Minden iskolának (városnak) megvannak az adottságai és azokat kell minél jobban kiaknázni. Vannak iskolák, ahol nincs vagy szegényes az informatikai, kémiai, fizikai labor, ettől még ezen tantárgyak tanítását nem kellene általánosan csökkenteni vagy megszüntetni.
> Egy belvárosi iskolánál külön jó a szabadtéri mozgás.
Az mindenkinek az egyéni döntése, hogy hol él, milyen iskolába járatja a gyerekét. Nem attól a napi 45 perc mozgástól lesz neki rosszabb, ha egyébként meg ott él.
> Meg zuhogó esőben, jégben-hóban is szórakoztató lehet ezt csinálni.
A hideg ellen melegítővel lehet védekezni, az esőtől nem olvadunk el. Még az is lehet, hogy kicsit ellenállóbbak lennének a gyerekek!
Nagyon sok tanár pontosan ugyanígy vélekedik, ahogy Te is, keresi, hogy mi az oka annak, hogy Ő nem tudja a dolgát végezni, ahelyett, hogy azt keresné, hogyan tudná azt minél jobban végezni. Olyan is van, mint Franko esetében, hogy a tanár végezné jól a dolgát, de a kollégák és a szülők gátolják ezt (nehogy már télen kimenjenek tornázni az udvarra, még megfázik a kicsi fiacskám!)