( Hunger | 2011. 06. 24., p – 21:25 )

Állandóan webgl-t emlegetsz, holott csak a windows implementációját kritizálod

Igen? Jó tudni.

Én nem csak a Windows implementációját kritizáltam. Mindenhol ugyanúgy problémás a jelenlegi megoldás, csak Windowson könnyebb lett volna jobbra megcsinálni. HTH

amihez a webgl szabványnak nem sok köze

Nem szabvány, specifikáció és van hozzá köze, ahogy már leírtam. Nem fogom magamat ismételni.

Pl az, hogy az OpenGL-t teljes mértékben a video driverek implementálják, csak Windowsra igaz

Nem, nem csak Windowsra igaz.

Mellesleg ott lesz a Chrome, ami -mint mondod- tudja majd a DirectX backendet, szóval én nem is értem, hogy miről vitatkozol tulajdonképpen

Én nem vitatkozom semmiről, én tényeket közöltem. Aki vitatkozni próbál az te vagy... :)

Azt látom, hogy minden kiragadott mondatra van egy cáfolatod, csak épp a témára nincs.

LOL? Aki össze-vissza beszél az te vagy.

Talán turul se értene félre, ha jól használnád a fogalmakat

Kemény szavak ezek attól aki "WebGL szabványt" emleget. ;)

Nem támogatja, sőt, kritizálja a webgl-t a biztonsági hiányosságai miatt

A jelenlegi formában elfogadhatatlan, így nem támogatja. Teljesen jogosan.

A legnagyobb OpenGL támogató fejlesztő, aki talán a legkomolyabb dolgokat hozta ki az OpenGL-ből anno szintén egyetért a Microsofttal. Úgy hívják, hogy John Carmack, talán már hallottál róla...

Úgyhogy itt zárjuk le. Nincs kedvem, se időm ilyen faszságokon vitatkozni, amikor a helyzet egyértelmű.