- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Ezt nem hiszem el... vagy direkt csak azokat vágták be akik nem jötek rá?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te komolyan azt hiszed hogy az emberek ismerik ezeket, vagy hallottak róla? Már az is csoda ha Macet láttak valaha és nem keresik a Start menüt...
--
- Miért jó a mazochistának?
- Mert ha rossz, akkor jó. Ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó persze, de még ha nem is láttak Linuxot, KDE-t akkor is feltünhet nekik, hogy minden másképp néz ki, mindent máshogy hívnak stb... erre gondoltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem egy user aki windozt hasznal nem a "hogy hivjak" szerint tajekozodik.
pl nekem is gondot jelent neha magyarul megtalalni itt ott ezt azt es emlekezetbol tudom hogy "itt" kell legyen
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"minden másképp néz ki"
igaz hogy nem operacios rendszer, de pl. te egy word 2003 es egy word 2007 lattan elso ranezesre mire gondolnal? ugyanaz a program?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
word2003: baszki, ezt a szemetet
word2007: jééé, használható szövegszerkesztő alkalmazás. (örül)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Furcsa, de szerintem a 2007es word a használhatótól igenigen messze van, sőt kifejezetten használhatalan, hogy minden féle buborékokban jelenik meg minden haszontalan dolog 500*500pixeles méretben, mi baj volt a régi kis, használható menüvel?
De ha már mikrofos ofisz akkor 2008...
És külöben is, használható szövegszerkesztő, amivel minden pont olyan lesz amilyennek akarod: LaTeX
--
MacBook Black
OS X 10.5.3 Magyar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 2008-at csak futólag használtam, de akkor már inkább a 2007...
Ha meg már OS X akkor iWork '09. Óccsó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Először én is így voltam vele, de most középiskolában az Office 2007-et tanuljuk (Word, Excel egyelőre) és most már határozottan az a véleményem, hogy a 2007 sokkal jobban használható és logikusabb felépítésű, mint a 2003. Ha egyszer megtanulod használni rendesen, akkor olyan egyszerűen meg lehet vele oldani a dolgokat, hogy az már szép.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/magánvélemény on
LaTeX: +1 (emacs-el)
mellesleg a 2007es wörd szerintem ronda
/magánvélemény off
I hate myself, because I'm not open-source.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OpenOffice-t láttál-e már?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hű a fos büdös, akkor a szar már nem is annyira :)
--
"Dude, you can't take something off the Internet.. that's like trying to take pee out of a swimming pool."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
latex, ja, csak azt anyuci orra alá nemtudomm odatolni, hogy "figyelj, tök logikus, ha a4-ben akarod, akkor azt kell az elejére írni, hogy \documentclass[10pt,a4paper]{report}, de ha akarod használni X formázást, akkor nem report kell, hanem article. Tök logikus!!"
Ettől független szeretem a latexet _én_. Anyuci nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anyucinak ott a LyX. Amúgy én a LaTeX/LyX-et csak a legkisebb rossznak tartom sok területen, azzal is lehet sokat szívni, ha valami speciálisabb elrendezést akar az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a baj, hogy ez:
És külöben is, használható szövegszerkesztő, amivel minden pont olyan lesz amilyennek akarod: LaTeX
egyaltalan nem igaz. Eleg csak a figure pozicionalasra gondolni. Persze, nagyon jo eszkoz, nem veletlenul hasznaljak, de gyokeresen kulonbozo koncepcioja es bonyolultsaga miatt mas kategoria a felhasznalok szamara.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kár hogy a latex szövegszedőnek hívják, nem szövegszerkesztőnek, de ez már csak szőrszálhasogatás
De nem is értem minek ilyet beszélni... Told már user keze alá elzavar...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
word 2007-et akkor tudom használni, ha felteszem hozzá az office 2003-as menüre hasonlító menüszerkezetes plugint. nyilván a megszokás, de sztem office 2007 menüszerkezete nem csak tökmás, hanem illogikus is.
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig ez tényleg egyszerű, a 00:38-nál történtekből minden laikus rájöhet, hogy ez nem Windows.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a hiba, eddig minden általam próbált Ubuntuban benne van. Gondolom Compiz hiba. Miért nem tudják már javitani ezt a felettébb zavaró hibát?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legujabb Nvidia + KDE4.2 , nincs tobbe ilyen hiba. Legalabbis nalam megszunt letezni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.kitterman.org/ScottK/2009/01/bug_254468_momentary_video_gar…
"This bug is the result of what happens when good engineering practices are ignored.
