( kalebris | 2012. 07. 20., p – 18:27 )

Lehet, hogy ez igy jon le. En ugy gondolom, hogy a minden mukodik az alapeset es nem kell imaba foglalni a szolgaltato nevet. Amikor mukodik es meg vagyunk elegedve akkor csend van. Ha valami nem jo akkor szolunk. Ez igy szokott mukodni. Legalabbis nalunk. Ha neked az a dolgod, hogy az ajtot nyitogasd nem foglak megdicserni, hogy kinyitottad az ajtot de lehet, hogy leorditom a fejed ha nem nyitod ki. xclusive: Ismet mint eddig minden peldamban tuloztam es sarkitottam de a lenyeg remelem ertheto.

En ertem, hogy ez kellemetlen allaspont egy szolgaltatonal de ha valami nem jo akkor szolok, ha kussban vagyok es megkerdezik, hogy jok-e azt mondom majd, hogy igen. Ez ennyire egyszeru.

Nekem jelenleg a munkamhoz kell a net es ebbe nem fer bele SLA-tol fuggetlenul, hogy ne legyen huzamosabb ideig. Ezert van upc primary es t-home adsl back es ha nagyon muszaj ott a vodafone mobilnet. Nem hiszem, hogy van olyan szolgalatatas ami ezzel fel tudja venni a versenyt elerhetosegben. De itt most nem errol van szo hanem arrol, hogy ha fizetek valami szolgaltatasert akkor nem azt varom el, hogy a minimumot teljesitse az illeto. Ez az alap. Kavehazi peldara szeretnek utalni vissza. En ertem, hogy ha bemegyek a sarki kocsmaba mas kavet kell varni mint mondjuk egy morik cofeeban de remelem az meg nem tul nagy keres az, hogy ne kopjenek bele a cseszembe.