Elon Musk egyetért: a brüsszeli migrációs paktum megbukott
„Végre láthatom Orbán úr »igazi arcát«. És meglepetésemre, miután az amerikai és a német média hazámban etetett, teljesen más a véleményem, mint amit rám kényszerítettek. Milyen intelligens, ékesszóló, a dolgok jelenlegi állását jól ismerő ember. Le vagyok nyűgözve”
https://twitter.com/PM_ViktorOrban/status/1706720346970193928
https://twitter.com/elonmusk/status/1706734591074353447
Elon Musk is reagált Orbán Viktor bejegyzésére: ezt üzente a magyar kormányfőnek
A magyar miniszterelnök egy újabb Věra Jourová-féle szabadságellenes javaslatra hívta fel követői figyelmét.
- 4031 megtekintés
Hozzászólások
Ehhez is ert baszod, mint a tajvan-kina konfliktushoz :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ehhez, mindenhez IS ert.
I don't run often, but when I do, I run as administrator.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tengeribarlang-mentőexpediciókat se feledjük ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bárcsak hallottam volna hasonlót, mikor valami zs kategóriás ripacs (pl. ervinke, noárka), vagy zenebohóc osztja az észt.
Musk, legalább a valóságban ért el valódi eredményeket, és lipócián kívül is világhírű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak ezek a dzsúdló meg dzsukel meg mi a faszomok, akik "feltalálták" a megmondóemberséget.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezen befostam koszi :D
mindig orom ha valaki ilyen jol szorakoztat, plane az utolso mondtod baszott oda rendesen porn ugyileg :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szegény hányattatott sorsú dél-afrikai emigráns. Egész életét végig kellett küzdeni egy kis vagyonért és hírnévért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lehet velemenye, mint neked itt a HuP-on?
Csak az o hangja jobban hallatszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pedig nálunk megvan a tudás hogyan kell vasfüggönyt, aknazárat, és zárótüzet csinálni a határon, "helyben kell segíteni" ez a mottónk, mégsem visszük oda ezt a tudást :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lazán kapcsolódik:
Több lövést is leadtak egy szerb–magyar közös járőrcsoportra Mórahalom térségében
Több lövést is leadtak egy szerb–magyar közös járőrcsoportra Mórahalom térségében szeptember 21-én késő este. A lövéseket feltehetően több sorozatlövő fegyverből, nagy valószínűséggel illegális bevándorló hátterű embercsempész bandák tagjai adták le.
Automata fegyverekkel lőtték a szerb–magyar közös járőrcsoportot – írja a police.hu. Szerbia irányából a légtérbe, majd feléjük leadott legalább négy egyes, majd több rövid sorozatlövést észlelt Mórahalom térségében az ideiglenes biztonsági határzárnál szeptember 21-én 22 óra 30 perckor egy négy főből álló szerb–magyar közös járőrcsoport.
A rendőrök egy, a közvetlen közelükben becsapódó lövedék hangját is jelentették parancsnokaiknak, akik azonnali kivonásukról határoztak, így a rendőrök kihátráltak a tűzvonalból.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az a baj, hogy továbbmennek!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is lazán kapcsolódik, vagy nem is annyira lazán: https://www.focus.de/panorama/welt/auf-gutem-weg-normaler-mitbuerger-zu…
Google translate szerint a linkelt cikk címe és első bekezdése angolul: "Probation for Syrians after rape - judge argues for compensation for pain and suffering" "In July 2022, a drunk Syrian raped a 15-year-old in Osnabrück. The verdict came down this Friday: probation. The court's reasoning: The man is on the way to becoming a normal citizen and the girl would at least get compensation for her pain and suffering."
A nemi erőszakot ha jól értem a bíróság bizonyítottnak találta, de mivel az elkövető normális állampolgárrá válása folyamatban van, ezért nem kap letöltendőt csak próbaidőt, plusz kártérítést kell fizetnie.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a f*sz? Németeknél is elborultak páran. Rögtön deportálni kéne.
