"2026-tól hirdetések érkezhetnek az Apple Térképek alkalmazásba"

Mark Gurman, a Bloomberg szakírója arról számolt be, hogy az Apple egy komoly bevételszerzési tervet dédelget: 2026-tól hirdetések érkezhetnek az Apple Térképek alkalmazásba, ami egy teljesen új korszak kezdete lehet a vállalat történetében.

[...]

Gurman jelentése szerint a vállalaton belül egyre nagyobb teret nyer az iOS hirdetési felületeinek kiterjesztése. Ennek következő lépcsőfoka az Apple Térképek lehet, ahová valamikor 2026-ban érkezhetnek meg a fizetett találatok.

[...]

Ez a kettősség – az élmény azonnali javítása és a jövőbeli, potenciálisan tolakodó monetizáció – rávilágít az Apple előtt álló egyik legnagyobb kihívásra. A cég prémiumtermékként pozicionálja az iPhone-t, amelynek ára jövőre akár a 2000 dollárt is elérheti, a reklámok azonban akár le is rombolhatják a prémiumérzetet. 

[...]

Ha pedig egy ilyen prémium-ökoszisztémában egy alapvető, közüzemi jellegű alkalmazásban, mint a Térképek, megjelennek a fizetett hirdetések, az még komoly fogyasztói ellenérzéseket válthat ki. Gurman szerint is ez a stratégia legnagyobb kockázata, amit egyesek egyszerűen „illetlen pénzszerzési kísérletnek” láthatnak.

[...]

Link: Radikális döntés előtt az Apple, már most lázonganak a felhasználók

Hozzászólások

Jo primitiv indexes cikk. A lenyeg kicsit elsikkadt benne, miszerint ez "fizetett talalatokat" akar jelenteni ami a Google Maps-ben is benne van amiota vilag a vilag.

A tobbi resz a szokasos primitiv, clickbait, teljes hozzanemertesbol fakado baromsag. "kozuzemi jellegu szolgaltatas" baz+

Az almás térkép úgy szar, ahogy van, hirdetésektől függetlenül.

"prémium ökoszisztéma" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mit számít az agymosott fanoknak? Semmit. Továbblépnek, eszik tovább boldogan a szart nagykanállal.

A tudomány és a hit vitája akkor eldőlt, amikor villámhárítót szereltek a templomokra.

Az HBO is siman eldobta az evtizedeken at felepitett "reklammentes" brandet. Lassan egy piaci szereplo se marad, akinek elhiheted, hogy "nem lesz benne reklam".

Amiket AI gyárt, cserében én is az AI-val nézetem meg. Majd megkérem az AI böngészőmet, hogy kattintgasson a reklámon, hogy ezzel felesleges reklám költséget generáljak a hirdetőnél. Azt ilyen látszat tevékenységről készült nagyfelbontású videót az AI post-olja is az összes közösségi média platformon, szigorúan megjelölve benne mind a hirdető mind a reklám céget, felhívva a hirdető figyelmét, hogy a reklám cég nem valósan célt ért reklámot is kiszámlázott neki, hátha így felhagy a reklámozással legalább ennél a cégnél. 

Ha a marketingesek altal szarramosott agyu posztmodern productosokon mulna, meg a konyvtarba is bemennenek minden regi konyv minden otodik es utana kovetkezo lapja koze reklamot ragasztani.

Remelem ideiglenes, hogy ekkora szavuk van epp a vilagban ennek a ket "szakmanak" a kepviseloinek.