( gyuri2012 | 2012. 10. 26., p – 14:46 )

Hulyen hangzik hogy egy szar szolgaltatasert fizetsz, mig lejar a husegesku.
Attol hogy nemelyik dolgot, ssh-t peldaul meg tudod barkacsolni, meg szar a szolgaltatas.
Jelezd nekik hogy x ideje nem javitottak meg, tulleptek a szerzodesben vallalt hataridot, ezert a szerzodesetek semmis.
Nincs ebben semmi extra, a szerzodesek mindket felre vonatkonak.

Esetleg jelentsd be ujra a hibat, ajanlott levelben, vard meg mig onnantol kezdve lejar a javitasra vallalt hatarido... , aztan kuld a "koszonom az eddigieket, ennyi volt" levelet.

En is hasonlo cipoben jartam nem is olyan reg, hosszu kinlodasok utan vegul lecsereltek a cisco routert egy d-link kabelmodemre. Hisztizni, fenyegetni kell..., peldaul azert is, hogy milyen alapon zarja le a hibajegyet harom naponta...
Egy hasonlo forumban el tudod olvasgatni az en esetemet.

En azert szarakodtam veluk, mert mas szolgaltato nincs felenk.