// Hocus Pocus, grab the focus
winSetFocus(...)
http://c2.com/cgi/wiki?FunnyThingsSeenInSourceCodeAndDocumentation
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rögtön deportálni kéne.
- Minek? A külügyminiszterük talicskázik be boldog-boldogtalant a konzulátusok megkerülésével, felülbírálásával.
https://www.voiceofeurope.com/berlin-prosecutor-investigates-baerbock-v… - A már lezárt menekültügyi eljárások végrehajtása is blokkolva van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem borult el senki, szinte biztos, hogy szándékos rosszakaratról van szó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És/vagy, egyszerűen levágni a pöcsét, ahogy egy nagyrabecsült barátom fogalmazott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A nemi erőszakot ha jól értem a bíróság bizonyítottnak találta, de mivel az elkövető normális állampolgárrá válása folyamatban van, ezért nem kap letöltendőt csak próbaidőt"
Na. Ez ugye megint olyan, hogy egy kiragadott reszlet a tobbi kozul:
»„Über den Inhalt der Beratung darf ich nichts sagen, aber wir haben uns schwer getan“, sagte der zuständige Richter am Amtsgericht nach dem Urteil. Für den Angeklagten spreche, dass er alkoholbedingt enthemmt gewesen und nicht nennenswert vorbestraft sei. Die Intensität der Vergewaltigung sei zudem aus rein rechtlicher Sicht zudem „am unteren Rand“ gewesen. Konkret heißt das, dass es nicht zum Geschlechtsverkehr kam.«
Mindemellett en fellogattam volna, fuggetlenul a szarmazasatol, es annal ellenere hogy (vagy epp azert mert) hasonlo eset valoszinuleg kb. tizesevel fordul elo minden hetvegen. Csak ugy miheztartas vegett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hasonlo eset valoszinuleg kb. tizesevel fordul elo minden hetvegen. Csak ugy miheztartas vegett.
Mármint 30éves bevándorlók erőszakolnak rendszeresen 15évesket? Erre van valami forrásod?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet addig szűkíteni a feltételeket hogy bármi ráhúzható legyen, de az én szememben semmivel se jobb ha egy őslakos molesztál gyerekeket, én egy kalap alá veszem őket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, naív voltam: valamiért azt képzeltem a kiskorúak elleni erőszak csak nem ennyire hétköznapi dolog..
https://beauftragte-missbrauch.de/en/themen/definition/figures-on-child…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát nemtom, fiatalkoromban (30+ éve) se volt újdonság, hogy bepiált nagyfiúk zaklatták a kiscsajokat, ami aztán elég sokszor tovább fajult. Nem hiszem hogy ez őrült sokat változott volna azóta.
A statisztikákhoz nem árt hozzávenni, hogy szerintem az esetek 90+ (99+%) százaléka nem is kerül bele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az én szememben semmivel se jobb ha egy őslakos molesztál gyerekeket, én egy kalap alá veszem őket.
Ott a pont!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Befutott az éjszakai műszak is a leningrádi trollközpontba?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ugye, nem kellett volna szabadon engedni a már egyszer elfogott embercsempészeket.
https://hu.euronews.com/my-europe/2023/05/22/magyarorszag-embercsempesz…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, kellene nekik venni egy másik országot és ott eltartani őket, ingyen. Nem?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem. Megvannak a megfelelő eljárási keretei annak, hogy hogyan kell őket átadni egy másik ország igazságszolgáltatásának. Ehelyett szélnek eresztettük őket, utána meg panaszkodunk, hogy sok a határon az embercsempész.
Talán szólhatna Orbán a szerb miniszterelnök haverjának, úgyis jóban vannak, hogy megerősíthetnék ők is a déli határon a rendőri jelenlétet. Főleg úgy, hogy Szerbia EU-tag akar lenni. Ha ilyet művelhetnek embercsempészek szerb hatósági intézkedés nélkül a határon, akkor ők sosem lesznek EU tagok. Amelyik ország területén fegyveres embercsempészek garázdálkodhatnak, más országnak problémát okozva, az ne legyen EU-tag. Pedig Szíjjártó is nagyon szeretné, hogy azok legyenek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amelyik ország területén fegyveres embercsempészek garázdálkodhatnak, más országnak problémát okozva, az ne legyen EU-tag.
