(MEGOLDVA) Ez az NVR lett elkefélve a rosszul regelt e-mail miatt

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=259DVR.jpg

A pontos tipust nem tudom megmondani, nem lehetett kifordítani a sok kábeltől. Van olyan szakértő, aki ennyiből tud segíteni abban, hogy feléleszthető legyen ez a DVR az elrontott e-mail regisztráció ellenére is?

Megoldás: Az NVR-ben megjelenő QR kódot beolvastam egy mezei QR kódolvasó programmal, majd ennek a tartalmát elküldtem a QR kód alatti supprt címre arról az emailról, ami eddig az elrontott mél volt de mivel a domaint a "navay"-t beregisztráltam, így már rendben megvolt az elrontott mail. Ide hamar megjött a biztonsági kód, amivel már könnyen beengedett az admin felületbe. Az volt a szerencse, hogy aki elbacta a reget, emlékezett arra, hogy a most már megjelenő felületen, merre kell húzni a feloldó vonalat a pöttyök között, Androidon is be lehet ilyet állítani.

Köszönöm szépen mindazoknak, akik próbáltatok segíteni, ezek nélkül nem láttam volna át, ezt a számomra új helyzetet.

Hozzászólások

Írj egy levelet a supportnak. Sorozatszám + számlamásolat képét elküldöd és nagy eséllyel megoldják.

...úgyis jönnek...

Mondd meg neki, hogy:

1: ne hazudozzon. Nincs ilyen hogy nem lehet tenni semmit.

2: keressen hozzáértőt. Ne téged, hanem szakembert. Olyat, aki képes alapvető műveletek elvégzésére.

Egy Dahua eszköznél nagyon jól definiált menete van a helyreállításnak. Egy hozzáértő szakember el tudja ezt olvasni a gyártó oldalán, le tudja tölteni a szükséges programot, ki tudja exportálni az XML-t. Sőt, meg tudja nézni az eszköz típusát is és emailt is tud küldeni! Igazán magasan kvalifikált ember ám egy ilyen!

Az ügyfél csak készítse elő a számlát az eszközről. Ennyi.

Minőségi szolgáltatás :)

"Warning: mysqli_connect(): (HY000/1040): Too many connections in /home/webuser/backup/ushareimg/kepfeltoltes.eu/inc/config.php on line 5
Could not connect"

Gábriel Ákos

Alternatív megközelítés, ha nem gondoltatok rá esetleg: hogy írta el az email címet a tulaj? A domaint? Esetleg a @ előtti részt? Utóbbi esetben nem lehet az elírt e-mail címet regisztrálni, majd az alapján elfelejtett jelszóval belépni?

Off: de legalább sok "érdekes" reklám jelenik meg, ha rákattintunk a linkedre. Első blikkre ezeket tettem tiltólistára:

i.bngprm.com hu.omegle.xxx www.coinw.com www.bitmart.com
i.dynspt.com www.lbank.com netex.js c.adsco.re tr.affiliate.hu

Itt van nálam a készülék, ez a pontos típusa: dahua nvr4208-8p-4ks2 . Persze tápkábele nincs nálam, de igyekszek beszerezni, már nekem sincs ilyen 3 lukas trapéz alakú monitor tápkábel sok éve már. Találtam több lehetőséget a feloldására, mondjuk ott kicsit húztam a számat, mikor olvastam, hogy windowsos programra is szükség van az egyik lehetőségnél. Amire még nem találtam választ az, hogy ha nem akarom kiengedni ennél a típusnál a netre, csak belső hálót akarok kialakítani, akkor is első a regisztráció? 

Sajnos ez nem működik ezen az NVR-en, nincs rajta reset gomb beépítve, próbáltam típus szerint rákeresni, de resetelni eddig nem láttam videót, amin pont ezt resetelik. Holnap szerzek tápkábelt és megpróbálom még pár dolgot, hátha feloldódik a lezárás.

Meglepne, ha az elírt email cím validálva lett volna a kapott link segítségével.

