( hendrick | 2017. 03. 10., p – 03:32 )

Nem tudom, hogy most hogyan megy, mivel elég régen kaptam nyomkövetett postai küldeményt, ha tehetem kerülöm, mint a pestisest. Szóval régena nyomkövetési információ csak akkor vált láthatóvá, miután kézbesítették a küldeményt, előtte semmi érdemi nem látszott. Ha ennél előrébb tartanak, már az is haladás szerintem :) (feltételezem, hogy a minőségbiztosítási követelményeknek meg nem felelés miatt volt ez a fantasztikus dolog régebben...) Amikor a jelenlegi app fejlesztőinek ezt felhoztam, csak egy kis zavart mosolyt kaptam :) (az app hiába működne jól, ha a megrendelő nem használja jól, illetve ha a megrendelőnek mások a prioritásai, érdekei, mint az ügyfeleknek, úgy nagyjából ez jött le - a posta mintha nem lenne érdekelt benne, hogy ez teljesen flottul menjen, pláne a mai hatalmas kézbesítőhiányban illetve némely fővárosi kerületben többhetes kézbesítési lemaradással)