In the xorg-server package in Intrepid, we have a patch called 107_fedora_dont_backfill_bg_none.patch. This is a hack that the author of the patch says is, "breaking protocol semantics that have been good for twenty years". Now for some time, this was a good hack. It helps a lot with making Compiz go faster.
...
Up until KDE4 appears, it's all good. Unfortunately it appears no one ever told KDE or Qt about this and so they relied upon the established semantics of the protocol. Whenever a new object is drawn in KDE4, such as the application menu or any application whatsoever, the space in which it will be drawn is first allocated with video garbage."
De már kiszedték ezt a peccset. Jauntyból legalábbis biztos.
--
"Dude, you can't take something off the Internet.. that's like trying to take pee out of a swimming pool."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Honnan tudná, hogy egy új verzió bétájában, amit még nem látott, nincs ilyen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
nekem is ezt csinálja mindig az ATI-val és nagyon idegesítő tud lenni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát pedig ezt én csak KDE4-ben tapasztaltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a többiek biztos csak álmodták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez még jól jöhet ezt kell kihasználni gyors, jól kezelhető rendszert kell adni az embereknek és rászoknak
az én családomban egy 50-es éveiben járó tanárnőt latop-jára tettem ubit már megszokta és tetszik neki, h nem kell a tűzfallal szórakoznia engedi meg nem engedi működik és minden teszi a dolgát
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tavaly Ubuntut telepítettem egy >80 éves bácsinak, előtte pár évig XP-t használt, bekapott egy vírust, és úszott minden adata (jó, nem volt particionálva a vinyója stb.), feltettem neki pár ff addont, kéz alá tettem neki mindent, beállítottam pár dolgot (gnotify stb.), azóta intuitívkodik és nagyon dicséri, és nagyon szidja az XP-t, meg magát, h évekig szívott vele, és még fizetett is érte.
easy to use, no problems with it. pedig 100%, hogy nem látott még terminálablakot a gépén, és tényleg egy csomó mindenre használja. amúgy újságíró volt, sosem volt egy "műszaki zseni". sok év XP- és pár nap Ubuntuhasználat után volt azon az állásponton, hogy ez előbbi bonyolult, ez utóbbi egyszerű (mármint alap desktop felhasználói szinten).
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lenyugozo!
mosmar csak a rettenetes fos linux kernelt kell solarisra cserelni es lassan 20-30 FOSS projectbol sikerul osszehozni egy olyan OS-t aminek a nepszerusege alulrol karcolna az applet mondjuk
--
_
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megtörtént, lásd Nexenta: Opensolaris kernel, Ubuntu programok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A rettenetes fos linux kernel köztünk van majd 20 éve, és a solarisnak (hw támogatás főleg desktop tekintetben) kell még kb ennyi, hogy valahogy elevickéljen..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sun mar a 80-asok eleje ota fejleszt unixot..
++ mostly harmless
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem változtat azona tényen, hogy nincs hozzá driver, míg a linuxhoz van. Másrészt ha azt mondod, linux, a legtöbb embernek derengél valami, míg ha azt mondod solaris néznek rád bután, hogy mivan a napelemekkel?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legtöbb ismerősömnek annyi dereng a linuxról, hogy "az a konzolos vacak? A Windows legalább grafikus".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
madarat tollarol..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha ezt az én ismerőseim mondanák még megérteném.. hiába van grafikus parasztvakítás, akkor is a jó öreg terminál a legjobb. még mindig porrá veri a grafikus felületet IMHO. a compiz meg csak azért van fennt a gépen, hogy ha valaki jön, megmutathassam, ilyet is tud a linux..
I hate myself, because I'm not open-source.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A solaris jobban megy sun vason mint a linux es nincsenek driverproblemai sem.
Sokkal atgondoltabb es jobban karbantarthato platform mint az i386 linuxszal.
++ mostly harmless
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
DE senkit nem érdekel, hogy megy a solaris egy előre tervezett hw-n. Mert a piac jelenleg nem ez. Ha választani kell, hogy ki fog elterjeszteni hw+os verziót, nem valószínű, hogy a sun lenne előnyben..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gnu csodaorszagban tulzottan megpingvinezodtetek.