A telepítéskor az email cím az elfelejtett jelszó visszaállításához kell csak. A felhős megoldása a dahuának csak gyári szám +nvr felhasznév+jelszó kell. Hikvisionnél van fiókhoz kötve az eszköz.

Ha a sorozatszámot az nvr-en lefényképezed és felveszed a kapcsolatot az eladóval (gondolom, tudja ember, hol vette) akkor kb 30 percen belül (ideális esetben) megoldják. Ha nem tudja, kitől vette, akkor meg kell kérdezni pl dsbolt.hu , biztonsagabc.hu , https://dahuatechnology.hu/ stb, hogy tudnak e segíteni ez ügyben.

Hikvisionnál ez picit egyszerűbb: ha regisztrált telepítő vagy,telefonon elindított az appod, fénykép a gyári számról és kb 3 percen ott a nyitókód... Persze, ez a te szempontodból mellékes, csak jelzem.

Gyűlölöm a dahuás szarokat! :D Valaki meg a hiket, de kinek mi hogy... Nem mennék nagyon bele a sztoriba, miért utálom a dahuát, de  maradjunk annyiban, kritikán alul a hozzállásuk ( úgy, hogy egy kedves kínai ügyfelünknek a dahua tulaja a barátja (nem, nem azért mert ő is kínai; közös irodaházban is vannak, a cégközpontjaik Kínában stb, stb) és amikor szeretett volna vmi dahuás dolgot(mi hik-esek vagyunk, de neki a barija ugye...), kaptunk Kínából közvetlen supportost(magyart is,de ...), és még így is johnnyfiúnak baszogatni kellett bariját, hogy foglalkozzanak velünk, mondjuk utána perceken belül tudtak válaszolni, igaz hülyeséget, de válaszoltak... :D Na mindegy, a lényeg: magunktól kellett rájönnünk dolgokra, amit hülye fejemmel megosztottam supporttal(az áldott jó szívem), ami aztán jó belekerült a dolog dokumentációjába, hogy más már ne szopjon akkorát vele, min én (pár hónapot)...)

Beszéltem dahua "buzival" (aki oda van érte), hát ha nincs meg a helyreállítós email cím, előfordulhat, hogy visszaküldős a helyzet, nem annyira egyszerű ezeknél... Ha be volt állítva valamilyen eszközön (telefonon pl), akkor ott meg lehet csinálni a jelszó visszaállítást. Ha nem, akkor könnyen szopólspirálba is lehet kerülni a dologgal...

Köszönöm, most hogy tesztelgetem, sajnos nem működik a J1-es, panelen lévő üres hely rövidre zárása, volt videó, amin ezt zárta rövidre aki készítette a videót. Egyelőre még nézegetem a lehetőségeket, ugyanakkor azt érzem, ez valóban felszállás a szopórollerre.

Ugyanilyen szopórolleren voltam a múltkor egy ügyfélnél. Nincs password, nem tudják a hozzáférést, aki telepítette sem tudja (no comment). Abban reménykedtem hogy ugyanaz a password ami az IP kameráknál (amit ugye szintén nem tudtunk). Egyik kamerát lehúztam, beállítottam magamnak a kamera IP címét és lokálban elindítottam egy web szervert. Az NVR megpróbált be-connectálni a web szerverre és plain textben ott volt a password (ami pont ugyanaz volt mint az NVR-é...)

Elméletileg ez is járható út, amennyiben az akkori telepítő májszter ugyanazokat adta meg a kameráknak is, mint az NVR-nek. Próbáltam mindenféle gyári alapbeállítást is, amit írnak a neten, egyelőre egyik sem működik, gyanítom nem alapon van már az admin. Ilyenek, hogy admin-admin, admin-quest. Van egy olyan az admin mellett, hogy netadmin, annak most nézek utána hogy mit is takar. A Hikvision NVR-emben nincs ilyen szerencsére, nem is szívok vele ennyit. 

Nincs mese, szerviz.... Régen a nincs jelszót a szerviz alaplap cserével javította, igaz hikvisionnél. Dahuások meg faszok. :D (bocs, nem tudtam kihagyni)

Vagy nem túl drágán van akár hikvision nvr is újban, de dahua is,ha kedves ügyfélnek az jobban tetszik, abból van neki 20 rögzítője telephelyenként, stb.

Nem attól lesz jogszerű, vagy jogszerűtlen valami, hogy emlékszem-e a tíz évvel ezelőtti jelszóra, egy olyan eszköznél, amit esetleg megörököltem és megvan-e még a számlája, vagy elvitte-e egy raktártűz. Ez nem a nemzeti bank trezorja, hanem egy szaros kínai, lakossági nvr. Nem mindegy neki, hogy mennyire jogszerű a használata, ha már eladta a szarát és a büdös életben nem lát már pénzt belőle (egy ilyen support hozzáállás után meg pláne)..

"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

Mi van akkor, ha valakinek valóban megsemmisült a szánlája az NVR-ről? Vagy megvásárolta valakitől és elfelejtette a jelszavakat? Vagy bármilyen valós okok miatt nincs tulajdonában a szerződés, akkor megfosztanád attól a jogától, hogy rendeltetésszerűen használja?

"megvásárolta valakitől" - a tulajdonlást igazolni kell a gyártó felé. Ezt legegyszerűbben az eredeti számlával lehet. A "valahogy a birtokába került" egy biztonsági berendezés esetén nem elégséges. Ha elfelejtette a hozzáférési adatokat, arra ott a regisztrált e-mail cím, amivel visszaállítható a berendezés alapállapotba. Ha ez nincs meg, akkor mivel is bizonyítod, hogy jogszerűen kérsz visszaállítást/resetet/szolgáltatást? Az, hogy azt állítod, hogy a birtokodban van a berendezés, az nem elég - odamegyek hozzád, felírom a cimkéjén lévő sorozatszámot, és az alapján, hogy azt megadom a cégnek, ők resetelik a te kamerádat?
 

Nem látszik rendesen a képen, az a 8 lábú U130 milyen jószág?  

Annyit tudok már, hogy a Dahua szerint ezt a mélszolgáltatót regelték: *****@navay.net ami szerintem nem létező szolgáltató. Amennyiben nem létező, akkor hogyan lehetett létrehozni admin jelszót és társait?

Valóban nem, ez egy beregisztrálható domain név.

Első körben erre alapozva én írnék nekik egy emailt, hogy legyenek szívesek törölni a regisztrációt, hiszen jól láthatóan nem egy használható email címmel jött létre a regisztráció. Ha ezt nem tennék meg, akkor akár be is regisztrálhatod a domaint, és akkor (és a felkonfigurálása után) tudsz emaileket fogadni. Viszont ez sem biztos, hogy megoldás, ha például az aktiváló emailt már kiküldték, és nincs lehetőség ezt ismételten kérni.

Szerkesztve: 2024. 08. 06., k – 10:44

Sikerült megszereznem az email címet és megvan mi lett elbacva, írtam a supportnak, várom a választ. Ha megvan a rendes mél és jól látszik, hogy csak egy betű lett elírva, akkor sem kaphatom meg a helyreállító kódot? Természetesen a rendes mélbe be tud lépni a tulaja.

Tehát: el lett írva regeléskor a mél, már megszereztem azt, amire akarta a reget. AZt gondolom, hogy a mail aliasnál ismerni kellene mindegyik mail jelszavát, tehát az elrontott mailnál létrehozok egy navay.net levelezőt, amire létrehozom azt a mélt, ami az elrontott. Utána ha jön a megerősítő mail az elrontott mélre, akkor azzal már megkapom a helyreállító kódot? Gondolom ha igen, akkor felesleges egy alias.

Beregisztrálod 13 dodóárt egy évre, felhúzol egy szimpatikus MTA-t egy olyan gépre, aminek várhatóan nem változik az IP-címe túl gyakran. beállítod a DNS-ben arra a domain MX-ét, és máris nálad landolnak a levelek. Oké, kell egy catch-all mailbox, ha nem tudod a usernevet, amire regisztrálták, de az szerintem menni fog, bár lehet, hogy az újabb topicot fog generálni errefelé .-)

Ha megvan a rendes mél és jól látszik, hogy csak egy betű lett elírva, akkor sem kaphatom meg a helyreállító kódot?

Ez gyanítom, csakis rajtuk múlik. De ha megírod, hogy a domain regisztrálható, akkor talán nyitottabbak rá, hogy valóban erről van szó, és nem egy valós e-mail cím alól akarod kilopni a hozzáférést.

Csak en erzem ugy, a topicot olvasgatva, hogy egy eleg gagyi megoldasa van a gyarto(k)nak?

Mi az mar, hogy egy random e-mail cimhez kotunk egy biztonsagi eszkozt?

FaszomUnio! Ha már sikerült az uborka görbületét szabványosítan, jöhetne a kötelező belső, szétszedés nélkül hozzáférhetetlen reset gomb, ami teljes user data törlést csinál, beleértve a jelszavakat is. Amiben nincs, az nem kap ce matricát, csókolom.

Amiket eddig próbáltam.

1- letöltöttem a DMSS appot androidra és ott bejelentkeztem a frissen létrehozott emailommal. Az NVR-en megkerestem a helyreállításhoz szükséges QR kódot, majd beolvastam a DMSS appal, kitöltöttem a serialszám sort és itt el is akadt a mutatvány, mert hiába van az NVR vezetéken csatlakoztatva a routerhez, a mobil app nem találja és a router beállításainál sem látom, hogy vezetéken csatlakozna az NVR. 

2- kiszedtem az elemet a panelből, ekkor sem változott semmi.

3- írtam a Dahoa supportnak, de eddig semmi választ nem kaptam.

Bizonyára egyszerű a helyzet, csak én nem tudom erre a választ: a panelen van egy vonalkód, amit ha beolvasok egy sima QR olvasóval, akkor az teljesen más számsort ad, mint ami az NVR hátulján van serial number. Ennek mi a jelentősége?

4- megvettem a rossz email cím végződéséhez tartozó domaint, létrehoztam a hibás email @ előtti részét, ami jó eséllyel az, amivel regelték rosszul az NVR-t, tehát ha kapok egy kódot a mailra, akkor azt már meg is tudom majd nézni, de odáig már nem jutottam el, hogy ki is küldjék.

https://learncctv.com/reset-dahua-nvr-password/ ilyen és ehhez hasonló felületek nem léteznek a problémás NVR-en, ami létezik videókban és írott oldalakon, azzal pedig csak addig jutok, mint az 1-es pontban leírtam. 

Tehát ami eddig megvan: az elrontott email cím létrehozva, kábelen csatlakoztatva a net az NVR-hez, a DMSS app telepítve a mobilomra, a routerben a DHCP 100-255 közt van beállítva.

Hyundai kameráknál van az az őrültség, hogy van rajta fizikai reset gomb, mindent resetel, KIVÉVE a jelszót.
Ha jelszót elfelejted, akkor van egy spéci program, amivel XML-t exportálsz, amit el kell küldeni a magyar nagykernek, ami elküldi Spanyolországba, az visszaküld egy XML-t, amit fel kell tölteni a kamerába és akkor engedi a jelszó átírást.

Természetesen ez fizetős szolgáltatás (6000Ft + áfa/kamera)

Igazi szakmunka volt, gratulálok!

Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @

"Az volt a szerencse, hogy aki elbacta a reget, emlékezett arra, hogy a most már megjelenő felületen, merre kell húzni a feloldó vonalat a pöttyök között, Androidon is be lehet ilyet állítani."

Akkor illene úgy fogalmazni, hogy nagy szerencsével. Nem tudom hány próbálkozás után tilt le az eszköz, ha nem a megfelelő feloldó mintát próbálod.

"Az volt a szerencse, hogy aki elbacta a reget, emlékezett arra, hogy"

Ehun van ni. Arról van itten nagyba szó.