( pityulaman1983 | 2012. 04. 05., cs – 10:53 )

Én nem érzem ennyire kardinális problémának. Ha felhívnak, telemarketing, megköszön elbúcsúz, telefont letesz.
Egyszer fordult elő, hogy annyira agilis volt a hölgy, hogy képtelen voltam letenni, magánnyugdíjpénztár ügyben, ami nekem 50 év alatt 5 millió forintot hoz.
- Ekkor vacilláltam, majd kértem, hogy egy alkalmasabb pillanatban hívjanak vissza.
- Ezt loopoltam 4 times (minden alkalommal egy 5 milliós üzletre referált).
- Majd egy ok, egy timestamp és egy adategyeztetés (tehát bekerültem "a rendszerbe") után megkaptam a paksamétát, amit kitöltve a futárnak vissza kellett volna vinnie. A futár kijött érte, majd közöltem vele, hogy sry, de most költöztem be, egy tiszta alsónadrágot nem tudok keríteni, nemhogy azokat a papírokat.
Mondtam neki, hogy menjen vissza és mondja meg, hogy invalid a cím.
Ez 2 éve történt, azóta nem hívott senki.
Nem értem, hogy miért :D