( handler | 2012. 09. 25., k – 00:23 )

Most ez mukodik, csak meg nem verik nagydobra. Epp ez a lilakodos gondolkodas nem racionalis, a valosag ugyanis eleg felelmetes (persze kenyelmesebb vele nem szembenezni):

A bankkartyatortenet elkerese alap, a hatosag mar reg figyel minden adatforrasra - produkalni kell a koltsegvetesi eloiranyzat szerinti birsagokat/kesedelmi kamatokat/potlekokat:

http://www.teol.hu/tolna/kozelet/nem-is-gondolna-hogy-milyen-veszelyeke…

"Például szabálysértési perbe keveredett autósról, akinek italozási szokásai az iwiwen közzétett képek alapján váltak bizonyíthatóvá"
"Olyan eset is volt, amikor az APEH kért számon valakit, miből tudta finanszírozni a tengerparti nyaralását, amiről szintén iwiwen tett közzé képeket."

http://money.cnn.com/2011/07/06/pf/banks_sell_shopping_data/

http://news.cnet.com/8301-13506_3-20125179-17/visa-mastercard-to-use-bu…

http://professional.wsj.com/article/SB100014240529702040023045766270306…

"The two largest credit-card networks, Visa Inc. and MasterCard Inc., are pushing into a new business: using what they know about people's credit-card purchases for targeting them with ads online.

Their plans, if implemented, would represent not only a technological feat—tying people's Internet lives with shopping activities—but also an erosion of the idea of anonymity on the Web. It's an effort by the two companies to profit by selling access to the insights they gather about people with every credit-card transaction."