Ki mondta, hogy ez az egyetlen rendszer amit uzemeltetek vagy uzemeltettem ilyen temakorben?
Egyebkent nem vitatom, hogy a T-nel dolgozo uzemeltetok mindent megtesznek azert, hogy mukodjon, de egy olyan kornyezetben ahol nem lehet megvalogatni az ugyfelet, eleg nehez lehet a dolguk. Kisebb szolgaltatoknak megvan az a luxusa, hogy a harmadik spameleses eset utan kirakjak a usert.
Ezen felul van nehany egyeb tenyezo is, ami miatt azt mondom, hogy ugyfel szemszogbol, akinek fontos a levelezese, ne menjen ekkora tomegszolgaltatohoz. Peldaul egy hozzam kozeli eset volt, amikor egy szerzodes modositas hatasara sikerult torolni az illeto osszes levelet, visszahozhatatlanul.
Es ugye itt a lakossagi vagy kvazi-lakossagi szolgaltatasrol beszelek (amit kis ugyfeleknek adnak el), az nagyobb ugyfeleknek szant uzleti szolgaltatasokrol fogalmam sincs.
--
Pásztor János
Üzemeltető Macik