( shiloh | 2010. 11. 25., cs – 12:07 )

a gond, hogy mindennapos használatra használom jelenleg az autóm. Reggel 10km, este 10km.
2-3 hetente hétvégén 300-500km. 1 év alatt 18k km-t raktam az autóba, de az 1 év alatt kb 1,5 hónapot szervízben állt.
(Ahogy fentebb említette valaki, tanulópénz. Megvettem egy akkor még 7 éves 1.8turbo-s octaviat, amiben 189k km volt. S hát cserélni kellett a kuplungot, kinyomócsapágyat, fékbetét, féktárcsa, motor felújítás is volt, mert ette az olajat (gyűrűztetés, hengerfejfelújítás, szelepszár szimeringek cseréje))

Jelenleg 9-11 l-t eszik 100-on városban. Hosszútávon autóúton 5,8-8-at. Autópályán 7,5-10 tempótol függően.
A diesel autóban nagyon szimpatikus a fogyasztás és a felsorolás kb itt véget is ért, utálom a hangját, utálom, hogy nem lehet "pörgetni", és mindenkitől azt hallom, hogyha tönkre megy, akkor 2-3x annyiba kerül, mint egy benzines.

Emiatt a dolgok miatt jutottam arra a döntésre, hogy maradok a benzines mellett.

Igazából csak a hasznaltauto.hu-t böngészve bosszantottam fel magam, hogy pl egy bmw 320-ast néztem (más autótípusoknál is hasonló az arány): a dieselből 424 van, benzinesből meg 134. Ez számomra elég szignifikáns különbség, és szerettem volna megérteni, hogy miért vesznek az emberek túlnyomó részt diesel motorral autót.