Az ráfarag. (Ezt már a "Body" részbe írtam, de gondolom, mindenki magától is kitalálta.)
- NevemTeve blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 79 megtekintés
Hozzászólások
Ha az azonosítók átszervezése előtti korszakban volt ennél a hipotetikus banknál két számlád, akkor azokhoz két, egymástól teljesen független internetbanki hozzáférés tartozott? Mintha nem is egy ügyfélhez kapcsolódnának?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, az internetes elérés a számlához tartozott, illetve azon belül is a számlatulajdonoshoz, tehát ha két számlatulajdonos volt (tipikusan férj+feleség), akkor két internetelérést lehetett csinálni (például a bankkártyák kezeléséhez, hiszen az is specifikusan a számlatulajdonoshoz tartozik.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Agilis Antal szimplán hülye. Eleve - persze számlatípustól függően - egy ügyfélnek helyből lehet egy banknál több számlája, nem kell ehhez zsonglőrködni, tehát itt igazából csak ügyfélazonosító kéne legyen. A bank pedig nem igazán követelheti meg az ügyféltől, hogy legyen neki telefonszáma és/vagy email címe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni