( andrej_ | 2017. 01. 02., h – 21:32 )

Körülbelül négy ügyféltípus van, most az altípusoktól tekintsünk el. Valószínüleg mindenki találkozott már velük.

- Visszafogott, megrendeli a szolgáltatást, ha nem kap számlát vagy ilyesmi akkor simán jelentkezik a fizetés miatt. (Az hogy postán késett a számla, kimaradt a PDF vagy simán kimaradt az aktuális eresztésből most mellékes.)

- Átlagos, rendben fizet, néha 1-1-et csúszik, még akár jelentkezik is a fizetés miatt.

- Nehézkesen rendel, nagyon körültekint, talán még bizonytalan is abban amit szeretne, nagyjából rendben fizet, de rendszeresek a fizetési emlékeztetők, sőt a lekapcsolást kilátásba helyezések.

- Fellengzős, világmegváltós stb, ha az első néhány számlát felszólításra kifizeti már csoda és ha lekapcsolásra kerül a sor roppantmód fel van háborodva.

A második és harmadik esetnél, hogy szétszórtság vagy más miatt nem fizet időben az mellékes szolgáltatói szemmel.

Szerencsére én azt veszem észre, hogy tolódunk az első felé szépen lassan.