Nem mindegy mi van telepítve az oszlopok tetejére. Lásd. mondjuk a pirosbahajtókat figyelő, vagy közterületfelügyelő "webkamerákat". A VÉDA sokkal komolyabb kamerarendszert takar.
Az átlagsebesség mérés a mostani felállással nem mérhető,ahhoz sokkal nagyobb lefedettség és a kamerák sokkal pontosabb összehangolása szükséges. Az EUs rendszámokkal szemben ugyanúgy lenne visszatartó ereje, mert egy átutazó, táblákat figyelmen kívül hagyó kamionsofőr, pillanatok alatt elvesztheti az állását.
A 2015-ös szabályozás nem csak osztrák-magyar történet,hanem az egész EUt érinti. Amennyiben az adott üzembentartó nem fogadja a magyar hatóság megkeresését (értsd. nem fizet, nem fellebbez, stb.) akkor a magyar hatóság az ügyet átadja az illetékes ország hatóságának. Ez azért is kellemetlen, mert onnantól kezdve, a felmerülő pluszköltségeket is ráverik az illetőre. És, példának okáért, a német hatóság nem fogja fel mókásan, ha valaki mondjuk azt hazudja a magyar hatóságnak, hogy az adott időszakban "kölcsönadta" a kocsiját.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "