( bucko | 2014. 07. 10., cs – 02:45 )

:))))))))))))))
Szellemes ötlet! El kéne adni, tán még bilgécet is levernéd!
Úgy látom, kevered a fogalmakat.
1) A hívószámokat valahonnan veszik. (elő) Ez lehet papír is, vödör is, plusz algoritmus is.
2) A DSP még azt is felismeri, hogy üzenetrögzítővel beszél, vagy emberrel.
3) A "kisorsolás" igaz, mert az call center valamilyen algoritmus alapján, többnyire véletlenszerüen kapcsolja a felszabadult - vagy számítás szerint a hívás felépülésére felszabaduló ügyintézőhöz.

A lényeg az egyes pont. Arra van a betanult szöveg, hogy sorban, vagy véletlenszerüen hívnak számokat - a világon sehol sem csinálják így! Az okai: Általában célzott hívásokról van szó, amihez adatbázist szereznek. Bármilyen okos a központ, a több híváshoz több vonal és több operátor kell - ennél olcsóbb az adatbázis.