Állandóan webgl-t emlegetsz, holott csak a windows implementációját kritizálod
Igen? Jó tudni.
Én nem csak a Windows implementációját kritizáltam. Mindenhol ugyanúgy problémás a jelenlegi megoldás, csak Windowson könnyebb lett volna jobbra megcsinálni. HTH
amihez a webgl szabványnak nem sok köze
Nem szabvány, specifikáció és van hozzá köze, ahogy már leírtam. Nem fogom magamat ismételni.
Pl az, hogy az OpenGL-t teljes mértékben a video driverek implementálják, csak Windowsra igaz
Nem, nem csak Windowsra igaz.
Mellesleg ott lesz a Chrome, ami -mint mondod- tudja majd a DirectX backendet, szóval én nem is értem, hogy miről vitatkozol tulajdonképpen
Én nem vitatkozom semmiről, én tényeket közöltem. Aki vitatkozni próbál az te vagy... :)
Azt látom, hogy minden kiragadott mondatra van egy cáfolatod, csak épp a témára nincs.
LOL? Aki össze-vissza beszél az te vagy.
Talán turul se értene félre, ha jól használnád a fogalmakat
Kemény szavak ezek attól aki "WebGL szabványt" emleget. ;)
Nem támogatja, sőt, kritizálja a webgl-t a biztonsági hiányosságai miatt
A jelenlegi formában elfogadhatatlan, így nem támogatja. Teljesen jogosan.
A legnagyobb OpenGL támogató fejlesztő, aki talán a legkomolyabb dolgokat hozta ki az OpenGL-ből anno szintén egyetért a Microsofttal. Úgy hívják, hogy John Carmack, talán már hallottál róla...
Úgyhogy itt zárjuk le. Nincs kedvem, se időm ilyen faszságokon vitatkozni, amikor a helyzet egyértelmű.