- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
1 vPower Racing 100 feltöltéssel? Sokat. Nagyon sokat ... Reggel tankoltam egy telit, 880 kilométert írt. Leértem délelőtt Balatonszemesre, azt írja: még 860 kilométer. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tippelőórának sose hidd el amit kiír 😉
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"[180 km-es uton 160 km-t tevedett, de] Pontosabban tippel, mint a te EV-tippelőkéd."
m'kay
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint az ábra mutatja elég rosszul működik ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor teletoltod az autot akkor a BC az elozoleg megtett ut vagy gyari default ertek alapjan tippel neked egy hatotavot ami nem feltetlenul egyezik meg egy autopalyan levitorlazok balatonig fogyasztassal vagyis indulaskor kisebb hatotavolsagot tippel mint ami valojaban elerheto.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja csak ha hazafele úgy döntene, hogy végig autópályán dönget akkor a 860-ból szempillantás alatt lesz 700 ahol az autó már csilingel az utolsó 100 alatt. Ennyit sose megy el, mert a valóságban sosem űríti le a tankot 0-ra 😉
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha meg 90-110 közt megy végig, akkor bizony elmegy. A szavazás kérdése meg az volt, hogy mennyit megy el (nekem és a kommentek alapján másoknak is itt a maximumot jelenti), nem az átlagot vagy a miniumumot.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért mennél pályán 90-110 között? Mi vagy te, vellanyótós? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. Nem sietek sehova 2. 100 és 130 km/h között szignifikáns különbség lehet fogyasztásban és így emisszióban. Ha nem sietek, nem tartok fel másokat és még olcsóbb/kevésbé káros is, miért mennék gyorsabban? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FYI Kb. semmilyen autópálya nincs Győr és a Balaton közt. Max. sebesség 110 km/h. Kivéve, ha Székesfehérvár felé mész, és a déli partra, na akkor van egy 50 kilométered. Ha nagyon akarod.
Nem az "Osztyapenkónál felhajtok, Siófoknál meg le"-ből kell kiindulni mindig ... ;)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat ha jol ertem, az eredeti allitassal ellentetben nem "tippel pontosabban", hanem ugyanugy, ahogy az EV-k csinaljak, a historikus adatokbol probal extrapolalni valamit, es utana majd tekergeti az eredmenyt, ahogy epp kiadja.
Egyetertek!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En csak leirtam miert tunt annyira pontatlannak. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy felprogramozva, hogy tankolás után mindig valami nagy számot írjon ki, hogy a tulaj jól érezze magát 😉
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EV tippelőkém sem pontos, de azért ennyire nem lő mellé (lehet mert nem prémium tippelő) 😊
KB 1 hónapja kapcsoltam össze az ABRP-m OBD2-n a kocsival. Azóta annyira megtanulta, hogy % pontosan előre jelzi mekkora töltöttséggel érkezek a célhoz. Gyakorlatilag most tűpontos a hatótávom 😉 (figyelmebe véve minden akku paramétert, domborzatot, időjárást, forgalmat)
így néz ki nálam is: https://www.iternio.com/post/a-better-routeplanner-4-3-0. Igen jól használható lett. (Sajna Android Auto másodlagos nekik, CarPlay-en jönnek ki az újdonságok már az 5.0.4-es verziónál tartanak)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szemesen a Beáta (asszem ez a neve) fagyiját edd, ott van középen a soron. Egyedi, kézműves cucc :)
- Indítsd újra a gépet! - Az egészet? - Nem, a felét...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lenn vagyok közvetlen a parton (Berzsenyi u), nem nagyon járok fel. De, ha úgy adódik, megnézem!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A számomra tipikus vegyes ciklusra gondolsz, vagy pl. végig autópályásra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
55/5,6 = 9,82*100 = 982km
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
70/5,5 = 12,72*100 = 1272km
( Ha az asszony vezet, akkor lehet még több km is, csak olyankor az eltelt idő is halmozottan növekszik... :P )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez most valami vicc, vagy ennyire nem gondoltad át? Milyen feltöltés? Hol, mikor, mennyivel? Ha van "400, de télen csak 300", akkor miért nincs "500, de télen csak 400" stb...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy tank benyával 500-at, gyakorlatilag 3000+km van benne az utolsó tankolás óta.
Ha az elméleti maximumot vesszük ahol kattanásig tankolom és addig megyek vele amíg el nem fogy a delej meg a benya akkor télen olyan 550 környéke, nyáron 580, de nyilván rengeteg függ a körülményektől. 500-at húztam mert azt autópályán tudja télen is ha GPS 150-es tempóval haladok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha OMW Prémium árammal 100%-ig feltöltöd (gyorsan vagy lassan az mindegy), felkapcsolod úgy a lámpákat, hogy a kressznek megfeljen, úgy hány km-t megy. Szerintem ez a hatótáv... én inkább a klímába/fűtésbe kötöttem volna bele, de itt a hup-on van akinek az elektromos autójában észre se lehet venni a hatótáv változást.
Ha városi/pálya használat a kérdés akkor nyugodtan vehetsz egy átlagot. Egyébként pályán ritka a tisztán elektromos autó.
Szerk: boccs nem ide akartam, hanem fölötted vincentnek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
200, de nem volt kár megvenni 😉
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb. 85 literrel 560 km. Még így sem érné meg elektromosra cserélni.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te is teherautot vezetsz? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
100-1000 auttól függ melyik és hogyan vezetem, milyen körülmények mellett
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
55L-es a tank.
Nyári adatok: közút 90km/h 4.5L/100km, közút/város vegyes használat 5.2-5.5 L/100km, autópálya 130km/h 6.6L/100km. A "napi km óra" (amit mindig tankolásnál nullázok) három számjegyű; egyszer az elején tényleg átfordult (azt hiszem, akkor 1018km-t mentem, mire tankoltam). Azóta az átfordulást sosem vártam meg, sőt, rögtön elmegyek tankolni, amint kigyullad a jelzőlámpa -- ez olyan 800-850km-nél szokott történni, és akkor még mindig van 10-15L a tankban (abból ítélve, ami aztán tankoláskor belemegy).
A téli abroncs 1L-t emel 100km-enként (tehát pl. közúton 5.5L/100km).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudom, hogy most sok emberbol unszimpatiat fogok kivaltani, de azert leirom.
Nekem egy 156-os alfam van 2.5-es benzines. Hasznalattol fuggoen 7,5-14l/100km között fogyaszt. Uzemanyagtank: 63l. Ha a nagy atlagot nezem, ahogy a legtobbet hasznalom az valamivel 8l felett van. Ez az en sajat stilusom alapjan, ha adottak a korulmenyek, lakotton belul nagyabol megengedett teteje felett picivel, lakotton kivul, ha adottak a korulmenyek 110-120. Ha sor van, es az tud haladni 80-90 kozott akkor nem allok neki elozgetni. Olyan meg nem fordult elo, hogy csontra kifogyott.
Motorom is van, 1.0-es sportmotor. Fogyasztasi adatok hasonlo keretek kozott mozog. Uzemanyagtank: 18l. Most itt nem megyek bele, hogy hol mennyivel, akinek van legalabb 30-40 loeros motorja, az tudja hogy motorral gyakran kozlekedik az ember a megengedett sebesseg felett. 2x esett meg, hogy csontra sikerult kifogyasztani. Innen az egyik eset, az 200-300m-re a benzinkut-tol, nade a masiknal ott telefonos segitseget kelett kernem... :D - ez volt az utobbi, kb 4 eve...
Motorral jarok palyanapokra, nem az utcaival az szamomra szentsegtores lenne. A palyamotor is tipusra evjaratra megegyezo. Annak a fogyasztasat nem tudom, soha nem birtam meg fent lenni annyit, hogy kifogyjon teljesen... :D (igaz, mindig tele tankkal megyek fel)
Fiatal koromban tob motorom is volt (Simson S51N, MZ TS 125 ez fatere volt, de nyilvan neha el lett lopva, egy ket korre, Aprilia RS50 chesterfield replika ez nagyon szerettem, Aprilia RS125 szinten chestefield, aztan egy Kawasaki zzr400, aztan azota az ezredes.
