( toMpEr | 2014. 11. 22., szo – 21:30 )

Ha helyre állt volna az oldaluk pár órával azután, hogy lehozták a hírportálok az túlterhelést, akkor szerintem is nagyon pozitívan jöttek volna ki belőle.
De így, hogy egészen éjfélig csak szerencsével és sok kitartással lehetett leadni rendelést nagyon sok csalódott vásárlót eredményezett.

Mit lehetett volna csinálni?
- Nyilván ilyen gyorsan eredményesen optimalizálni az oldalt nem lehet, de a vásárláshoz nem kritikus részeket (kiegészítő ajánlók, utoljára megtekintett termékek, kommentek, esetleg keresés stb.) ki lehet venni, így megspórolva egy nagyadag lekérdezést.
- Blackfriday oldakat statikusan kiszolgálni (akár facebookra feltölteni képként), kirakni egy email címet ahol a rendelést leadhatják az emberek
- Kiterjeszteni az akciót 1-2 nappal