++ mostly harmless
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sun csodaországban meg mindig süt a nap. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha egy cég össze akar rakni egy hardverplatformot Linuxszal (mint a Sun Solaris-szal), azt most is megteheti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Linux alacsony részesedésének az okai közül az egyetlen, ami a kernellel kapcsolatos, az a driver hiánya egyes hardverekhez, ezen pedig a kernel lecserélése csak akkor javítana, ha Windowsra cserélnék, mert AFAIK a többi kernel közül a Linux támogatja a legtöbb desktop hardvert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg az se lenne rossz, ha lenne egy stabil kernel API, és ha kiadnak egy drivert 2.6.N-hez, akkor az 2.6.N+10 verziónál is simán betöltődik és működik.
"PHP's coding style pulls common elements from C++, Java, PERL, Python, BASIC, Assembly, Dragonspeak, and Microsoft Office Excel."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy ha beleraknák a drivert a kernelforrásba akkor nem kéne a stabil api miatt obsolete megoldásokat vonszolni.
--
"Dude, you can't take something off the Internet.. that's like trying to take pee out of a swimming pool."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Induljunk ki abból, hogy elég sok hardvergyártó cég nem szeretné kiadni a driverei forráskódját.
Azon kívül felmerül még két kérdés ezzel kapcsolatban (legalábbis ha nagyon komoly cég lennék):
1.) mi a garancia arra, hogy az én kiadott és tesztelt driverem nem fog minőségromlást elszenvedni a folyamatos refaktorizációkkal?
2.) a folyamatos refaktorizáció tervezési hibákra utal. Normális esetben először megtervezik a szoftvert, aztán kezdik implementálni. Nyílván nem lehet mindenre felkészülni, de akkor kell egy wrapper vagy kompatibilitási réteg (attól függően, hogy mekkora változás történt), ami transzparensen biztosítja a visszafelé kompatibilitást.
"PHP's coding style pulls common elements from C++, Java, PERL, Python, BASIC, Assembly, Dragonspeak, and Microsoft Office Excel."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2.) nem értek egyet veled. módszertan függő. A szoftver ritka esetben olyan mint egy épület, hogy megtervezik nagyvonalúan, aztán finomítják és a végén kipottyan egy terv, ami alapján csak le kell gyártani. Ez igaz olyan helyeken, ahol nagyon pontosan specifikálható minden részlet és a technológiák is alaposan ismertek. De a legtöbb szoftverfejlesztési projektnél lehetőség sincs erre. Gondolom az agilis módszerekről még csak nem is hallottál.
És a válasz a kérdésedre: Úgy biztosítja a gyártó, hogy nyomon követi, hogy mit művelnek vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az agile developmentet ismerem, de azt inkább a nem-kritikus helyekre szokták ajánlani. A kernel nálam inkább a kritikus szoftver kategóriába esik.
Hm, nézzük csak... van két platform, ahol egyszer megírják a drivert, és működik sok-sok évig, ami az userek 95+%-át lefedi. Meg van egy OS, ami <5%, és 3 havonta át kell írni a drivert, aztán megint tesztelni és kiadni... mire ezzel végeznek, letelik a 3 hónap és megint mehet elölről.
"PHP's coding style pulls common elements from C++, Java, PERL, Python, BASIC, Assembly, Dragonspeak, and Microsoft Office Excel."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hm, nézzük csak... van két platform, ahol egyszer megírják a drivert, és működik sok-sok évig, ami az userek 95+%-át lefedi. Meg van egy OS, ami <5%, és 3 havonta át kell írni a drivert, aztán megint tesztelni és kiadni... mire ezzel végeznek, letelik a 3 hónap és megint mehet elölről."
Melyik driverről beszélsz? Ha a kernelben változik valami, akkor mindenhol javítják. Különben le sem tudnád fordítani. Vagy... zárt forráskódú modulra gondolsz? Nem kötelező nem publikálni a forrást. Ha meg valaki mégis zártnak hagyja, akkor kövesse a változtatásokat, és támogassa a legtöbb kernel verziót. Mi ezzel a gond?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://hup.hu/cikkek/20090207/a_het_videoja_windows_7_vagy_kde_4#commen…
Én ilyenkor gondolkozok el, hogy Linus&Co-t miért nem küldték már el a jó büdös francba. Mert látszólag nem csinálnak semmit, hisz szinte anarchia van a kernelben.
