( uzsolt | 2017. 04. 06., cs – 13:41 )

Szerintem ez a pelda santit. Termeszetesen jo dolog az e-naplo.

A kérdés/felvetés, amelyre az e-naplót hoztam példának, így szólt: "miért van egyáltalán online kommunikációra szükség?" Úgy vélem, az enapló is egy online kommunikáció.

Betelefonal(tat) a titkarsagra ami tovabbadja a tanarnak az infot.

Bocs, egy "kívül" kimaradt. Tehát a mondatom így hangzana: "A diáknak (ill. szülőnek) is lehet iskolaidőn kívül kérdése, esetleg közlendője."
A titkárság nem 24 órás ügyelet, így az iskolaidőn kívül az iskolában nem veszik fel a telefont (mert nincs ki felvegye).

Ora kozben megkerdezi, ezert van az iskolaban, nem? :)

Lehet, hogy az az óra nem másnap lesz, hanem pl. jövő héten. És annyira érdekli, hogy nem bír tőle aludni :D

Lehet mas tanarok nem akarnak FB-on uzengetni a diakoknak.

A gyakorlat nem ezt mutatja.

Ha Laza Laci laza, akkor siman atugorja a FB uzenetet es aprilis 10-en viszi be.

Viszont plusz egy próbálkozás részünkről, hogy ne felejtse el. Nem biztos, hogy bejön, de ha nem próbáljuk meg, tuti nem jön be a próbálkozás.

Tisztázzuk már, hogy mi is a pontos gond. Az, hogy online (is) kommunikálunk a diákokkal, vagy pedig konkrétan a facebook? Csak hogy értsem, és érdemleges választ tudjak adni.