A simsonba meg 208ft/l-ert tankoltam a 91K uzemanyagot. Mikor 220 lett, teljesen ketsegbe voltam esve (14 eves voltam), hogy most vege a vilagnak... :)
Erdekesseg: A mindenkori jovedelmem, "uzemanyagtankolasi aranya" nagyabol 10-15%-os elteressel de aranyaiban mindig megegyezett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"sok emberbol unszimpatiat fogok kivaltani"
Miert gondolod ezt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Altalaban megkapom, hogy "te milyen hulye vagy..." - fele ennyi pénzből is el lehetne autozni. Meg a többi klisé dolog... - miért nem veszel egy újat, vagy egy újabbat. Tény hogy 22 éves az auto.
Viszont en ugy vagyok vele, hogy magam el tudom szerelgetni. Elektromosan nem egy horror. 6 hengeres V motor, az egy picit ijeszto meg, de meg fogom szokni. Itt ott elerheto hozza minden manual. Egy haynes manual-t azert elfogadnek hozza de igy is oke a dolog, minden mas megvan. Autodata, elearn, eper, multi ecu scan, VAG kabel. Amig lesz kedv, meg alkatresz addig ebben a formaban eletben lehet tartani.
Nem akarok nagyon belemenni a reszletekbe, mert tobb kotetes regenyt tudnek irni rola... :D - a lenyeg, hogy nekem ez igy teljesen megfelel. A megmondo emberek sohasem erdekeltek tulzottan. Szepen meghallgatom oket, konstatalom, hogy mennyire kulonbozoen allunk bizonyos temakhoz es ennyi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha bárki kiszámolná, hogy az autó cserékre költött pénzen mennyi távot futhatott volna le akár magasabb átlagfogyasztás mellett is, szerintem nagyon meglepődne. Vagy konkrétan sírna.
A "régi" autó - manapság ott tartunk, hogy az 5+ éves már régi a köznyelvben - valószínűleg magasabb környezetterhelését pedig bőven kompenzálja a helyette meg nem vett új autó(k) legyártásának mellőzése.
Ezen felül a régebbi autók javítási, karbantartási költségét szokták felróni az újhoz képest (mert az garanciális, ami a legtöbbször nem jelent teljes körű ingyenességet...). Hát, ha van egy mondjuk 3 milliót érő autó, és 1 milliót rá kell költeni, azt a többség nem teszi meg, hanem autót cserél. A 3 millióhoz (mondjuk valakire sikerül rásózni javítás nélkül piaci áron) az 1 milliót hozzátéve egy kb. pont ugyan olyan, nem ismert előéletű csere jöhet szóba. Ha mondjuk még 3 millió kerül mellé, akkor már lehet érdemben fiatalabb/jobb autóra váltani. Viszont egy ilyen váltásnál is lesz pár százezer azonnali karbantartás (mert senki sem a hibátlan autót adja el...). De ez esetben is az 1 milliós javítás kifizetése után még mindig maradna 2 millió autózni, ami rengeteg kilométer bármennyi fogyazstással...
Ha az aktuális autó kielégíti az igényeket, akkor csak nettó pénzszórás a cseréje. Persze ehhez kell, hogy normálisan karban legyen tartva folyamatosan, megbízható legyen. Egyéb esetben tényleg csak pénztemetó (de ez kortól, értéktől függetlenül igaz).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem amíg 15 év körül lesz a mo-i autók átlagéletkora, addig a nagy többség számára nem egészen az lesz a "régi" definíciója, mint amit te annak gondolnál - vagy egyáltalán nem "érdekes". ;D
Szerintem valójában a pár százezer forintos javítás (vagy bármilyen ekkora összegű váratlan kiadás - ha már itt tartunk) ill 1+ millió forintos vásárlás is gondot okoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt az átlagot én is lehúzom rendesen az 1999-es 1,3-as GLX Suzukival. Mire összejött egy új kocsi ára, duplája lett :) Használtan meg akkora lutri, mint a fene. Rokon 1 évig keresett magának használt kocsit. Némi szakmai rálátása van a témára. Pfú, ha a fele igaz, amit mondott, az is sok. Annyi xart akarnak az emberre sózni. Erre a topikban is céloztatok már. Nem beszélve az utánajárásról. 1 évig keresni? Na erre sajna nincs időm. Így marad az olcsó fenntartású, keveset fogyasztó régi kocsi. 5 évet mondtak rá legutóbb. Szóval sokáig nem lehet már húzni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En pont igy csinalom. En egy 3.5 V6 -rol valtottam felfele. 15 litert eszik atlagban (osszes tankolasom atlaga) Sosem szerettem az A----->B autokat mert halalra unom bennuk magam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most sok emberbol
unszimpatiatantipátiát fogok kivaltani
ftfy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként van valami oka annak, hogy mindent leírtok, csak a konkrét kocsi típusát nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem volt kérdés :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Honda CR-V, 1.5T, 52l-es tank.
A fogyasztás nagyon függ a vezetési stílustól. Volt már 700km fölött is, de többnyire csak 640-650 szokott lenni, mert sok benne a városi. Elvileg kicsit többet is tudna, de mindig hagyok 3-4 litert a tankban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nincs autóm. nem is lesz
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Passat B9 110kW diesel, 4000 km átlag 6,4 l / 100 km (amiben kb. 1500km autópálya 150kmh+): 100 km * 66 l / 6,4 l = 1031 km
Simán le lehetne vinni 6 alá is ha nem sietnék annyira folyton :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sok város + kis országút=600+
hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]
hup.hu##article[data-comment-user-id="4199"]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elméletileg 1200 km, gyakorlatilag alig megyek autópályán, szóval nincs az 800 se. Egyébként félig szoktam tankolni kb. 250 mérföldenként.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3-5km, de aztán bekapcsol a benzinmotor és visszatölti az akkut :)
X-trail e-power.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
800km-t utottem.
Hollandiaban 1000km folott van. Nemet Autobahnon 500km alatt. Helyeztfuggo.
(A szavazas megfogalmazasa meg eleg szar, eloszor azt hittem, hogy csak az elektromos autosok szavazhatnak)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy benzinfeltöltéssel 700km körül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1100 km körül. A csúcsom 1320 km sok országutazással (4.8).
Citroen C5 HDi 2.0 kombi, vegyes használatban 5.5 körüli az átlagfogyasztás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt ábrázolva is van. Töretlen a fejlődés 😉 https://www.visualcapitalist.com/visualizing-the-range-of-electric-cars-vs-gas-powered-cars/
Nem egyszerű egy EV hatótávját megmondani. Pl: https://ev-database.org/car/2193/Mercedes-Benz-EQS-450plus
Ezt az evdb is 6 adattal próbálja megbecsülni. Ami a példában lehet 505km (télen autópályán) de 960km is (nyáron városban)
Vagy Audi A6: 435km-850km.
Ha nem a prémiumokat nézzük:
VW ID7: https://ev-database.org/car/2119/Volkswagen-ID7-Tourer-Pro-S 370km-730km.
Peugeot 3008: https://ev-database.org/car/2005/Peugeot-e-3008-98-kWh-Long-Range 365km-745km
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a kép - most lőttem - mindent elmond: ha lejössz a Balatonra, hozz magaddal egy narancssárga hosszabbítót:
https://i.imgur.com/7CsDbYk.jpeg
#evutazas2024
(mindeközben: tankomban 780 kilométerre elég nafta)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy "sosemtoltik" plug-in x5 45e, lehet nem akarja zavarni a pihenni vagyokat a sor6 turbo hangjaval.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy olvasta mi megy, és úgy volt vele, hogy akkor egyszer kipróbálja, most a szabi alatt úgyis van ideje.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy "sosemtoltik" plug-in
Töltik hát, "ha már kifizettem a nyaralót, nehogy má' ne használjam ki 110%-ban" észér alapon ... :D
PS: azért ha tölthető autód van, egy dob hosszabbítót rakj be, sose lehet tudni, mikor kellhet ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a yorki meg őrzi a narancs kábelt !