---
/* No comment */
Ketchup elementál megidézése a sajt síkra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ez nem úgy működik, hogy memgondjuk nekik, hogy "szemetek vagytok, nem adjátok ki a forrást, akkor szívjatok, és frissítgessétek 3 havonta", mert csak akkor fogják megtenni, ha üzleti érdekük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attol a karbantartas problemaja abszolut nem szunik meg, es nem feltetlen lesz javitva benne az api problema. Gyakorlatilag semmin nem valtoztatna.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
talan azert merult fel az opensolaris (pl: solaris 8-on makelt progik mennek opensolarison (termeszetesen ha nincs linkelve olyan libhez ami nem erheto el opensolarison (pl cdt ccucok)), dirverileg meg sol10-opensolaris)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy ha beleraknák a drivert a kernelforrásba akkor nem kéne a stabil api miatt obsolete megoldásokat vonszolni.
Ez azert jo, mert a kevesbe aktivan fejlesztett drivereket Random() idokozonkent kiszorjak a kernelbol (lasd 2.6.18 magassagaban a fele PPC-specifikus drivert, amibol azota sem raktak vissza mindent), mondvan, hogy "senki nem tartja karban". Naja, mert nem kell, mukodik, minek basztassak. Es stabil API hianyaban a regebbi verzio alol sem tudom bemasolni azt a kurva drivert.
Hasonlo szopas van az ASFS handlerrel. A regi verzioban tokjol ment, semmi baj nem volt vele. Aztan valamit atvarialtak a kernelben, es azota nem megy, mountkor crash. A srac aki csinalta, az meg inkabb MorphOS-re es AmigaOS-re fejleszt (filesystem drivereket), mert megunta hogy az amugy jol mukodo drajvert ketverzionkent at kell varialni valami onjelolt fejleszto agyserulesenek koszonhetoen. No komment.
(Szerk: es akkor azokrol a driverekrol, amiket a keszitojuk be akart ugyan rakni a kernelbe, de visszadobtak, meg nem is beszeltunk.)
-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát igen, néha nem is értem, hogy a francba működik az a gányolt szarjuk. Érdekes más kernelnél nem kell hetente APIt változtatni.
---
/* No comment */
Ketchup elementál megidézése a sajt síkra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez kész...
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tegnap megnéztem egy windows 7 bemutató cikket. Megláttam az első képeket, mondtam is magamban, jéé, ez tiszta kde4 copy :) Várom már a külön grafikus szervert, a szeparált, külön partición lévő Document&Settings-t :) Ja, a windows 7-ben már van külön rejtett partición /boot :)
---------------------------------------------------------------------------------
A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt.
Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
külön partición lévő Document&Settings-t
Végülis csak Windows 2000 óta lehet bárhova tenni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Troll!!!444 :-)
--
Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, nyilván ilyen super windows guruk, mint te már régóta meg tudják csinálni, de amikor telepítem valahogy sosem ugrott fel eddig ilyen ablak, utólag ráhekkelni meg ... Végülis hekkelni azt linuxon szokás nem? A windowsban az _lenne_ a jó hogy kapsz egy szép összecsiszolt, felhasználóbarát rendeszert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bizony, az lenne csak igazán felhasználóbarát, ha feldobna tízcsillió ablakot, hogy hova szeretnéd tenni a Documents and Settings könyvtárat, mi legyen a neve, hova rakod a Program Files-t, mi legyen a neve, mi legyen a Windows könyvtárral és nevével, a Common Files hova kerüljön, mi legyen a ComSpec, a Temp könyvtár, milyen útvonalak legyenek a a Path-ban, milyen kiterjesztések a PathExt-ben, hova tegyen a memory dumpot probléma esetén, hova pagefile-t, mekkora legyen és hogyan kezelje, stb.
Tényleg, ez így csodás lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A DLL cache helyét is lehessen megváltoztatni :-)
--
Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> az lenne csak igazán felhasználóbarát, ha feldobna tízcsillió ablakot, hogy hova szeretnéd tenni a Documents and Settings könyvtárat,
Én a drag&drop -ot tartom igazán felhasználóbarátnak; ebből is látszik hogy milyen sokféle felhasználói igény létezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Linuxon lehet d&d-ni a home-ot?
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A win felhasználói élményét nem befolyásolja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, ez a kettős mérce.
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mit szeretnel draganddropolni?
koncentralj inkabb, kilegzes, belegzes
--
_
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> mit szeretnel draganddropolni?
