Mark Gurman, a Bloomberg szakírója arról számolt be, hogy az Apple egy komoly bevételszerzési tervet dédelget: 2026-tól hirdetések érkezhetnek az Apple Térképek alkalmazásba, ami egy teljesen új korszak kezdete lehet a vállalat történetében.
[...]
Gurman jelentése szerint a vállalaton belül egyre nagyobb teret nyer az iOS hirdetési felületeinek kiterjesztése. Ennek következő lépcsőfoka az Apple Térképek lehet, ahová valamikor 2026-ban érkezhetnek meg a fizetett találatok.
[...]
Ez a kettősség – az élmény azonnali javítása és a jövőbeli, potenciálisan tolakodó monetizáció – rávilágít az Apple előtt álló egyik legnagyobb kihívásra. A cég prémiumtermékként pozicionálja az iPhone-t, amelynek ára jövőre akár a 2000 dollárt is elérheti, a reklámok azonban akár le is rombolhatják a prémiumérzetet.
[...]
Ha pedig egy ilyen prémium-ökoszisztémában egy alapvető, közüzemi jellegű alkalmazásban, mint a Térképek, megjelennek a fizetett hirdetések, az még komoly fogyasztói ellenérzéseket válthat ki. Gurman szerint is ez a stratégia legnagyobb kockázata, amit egyesek egyszerűen „illetlen pénzszerzési kísérletnek” láthatnak.
[...]
Link: Radikális döntés előtt az Apple, már most lázonganak a felhasználók
- 292 megtekintés
Hozzászólások
Jo primitiv indexes cikk. A lenyeg kicsit elsikkadt benne, miszerint ez "fizetett talalatokat" akar jelenteni ami a Google Maps-ben is benne van amiota vilag a vilag.
A tobbi resz a szokasos primitiv, clickbait, teljes hozzanemertesbol fakado baromsag. "kozuzemi jellegu szolgaltatas" baz+
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az almás térkép úgy szar, ahogy van, hirdetésektől függetlenül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
USA-ban jobban navigal mint a Google.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itthon - és gyanítom, egész EU-ban - pedig rosszabbul. Legalábbis pl Chemnitzben egész sikeresen félrevitt. Én pedig többet vagyok EU-ban, mint USA-ban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hamburgban és Berlinben pedig sokkal jobb mint a Google. Legaläbbis 10 év hasznälat utän.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"prémium ökoszisztéma" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit számít az agymosott fanoknak? Semmit. Továbblépnek, eszik tovább boldogan a szart nagykanállal.
A tudomány és a hit vitája akkor eldőlt, amikor villámhárítót szereltek a templomokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az HBO is siman eldobta az evtizedeken at felepitett "reklammentes" brandet. Lassan egy piaci szereplo se marad, akinek elhiheted, hogy "nem lesz benne reklam".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jövő útja az, hogy a reklámokba is tesznek reklámot.
Az igazán kifinomultakba nem is egyet.
Még nincs aláírásom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amiket AI gyárt, cserében én is az AI-val nézetem meg. Majd megkérem az AI böngészőmet, hogy kattintgasson a reklámon, hogy ezzel felesleges reklám költséget generáljak a hirdetőnél. Azt ilyen látszat tevékenységről készült nagyfelbontású videót az AI post-olja is az összes közösségi média platformon, szigorúan megjelölve benne mind a hirdető mind a reklám céget, felhívva a hirdető figyelmét, hogy a reklám cég nem valósan célt ért reklámot is kiszámlázott neki, hátha így felhagy a reklámozással legalább ennél a cégnél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
remélem hogy az ebookokban nem lesznek reklámok
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a marketingesek altal szarramosott agyu posztmodern productosokon mulna, meg a konyvtarba is bemennenek minden regi konyv minden otodik es utana kovetkezo lapja koze reklamot ragasztani.
Remelem ideiglenes, hogy ekkora szavuk van epp a vilagban ennek a ket "szakmanak" a kepviseloinek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni