( hrgy84 | 2016. 09. 25., v – 07:37 )

"Mert más cég nem csődölhet be, ugye?"

De, becsodolhet. De annak az eselye, hogy egy ceg becsodol vs annak az eselye, hogy egyszerre ket ceg csodol be - ugye te is erzed, hogy mi a kulonbseg?

Lehet, hogy rosszul fogalmaztam: ha van egy alapvetoen Microsoft szolgaltatasokra epulo infram (AD, Windows laptopok, etc), akkor barmennyire is vonzo lehet egy O365, siman megfontolnam egy bizonyos cegmeret felett, hogy a levelezes felhoszolgaltatasat a Microsofttol vegyem-e.

> Te mondtad, hogy márpedig az Apple-nek vannak enterprise szolgáltatásai.

De nyilvan nem fed le mindent, ahogy egyebkent a Microsoft se igen fed le mindent, neki hardver teren vannak komoly hianyossagai (ugye a WP ag eppen becsodoloben van, a Surface sem valami nagy siker, ami miatt az enterprise-ok rohannanak azt venni), az Apple-nak meg a felhos szolgaltatasok teren vannak hianyossagai. De ettol meg mindket ceg eleg szeles skalajat fedi le a felhasznalok igenyeinek a SOHO-tol az enterprise-ig, a kulonbseg csak az, hogy nem ugyanazokat. Ahol az Apple szoftver teren gyenge, ott hardver teren eros, pont ott, ahol pl. a Microsoft elegge gyengelkedik.

Ha mar a menedzsment szoba kerult, masfajta toolinggal (konkretan egy MDM-kepes szeverrel) de lehet korlatozni az OS X-eket is, ugyanis joreszt ugyanazokat az API-kat hasznalja, mint az iOS, es egy enterprise cegnel szinte biztosan elofordul mar MDM szerver, mert ott mar felbukkannak ilyen Blackberry meg hasonlo jellegu igenyek is. Plusz, a System Center kepes teljesertekuen menedzselni az OS X eszkozoket, beleerrtve ebbe a szoftvertelepitest is.

--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik