( zZsOlTi | 2014. 04. 11., p – 16:06 )

""...A zenet jatszotta, de idonkent megakadt kb. 1 masodpercre..."
Igen, ezen sokat hezitáltam. Valószínűleg az okozza, hogy jelenleg a háttértárról streameli a zenét, hogy minél kevesebbet egyen a RAMból, mivel pár telefonon nagyon kevés van belőle. Pont ennek köszönhető, hogy ennyi frissítés jelent meg ilyen rövid idő alatt. Próbáltuk megtalálni az ideális állapotot. Kirakok ma egy frissítést, ami behúzza a teljes zenét a memóriába és onnan játssza le. Remélhetőleg megszűnik ez az akadás."

Esetleg kérdezd le a rendszertől rögtön az app indítása után, hogy mennyi a teljes és a szabad RAM. Pár sor kód (ActivityManager.MemoryInfo) és ez alapján el tudod dönteni, hogy az ilyen memóriakritikus helyzeteket hogy kezeld. Ha van elég RAM mehet a memóriába a zene, ha kevés a ram, akkor meg jöhet a RAM spórolós streamelés.

"Attól tartok, hogy ezen nem nagyon fogok tudni segíteni, mivel az AdMob API valamiért azt mondja, hogy van reklám, tehát megjelenítem. A reklámok kezelése a legkevésbé szabályozható dolgok közé tartozik, sajnos. Ugyanakkor a legtöbb bevételünk ebből jön, így nem tudjuk a a játékból kivágni."

Nem ismerem az admobot, de ha csak online működik -tehát nem cacheli előre a reklámokat, hanem mindig akkor tölti le, mikor épp megjelenítené-, akkor kijelenthető, hogy ha nincs net, akkor semmiképp nem jelenik meg reklám. Azzal nem vesztesz semmit, ha ellenőrzöd, hogy van-e net kapcsolat és ez alapján döntöd el, hogy megjelenjen-e az admob popup.