( hajbazer | 2017. 04. 22., szo – 14:30 )

Attól függ, mennyire veszed fel a mindenjóahogyvanezértnemveszemészrehaareklámokelbirkásítanak szemüveged.

A reklámok túlzóak, közhelyekkel élnek, és nem csak tájékoztatnak, hanem sokszor utasítanak, minősítenek, felszólítanak és a létező összes érvelési hibát elkövetik. Alább néhány random szlogen.

"Hozd el anyádat is!"
"Dönts okosan!"
"Töltsd fel élettel a mobilod!"
"Hordd el magad!"
"Az extrém tisztaság élménye!"
"Az édenkert íze."
"Telefonáljon kevesebbért!"
"Mindenki drogériája."

A reklámok a világ legidegesítőbb és legetikátlanabb szörnyszülött alkotásai, amiket minden eszközzel tiltani kellene. Többletfogyasztásra ösztönöznek, manipulálnak és elbirkásítanak.