Kérlek, :
Forrás:
http://www.mekh.hu/fogyasztovedelem-2/panaszkezeles.html
A Felhasználó által a Hivatal részére küldött beadvány beérkezését követően a Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya megvizsgálja, hogy a Hivatal egyáltalán jogosult-e vizsgálni a jelzett problémát. Amennyiben a Hivatal hatáskörébe tartozik az ügy, akkor a Felhasználó kérésétől függően vagy csak tájékoztatást ad a feltett kérdésekre, vagy közigazgatási hatósági eljárás keretében kivizsgálja a benyújtott panaszt.
V. Nem a Hivatal hatáskörébe tartozó panaszok
A Hivatal a következő témakörökbe tartozó panaszok esetében nem rendelkezik hatáskörrel, emiatt javasoljuk, hogy ne a Hivatalhoz nyújtsák be azokat (a felsorolás nem teljes körű, a feldolgozott beadványok tapasztalatai alapján ezek a leggyakoribbak):
a) lakossági fogyasztó esetében a méréssel, leolvasással, számlázással, elszámolással, díjfizetéssel, tartozás miatti ki- és visszakapcsolással kapcsolatos panaszok
b) távfűtéssel kapcsolatos panaszok
De jó ötlet volt egyébként...Csak nem Magyarországon, ugyanezt már játszottam a Fogyasztóvédelemmel is.
--------
Nem vezetek...Jobb így. Nekem is
meg mindenki másnak is.