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy PHEV. Simán tankolhatna is. Lehet neki is megvan a 700km hatótáv mert tele a tankja. BPről le tud ugrani szinte tisztán villannyal a balatonra. Ott feltölti és kb tisztán villannyal haza is megy 😉
Miért fáj neked, hogy rendeltetésének megfelelően tölti? Ráadásul nappal amikor az áramtermelésben így nyáron főként hazai termelésű ☀️ a legtöbb.
Oké én rendes hosszabítóval tölteném. Nekem ilyen van: https://eloszto-hosszabbito.arukereso.hu/stanley/1-plug-20-m-sxeccr91e2e-p540244224/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Micsoda??? Vesz egy PHEV-et és úgy használja ahogy megálmodták: tölti amikor csak tudja. Vasalót, fűnyírót, porszívót be tudod dugni a konnektorba de az autónál jön a mentális gát?
Csak halkan jegyzem meg, hogy viselkedése alapján igazi patrióta mert:
- Magyar árammal tölt nem import termékkel 👏👏👏
- Minimalizálja a benzin felhasznállását - ami nálunk orosz benzin 🛢️, ukrán tranzitdíjjal súlyosbítva 🛢️ -> nem támogatja a harcoló feleket : igazi békepárti 🕊️ (nem szóban, hanem tettekben :P)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vesz egy PHEV-et és úgy használja ahogy megálmodták:
Ne lovald bele magad, lehet, hogy életében most tölti először, a nyaralóhelyen ingyen áramból. Erre utal a szakszerű hosszabító tech. is :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem biztos, hogy ingyen áram:
- Lehet az övé a nyaraló is. Szóval kifizeti a villanyszámlában/napelemberuházásban
- Nyaralótulajdonost mindig meg kell kérdezni a töltésről. Ha engedi akkor van olyan amikor kifizettetik az áram árát vagy valamekkora átalánydíjat kérnek vagy rádbízzák. (meg olyan is amikor ingyen adják)
Nehogy kitaláld, hogy egy ekkora értékű kocsival az ingyenáramra hajt :) (bár lehet, hogy céges autó és nem kapott benzinkártyát 🤣)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, az utcán hegyén-hátán álló autókból ítélve, az egy üdülő, ahol jönnek-mennek.
Mi a sajátunkban vagyunk, nem az utcán parkolunk, hanem az udvarban :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vesz egy 35 milliós, 300 lóerős autót, 90-nel megy külső sávban, és kilógatott hosszabítóval tölti.
Szerintem ez nem vicces, hanem szánalmas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem megy 90-el a külső sávban. Miért tenné? Te miért gondolod ezt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van, a Tesla-sok mennek 90-nel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még ha Nissan Leaf-et írtál volna... A teslások tipikusan 130-140-el mennek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha elmesélném, hány középső sávot 100-110-el bérlő Teslát voltam már kénytelen jobbról előzni Nissan LEAF-el az M7-en... :)
"Probléma esetén nyomják meg a piros gombot és nyugodjanak békében!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, hát köztük is vannak kevésbé sietősek. Én is sokat közlekedekaz M7 3 sávos szakaszán. Itt a Velencei-tó körül rengeteg villanyautós van és aki nem utazik messzire az általában nem siet annyira mert pár km pályázáson nincs nagy időkülönbség...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jöhet ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A narancssárga hosszabbító elég gáz, olyanra a fűnyírót sem dugnám, de ettől eltekintve mi is a probléma?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha okosan csinálja ezzel sincs nagy gond, csak ne 16A-al töltsön hanem mondjuk 6A-al vagy 8A-al. Én is töltöttem a hétvégén szálláshelyen, olyan konnektorból amin nem mertem 6A fölött tölteni. Annyit kibír egy ilyen hosszabító is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem, hogy miért tekintenénk el bármitől is? Ez a valóság. Azt látod.
24 milliós BMW, lengődugós hosszabbító. Töltés közben üvöltő ventilátor (gondolom az akkupakkot hűti :D).
Csudálatos mérnöki teljesítmény :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/tüdőrák has joined the chat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2005-ös Renault Espace 2 literes (1998 cm^3 ) benzines motorral, 82-83 literes tankkal (a kézikönyv annyit ír, hogy kb 80 liter. :D).
Olyan 9,5 litert eszik 100 km-en.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
83-literes a tankja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Toyota Land Cruiser Prado: 87L tank, ~9L/100km atlag -> 1000km. Fogyasztas erosen lab fuggo a nagy tomeg es legellenalas miatt.
:wq
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A benzines kb 650 km-t megy, de évente 3x ülök bele (valószínűleg lassan eladom). A villanyos kb. 140 km-t megy el, anno teszt jelleggel vettük. Azzal évente 40 ezer az "üzemanyag" költségem.
- Indítsd újra a gépet! - Az egészet? - Nem, a felét...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valami 72 literes tankja van, dízel, 1250km-t ír ki. Sosem próbáltam, mert fájdalmas az összeg, fél tanknál már megyek kúthoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:DD
Tudod mi a fájldalmas? Mikor egy kis racsing után tankolok 65 Liter 100-as benzint, és azt mondja hogy 380km. Na az fájdalmas.
"Sose a gép a hülye."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamit-valamiért. Egy szép V8-at vigyorogva tankol az ember, mert minden csepp jó helyre kerül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyjából 800-900 között valahol, de fél év alatt mentem összesen ~4000 kilométert, szóval havonta tankolok kábé.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1400 km: 550 km LPG-vel, és 850 km benzinnel. De ez inkább elméleti hatótáv, mert az LPG annyival olcsóbb, hogy úgyse nagyon megyek benzinnel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Há' nemtom, két éve tettem bele egy új akksit, azóta nem kellett tölteni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hatotav (mindegy milyen uzemanyaggal) erosen fugg a vezetesi stilustol.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
70 literes tank, dízel, 7 literes fogyasztás vegyes üzemben (város és országúti tempójú autópálya), tehát 1000 km, néha ennél többet is elmegy, ha kevesebb a város. Toyota Proace kisbusz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az auto szerint 21e km alatt 21kWh/100km volt az atlagfogyasztas, 74kWh a hasznalhato kapacitas szoval ~350km.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan lehetőség miért nincs, hogy 200-nál kevesebbet, és pont ez volt a cél a kiválasztásakor? Vagy olyan, hogy 200-nál kevesebbet, amivel tökéletesen passzol a felhasználása?
Miért csak az a lehetőség, hogy kár volt megvenni?
Egy városi szaladgálós autónak a 200km azt jelenti, hogy hetente egyszer éjszaka rátölt az ember, ha elektromos, vagy 1-2 hetente megtankolja.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maximum 1300 volt minimum 1060
Fiat Talento 9 személy 85 l tank 6,5-8 l fogyasztás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a szavazás nem elektromos autókra vonatkozott volna? Én legalábbis tankolni szoktam, nem feltölteni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Feltöltöd az üzemanyagtartályát benzinnel/gázolajjal/lpg-vel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, hogy így is lehet mondani, de még sose hallottam, hogy valaki mondta volna. A kérdésem ugyanaz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kommentek alapján szavazott nem csak elektromos tulaj is, de csak topiknyitó fogja tudni megválaszolni neked pontosan mire is gondolt. Szerintem direkt azért lett így fogalmazva hogy minden meghajtás beleférjen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha megnézed a számokat, adja magát, h ez bizony mindenre vonatkozik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha itt vannak olyanok, akiknek semmi sem bugos, akkor lehetnek 1000+ km-es elektromos autósok is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt senki sem tudja, én sem tudtam eldönteni. Gondolkodtam, hogy kitegyem-e így, tisztázás nélkül, de arra jutottam, hogy így nagyobb lesz fun és a flame, szóval ... 🤷♂️ 😂
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni