"Onnantol kezdve, hogy a gyarto eladta a telefont, neki mar minden plusz support csak es kizarolag koltseg."
Azért azt ne felejtsük el, hogy a gyártónak valamennyire megéri azt a látszatot keltenie, hogy törődik a felhasználókkal, hiszen ők azok, akik 1-2 év múlva ismét új telefont fognak venni, és dönteni afelől, hogy melyik gyártó készülékében bíznak. Én egy motorola milestone-val kezdtem, a 2.2-es frissítés nagyon nyögvenyelősen akart kijönni hozzá, rengetegen fikázták is érte, emlékszem mennyi anyázás volt a motorola europe facebook oldalán pl.
"Ezen kivul atlagfehasznaloktol tudatos (rotfl, azok mikor tudatosak) magatartast elvarni, foleg szoftverfrissitesek teren? Az szamukra csak nyug, valami IT blabla, amivel nem akarnak foglalkozni."
Ez már a felhasználók hibája. Ha nincs frissítés akkor nincs újdonság, nem javulnak a bugok, az a baj. Ha van, akkor foglalkozni kell vele, az a baj. Ha automatikusan frissül, akkor nem megbízható, az a baj. Jót nem lehet tenni :)
"Szoval aki igazan tud itt effektive fellepni, az csak es kizarolag a platform fejlesztoje - jelen esetben a Google - , aki6nek raadasul elemi erdeke lenne, raadasul o is csak szabalyozasokon, szerzodeseken keresztul."
Teszi is, de úgy kezdődött a dolog, hogy ez open source, tehát a lehető legnagyobb szabadságot kapta mindenki. Aztán közben kiderült, hogy nem működik, úgyhogy most szigorítanak, de az meg megint nem tetszik senkinek.