- gabrielakos blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 571 megtekintés
Hozzászólások
Gratulálok! Nem kell félni a villanyautózástól. Én is 20-80%-al kezdtem. Ma már inkább 10%-80% között közlekedek. A te autóddal ezen az úton ez teljesen mindegy, de hoszabb utaknál számíthat.
Ha sokat töltesz Tesla töltőkön akkor érdemes ott is előfizetni és akkor Tesla kedvezményes áron kapod a töltést. Persze ez csak akkor éri meg ha eleget töltesz. (Menü->Töltés->Tagság - most 4400Ft/hó) Elő lehet fizetni 1-1 hónapra is.
Várom az ABRP beszámolódat. Én sokat használom OBD-vel is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ismertem a lehetőséget, nem érte volna meg, ezen az úton egyszer töltöttem Teslánál, azt se lett volna muszáj.
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az idő nagy részében városban használom"
Hogy ehhez miért kell az embereknek egy 2.2 tonnás terepjáró(nak látszó tárgy), az számomra rejtély.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Touché, mondjuk az is luxus, hogy két autót vegyen/tartson fenn az ember, akkor meg már olyat vesz, ami mindenre is jó :D.
Bár nekünk egy Seat Cordoba méret már élhető nagyobb távon is. Elektromosban is jó lenne ilyesmi.
Színes vászon, színes vászon, fúj!
Kérem a Fiátot..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a kombi kategória kihalt, helyette ez a terepjárószerű szörnyeteg lett az uralkodó fajta. Itt is tele van ilyenekkel a kerület, szűk utcákban, keskeny autóbejárókban alig férnek el, de azért kell a városi terepjáró a Lidl-be járáshoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
regi (balna) kombikkal se egyszerubb a parkolas, sot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kombikkal az a baj, hogy általában hosszúak. A SUVok nehezek, ormótlanok de rövidek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amik rövidek, azokat szerintem crossovernek hívják, 4.7-4.9m-es SUV-okat nem nevezném rövidnek.
Meg az tetszik, amikor azt írják róla, hogy "sportos megjelenés". Végül is ha egy sumo birkozó sportos, akkor ez is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a sportos jelző itt inkább a kedvtelési célú használatra utal, a haszonjárműség meg arra hogy szerkezetileg valamilyen magas építésű alvázas konstrukción alapultak eredetileg, és sok helyet adnak a csomagoknak, utasoknak. Az egyik első suv, a 80-as években készült toyota 4runner egy pimpelt terep pickup volt, kisiparinak tűnő, a raktérre rakott műanyag felépítménnyel.
https://bringatrailer.com/2012/04/10/impossibly-clean-1985-toyota-4runn…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jó kis bérelt kombi Mondeo, pont elfértünk vele a szűk utcán, de a hátsó részen akár héderelhettünk volna. Amúgy pályán lassú dög volt nagy fogyasztással, mintha utánégetővel használtuk volna :D , de amint elhagytuk a pályát és már csak a tenger mentén kóricáltunk, alig csipegette a benzint.
Színes vászon, színes vászon, fúj!
Kérem a Fiátot..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Előtte egy 1.7t-s "tárgy" volt hasonló szolgálatban, annál ez elsősorban sokkal jobban pakolható - amikor vidékre megyek akkor van cucc rendesen.
Másodsorban - eddigi jóslatom alapján - olcsóbban üzemel.
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van még i5 Touring is, bár igaz, hogy az se könnyebb.
Ezen behaltam: The BMW iX3 was initially made in China
De majd ha Debrecenből jön!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoval az iX3 egy felesleges nehez batar, de a 35cm-el hosszabb es 2-300 kiloval nehezebb i5 kombi az jo?:)
Az most mellekes hogy egy full iX3 (g08) cfg annyiba kerult mint az i5 touring kezdo ara.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, az se jó. Csak szebb, meg praktikusabb (nekem). De ahogy nézem, nem feltétlenül nehezebb, változattól függ. Nem tudom, mennyi az akksi ebből, de ezek durva tömegek. Egy hasonló méretű dízel kombi 1,5 tonna, pedig a dízel motor se könnyű. Gumisok meg az útfelújítók fogják ezeket az autókat szeretni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom hol nezted de egyik i5 kombi sem konnyebb a g08-as iX3-nal, illetve a 1.5t diesel sincs nagyon ebben a meretben es kategoriaban, egy 330d touring is 1.9t az 520d touring szinten pedig abban tenyleg csak egy kis dizel motor van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy Skoda Superb Combi hasonlóan nagy, és csak 1600 kiló. Egy Octavia Combi vagy Golf Variant 1500 alatt vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kisebb súly miatti kisebb gumiméret gyakorlatilag az egyetlen szempont amiben jelen körülmények között a superb kombi olcsóbb lenne mint az ix3.
