Telenorékkal nekem is volt egy "jó" tapasztalatom a közelmúltban. Egyszerű számhordozásnak indult,vodafone-tól hozzájuk, mert szerettem volna belépni a céges flottába. Péntek délután 16:30kor bementem a hozzám legközelebbi üzletbe, egész gyorsan végeztünk, szerencsére még a 17 órás zárás előtt. Nem sokkal később kaptam is az sms-t, csak nem az volt benne,amit vártam: "Azonosítás sikertelen." Szerződés elő, az ügyintéző elírta az igazolvány számot. Persze én is hibás vagyok,hogy nem vettem észre, de gondoltam pár adatot átmásolni csak nem olyan nagy feladat...
Hétfőn vissza az üzletbe, elregélem a bajomat, kiderül,hogy a csajszikám valami tanuló lehet, mert állandóan a kollégáját kérdezgeti,hogy mi van, mert ő ilyet még nem csinált. Kolléga elmondja neki mi az eljárást, csajszika nekikezd a folyamatnak, pár perc után hozza az új szerződést. Ezúttal átnéztem az adatokat és milyen jól tettem, mert ugyanúgy rosszul volt rajta az igazolványszámom :D Miután közlöm vele a tényeket,odajön a kollégája is és kiderült,hogy jól csinálta meg a szerződést, csak a régi rosszat küldte el újra :D (vagy csak ezzel próbálta védeni) Mivel 12 óra az átfutási idő, ezért aznap már nem tudtak mit csinálni. Annyiban maradtunk,hogy többször nem megyek be,csak, ha már sikeres volt a számhordozás és a jó szerződést kell aláírni. Nos 3. alkalommal sem sikerült dolog, bár most a vodánál volt gond, az már egy másik sztori. 4-re azért sikerült :)