Amit jelenleg nem lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fogalmazz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most gondolom meg kene kerdeznem h mit nem lehet, de veled ellentetben en hasznalom is azt amit fikazok meg amugyis valami hagymazas frocsogesen kivul ugyse kapnek mast valasznak
--
_
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
koncentralj inkabb, kilegzes, belegzes
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, igazad van, jelenleg a kiskutya f?szát se lehet drag&dropolni. De értelme lenne-e?
Bedobsz randomizált szavakból egy baromságot, nem magyarázod el mit akarsz, csak rinyálsz érte mint egy 2 éves a cukorkáért. Failed troll is a failure
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/flame on
a hekkelés az linuxos szokás, a szopás pedig windowsos szokás :p
/flame off
I hate myself, because I'm not open-source.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én Linuxon nyomom, de a halat annyira nem szeretem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont, mint a Mojave Experiment a Microsofttol. :]
--
HUP Firefox extension
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
munkahelyen is, ha máshova pakolom pár ikont az asztalon, az már új windows lesz néhány felhasználonak.
Szőke copfos csaj "ejzie/ajzie" kiejtése viszont hasonlit az enyimre. o_O :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mitől rettenetesen fog a Linux kernel, és mitől jobb a Solaris?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát mert ő azt mondta. Nem úgy működik ahogy ő akarja. Nem azt ús úgy csinálja, ahogy ő akarja. Ingyen van és nincsen emiatt értéke. Soroljam még?
A kernel fejlesztői csapat pedig egy rakás hülye, hogy az olyan okos embert, mint ő nem veszik be. ;)
-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a videó abszolút nem szól semmiről, csak arról, hogy az átlagos utca embere mennyire nem ismeri a számítógépeket. Ami nem jelent feltétlenül rosszat.
Az hogy ki, kit másol és mikor meg nevetséges téma, a KDE4 jelen állapotában a Vista stabilitását is alámúlja. Talán majd pár hónap vagy év múlva...
**************
yes > /dev/null
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nevetséges téma"
mierT?
melyik oldalrol nevetseges?
btw: gondolom a newyork timesos videot ismeritek: http://www.youtube.com/watch?v=QT6YO30GhmQ
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért nevetséges, mert senkit sem visz előre ez a fajta egymásra mutogatás.
Az összes oldalról nézve nevetséges.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért nevetséges mert értelmetlen. Kis meggyőzéssel könnyen rá lehet fogni szinte bármire, hogy másolták valahonnan. Nem visz előre, olyan vita mint a tyúk meg a tojás. Mindenki másol mindenkit, mert a konkurenciát mindenki szemmel tartja és amit beleillik a saját munkájába azt többé kevésbé át is veszi. A ki-kit másol vita eredménye általában 25 oldalnyi flame és oprendszer fasizmus.
**************
yes > /dev/null
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
""nevetséges téma"
mierT?"
Mert a Fun kategóriában van :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én speciel halálra szoktam magam röhögni amikor "Fun" kategóriában megjelenik valami, s ezen egymásnak esnek emberek. Ennél már csak az jobb, amikor "konkurencia" ezt lehozza komoly arccal, pedig csak a kategóriát kéne megnézni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"az átlagos utca embere mennyire nem ismeri a számítógépeket"
szerintem meg arrol szol, hogy az atlagos utca emberenek teljesen mindegy hogy milyen operacios rendszer fut a gepen, ha azokra a feladatokat amikre hasznalni akarja megfelel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a KDE4 jelen állapotában a Vista stabilitását is alámúlja."
Igen, hát az ékszíj se olyan kényelmes, mint az autó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem te ertetted felre.
a te reakciod jo lett volna ha azt mondja az illeto hogy: KDE4 szarabb mint a Vista.
de 0 csak a stabilitasukrol beszelt, szal szerintem nincs gond vele :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jogos!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
XD
--
MacBook Black
OS X 10.5.3 Magyar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
óó, én ebben az utcában már jártam.. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megnéztem a videót és tetszett a KDE4, a flame része nem érdekelt :-) Azt hiszem kipróbálom :-)
--
Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamennyire ide kapcsolódik zdnetes szintén:
http://www.zdnet.com.au/news/software/soa/Torvalds-dumps-KDE-for-Gnome/…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
volt itt is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
idejóták...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gra'jt!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vicces az ausztrál akcentus :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A videóban még a klasszikus amarokot látom. A kde4-ben viszont az új amarok2 van, ami nem igy néz ki. Létezik rá classic skin, vagy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni