Matekkal nálunk az a gond, hogy ahhoz, hogy te azt gyakorlatban használni tudd értelmes dolgokra, ahhoz kevés. Naaagyon kevés. (Bár az ELTE-s kollégák is azt mondják, hogy náluk is azelőtt fejezik be a matek tanítást, mielőtt megtudnák, hogy miért szívtak évekig :) Főleg egy ELTE-hez képest.
Vicces, hogy mindenki a szoftver szigorlatot szidja és senkit nem zavar az a 10-15 kreditnyi villanytan és elektro, amit a Kandóból örököltünk. Vagy még találnék 10-20 kreditnyi tárgyat, aminek sok értelme/haszna nincs, vagy csak szimplán a hallgatók 99%-a ahelyett, hogy megtanulná, végigpuskázza, mert leszarja, lehetne tanítani olyan dolgokat, amik talán nagyobb valószínűséggel fog neki kelleni.
Értem én, hogy nem szakbarbárokat szeretnének képezni, de ha úgy se tanulja meg a többség, akkor minek?
----------------
Lvl86 Troll