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na majd mindjart jon a foszerkeszto ur, es mindenki jol megkapja, hogy miert hulye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért? Hülye?
Színes vászon, színes vászon, fúj!
Kérem a Fiátot..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nekem nem kell megállnom az Audival 2 óránként fél órára hogy "egyek" meg "wc-re menjek" (rendben van a prosztatám). De mondogasd csak ezt magadnak, hogy ez így normális! #worksforme"
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
két óra alatt nem fogy el belőle a benzin? vagy nem gyullad ki a check engine lámpa? Akkor neke valami varázsaudid van, becsüld meg :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy 8 és fél órás úton te egyszer sem állsz meg? Még ebédelni sem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mindenre IS van naprajz: https://napirajz.hu/megcsinalta/ :D
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
audi a3-at kellett vóna venni, annál jobb nincs. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sebesség: mindenhol a megengedettel közlekedtem, illetve picit afölé lőve a tempomatot, pályán 135, szóval nincs tökölés.
Szerintem a fogyasztás alapvetően nem ezen múlik. Sokkal több megy el a rosszul megválasztott gumival / guminyomással.
Fair=c*v^2
Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elso korben gratulalok, hogy valtottal. Viszont a sebesseg / fogyasztas meglatasoddal nem ertek egyett. A fogyasztas (tipusfuggoen) 110kmh kornyeken erzekelhetoen mar nem linearisan koveti a sebesseg novekedest, hanem azt meghalado mertekben. En reszben a kenyelmes utazosebesseg (50+ vagyok), reszben a fogyasztas miatt 120kmh kornyeken hasznalom palyan az autot (3 eves Polestar 2, long range single motor, ~140k km futasteljesitmeny). A mai napig a heti szokasos 330km-es tavot tel kivetelevel 90% -> 10-15% kozt tudja. Az autot max 3-4x toltottem 100%-ra es kb ennyi alkalommal meritettem 10% ala.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Teremben 2 srácnak is van i3-asa. Mindketten családi házban laknak, otthon töltik. Mindkettő véleménye szerint városban zseniális kis autó, de pályán, 110 felett riasztóan esik a hatótáv. Anyának, szaladgálós autónak én is elfogadnám a yaris helyett, csak hát az, h 8 misi egy használt kisautóért, azt kicsit sokallom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
i3 != iX3, ez utóbbi nem igazán "kisautó".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bakker, köszi, ezt jól benéztem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nezzetek meg az e-up-ot, csak varosi hasznalatra a regebbi kis aksis is jo lehet, anya nalunk lassan 6 eve nyuzza a nagy aksis verziot (es en is ha eppen nem az iX3 van keznel).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még van rá jó pár évünk. Anya 2 év múlva megy nyugdíjba, ha akkor úgy döntünk, akkor garázs tetejére feldobok napelemeket, csinálok egy off-grid rendszert csak autó töltésre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem volt i3-am, autópályán eleve nem kényelmes vele 110-120 felett menni, mert érzésre kicsit billegős lesz (magas kasztni, rövid tengelytáv, virsli gumi kombo ugye). 100 alatt viszont parádés, nagyon jó élményt nyújt, néha eszembe jut, hogy meg kellett volna tartani. Pár külföldi utat azért letoltam vele a környező országokba, vállalható évi 1-2 alkalommal, de tényleg nem erre való. Itthon viszont használtam 200-300km-es hétvégi rangen is sokat, 90-es utakon, arra is tökéletes, szóval azt sem mondanám, hogy csak városba való, viszont az tény, hogy nem a pályázós autó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyáron megint sikerült belenyúlni egybe Norvégiában. Enyaq-ot akartam bérelni, mert szerettem volna kipróbálni, de nagy örömmel mondták a pultnál, hogy szerencsés vagyok, mert elfogyott, és adnak egy Polestar 2-őt (annyira azért nem ürültem, mert 2 éve már megvolt, akkor direkt ilyet béreltem). Továbbra is nagyon szerethető autó, simán megvenném magamnak is, remek a belső tér (főleg ez az új, faceliftes), kívülről is nagyon jól néz ki, és nem suv. A régi kocka Volvokat idéző kikacsintások különösen tetszenek (a szögletes első oldalüveggel kilóra megvettek :D). A fogyasztása viszont nem annyira jó, de a helyi viszonyok ezt kompenzálták (80-as táblának arrafelé örülni kell).
Láttam, hogy a százhalombattai Volvo PHEV főguru a szárnyai alá vette a típust, szóval itthon is van már hozzá jó szerviz. Te egyébként hova hordod, a 3 év alatt volt vele bármilyen gond egyáltalán?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni