( gelei | 2015. 06. 03., sze – 14:59 )

> MS

Nyilván nem így van. :) De miért olyan nehéz elképzelni, hogy nemcsak a levéltitok megsértése az egyetlen módszer, hogy a sales-ek váltásakor ne essenek le dealek az asztalról? Akár a már említett autoreply, a megfelelő tartalommal.

A kapcsolattartó meg ne lépjen már le úgy, hogy az accountot (üzleti, nem technikai értelemben) nem kapja meg más.

> lehet mondani, hogy szervezési problema, de a legtobb ember egyszeruen áll hozza: Be kell regisztrálni valahova, a sajat cimet adja meg

Nem szeretek Captain Hindsight lenni, de most nem tudom kihagyni: ez az így járás mintapéldája (én is jártam már így, ne vedd magadra :))

Nagyjából azzal a jelenséggel van egy szinten, mint amikor az egyik régi munkahelyemen valami belsős tool az egyik workstationről futott évekig, majd az illető kolléga elfeledkezett róla, és egy emelettel lejjebb költözött, máshova dugta a LAN-kábelt, emiatt új IP-t kapott a gép, és napokig állt a cég, amíg nem jöttek rá, hova lett a szerver.