Nem csak azzal van gond ennél a cégnél, hogy mennyi a rendelkezésre állása, mert az durván az ÁSZF-en belül van, hanem olyan apróságokkal, hogy
- vészhelyzet esetén képtelenek egy bárhol fillérekért bérelhető VoIP alapú IVR-en keresztül tájékoztatni a ügyfeleket, ehelyett elérhetetlenek maradnak és csak hergelik a saját ügyfeleiket
- nincs önmaguktól független szolgáltatónál weboldaluk, ahol kiírnák, hogy épp mi a gond vagy mit sejtenek, ha az egész Activesoft birodalom bedőlt
- e-mailben is csak szökő évente egyszer kommunikálják le a problémákat
- és még sorolhatnánk a kis apróságokat, mint pl. olyan postafiókot bérletek, ahol nem fogadtak szimpla ajánlott levelet...
- vagy az 1 éve elvitt domain vissza regelve hozzájuk és újra beállítva az e-mail címeket, ott voltak a 4-5 éves levelek továbbra is a szerverükön, mégis miért?
Meg kell nézni ezt a topicot is. Kb. tized ekkora lenne, ha normálisan tudnának kommunikálni, de nem tudnak és sajnos a saját hibáikból sem tanulnak.