cég által nyújtott támogatásért fizetni... Nagyon szép volt. Utoljára a suliban hallottam a tanárokat így beszélni. Ez egy lerobbant Win7 HP desktop kapcsán, amit gyorsan factory reseteltem, mert enyhén sürgős lett volna át küldeni egy programot RS232-n egy öreg CNC-re... Végeredményben a felelős IT cég szakbarbárja 3 nap távgyógyítás után közölte rossz a HDD, vegyünk egy új munkaállomást. Ekkor jöttem én... Semmi baja a HDDnek, csak nem bírta a Windows a hirtelen áramszünetet feldolgozni. A szívére vette. Másnap a főnök eldöntötte, hogy inkább hallgat rájuk, mint rám. További 3 nap volt mire elkezdett működni valahogy az irodából hozzánk átköltöztetett desktop. Mert az új gépet maguknak vették. Gyorsabb a Facebook rajta. Persze nem tudtad a programot elküldeni még mindig, mert ha baj van nincs gazdája semminek se. Senki nem tudta a jelszavakat, se semmit... Épp most mondta a kollégám, hogy azóta is szar a user accountja. Javítgatják. Próbálkoznak. Én nem segítek, mert szartak a fejemre. Csak azért írom, hogy legyen egy kis rálátásotok hogyan működik egy Boss agya... Ő inkább egy új munkaállomást vett, mert ezzel 3 év support jár hozzá, és ha bármi van, akkor cserélik ingyen. Kötelessége a cég számára legelőnyösebb döntést meghozni, meg hasonló dumákat hallgattam meg, amikor felajánlottam, hogy rendbehozom. Ja és meg van elégedve azzal az IT céggel. Akinek az aljalmazottai egy network driveot nem tudnak mountolni win7re... Ez általánosan anglia. Nem egyedi eset. NHS berkein belülre meg ne is tekintgess, mert kitéped a hajadat, ha meglátod mi folyik ott.