( dtam | 2015. 03. 18., sze – 23:24 )

Hogy kapjak hivatalos és egyértelmű válasz. A magyarországi ügyfélszolgálatot választottam mivel itt élek és rám (valószínűleg :) az ő válaszuk lesz érvényes, s nem az USAban vagy Kínában folyatott üzleti gyakorlat.
Gondolom, hogy nem fog holnap reggel 8:01 kor egy részletes, minden eshetőséget kimerítő válasz várni a postaládámban, de remélem a ticketing rendszerükben kaptam egy sorszámot s néhány héten belül válaszolni fognak.
El tudom képzelni, hogy ez egy kicsit elkapkodott döntés volt a Microsoft részéről és nem járták még pontosan körül a témát, de a levelem egyben ennek a figyelemfelkeltése is volt a Microsoft felé. Azaz egy még támogatott lakossági termék (Vista) kimaradt a Win10-re frissítésre jogosító termékek listájáról (XP már nem támogatott), s kíváncsi vagyok a véleményükre.