Ha 10 millióból megvan egy kis vityilló, akkor onnan elég nehéz bejárni dolgozni. Annó két éve körülnéztem Bp-en és a környékén, s az jött ki, hogy ahol normális a tömegközlekedés, ott "aranyárban" vannak az ingatlanok, például a szentendrei HÉV mentén telket nem kapsz ennyiből, nemhogy rendes kis vityillót. A békásmegyeri Ófalu például most is tele van "eladó" táblákkal, csak 20-30 milliótól kezdődő irányárakkal, ahogy Üröm, Pomáz, Budakalász is, és Szentendre kevésbé felkapott területein (Dunától és HÉV-től messzebb) kezd csökkenni az ingatlanár.
Nálam valahogy alapelv lett, hogy kötöttpályás közlekedés közelébe költözzek, mert azt nem zavarja a dugó. Egyszer próbáltam ki Békásmegyerről a buszközlekedést, hogy átszállás nélkül átjussak az Árpád híd pesti oldalára, ott araszolt a busz is a kocsik között, a HÉV meg az egyes villamos csak úgy száguldott a busz és az autók mellett...
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home