Gondolom, első körben Franciaországtól, Németországtól és Olaszországtól kívánsz búcsút venni. :o
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem látom, hogy bármelyik ország rinyálna miattuk a szomszédaik közül a fegyveres embercsempészek miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Félreértettem. Elnézést kérek! Azt hittem, az embercsempészettel van problémád, nem a rinyálással.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megvannak a gyakorlatban mukodo megfelelő eljárási keretei annak, hogy hogyan kell őket átadni egy másik ország igazságszolgáltatásának.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fekete hullazsákra gondolsz (body bag) ?
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha fekete hullazsakokat kellett volna kritizalnom nem a gyakorlatban mukodo reszt huztam volna at, hanem egeszen mast - de ugyanabbol a mondatbol kellett volna kihuzni dolgokat. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey, lassan meg kell szeretned a teslakat. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már érzem, hogy árad is bennem szét a szeretet :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Similis simili gaudet
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végülis igaza van Viktornak, hogy nem hatékony a migránsok megállítása, hiszen ő maga adott el 20 ezer állampolgárságot maffiózóknak.
https://cdn.rios.hu/dl/upc/2023-09/23987_screenshot_2023-09-27_150443.j…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép hamisítvány.
Fotosopp?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nope... ki lehet listázni valahogy egy üzenetről, hogy kik lájkolták? Mert ezt a fiók alatti notificaton részen muttatja.
Áh oké megtaláltam, ez valami fake account https://twitter.com/LegaMarts
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha én lennék a doktorminiszterelnökúr szabadon engednék minden embercsempészt. Az is lehet, hogy migránsokat vezényelnék a Szlovák határra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megdolgozott ezért az EU vastagon. Én már évekkel ezelőtt javasoltam ezt. Sőt, szabad, fegyveresen biztosított folyosót is nyitnék a migránsoknak Röszke és Hegyeshalom közt, hiszen úgyis oda tartanak, nem? EU arca utána? :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van benne némi igazság, de hát az a fránya schengeni határ.
Én inkább számonkérném, hogy mi a faszt (nem) csinál Görögország, Olaszország.
Nem kell újat kitalálni, legyen 'zöldkártyarendszer' (mint az USA-ban vagy Ausztráliában). Aki képzett és integrálódni akar jöhet, aki nem ,az nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valahogy meg kell értetni a brüsszeli idióta bürökratákkal, hogy amit az elmúlt ~10 évben csináltak migránskezelés címszóval, az annyit sem ér, mint amit reggelenként produkálok vadkörtézés címszó alatt.
Ha ez csak úgy megy, mint a kutyáknál, hogy oda kell vinni őket a piszkukhoz és bele kell nyomni az orrukat, akkor azt kell csinálni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a schengeni határ, amelyen az osztrákok lassan 10 éve végeznek határellenőrzést?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Chewbacca
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez lemaradt;
És minden döntéshozót elküldenék 3 hónapos továbbképzésre a határra napi munkavégzéssel. Utána nyomkodhatnák újra a gombjaikat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért nem lehet a határ országokra rátolni mindent. De az sem állapot, hogy évekre, évtizedekre koncentrációs táborokba zárjanak embereket.
A hiba már ott elkezdődött, hogy európai országok, amcsi és keleti hatalmak kavarják a szart afrikában és a közelkeleten. Magánérdekek mentén támogatva szélsőségeseket, hogy megpuccsoljanak demokratikusabbá válni akaró vezetéseket, afrikai államszövettségeket, mert a diktátorokkal könnyebb és olcsóbb üzletet kötni. Európa sem ártatlan ebben, viszont földrajzi és kulturális okokból ide csak fel a szar legjobban.
Aztán, amikor meg szétbarmolnak országokat, amik korábban úgy ahogy, de megvoltak, nem kell csodálkozni, hogy el akarnak jönni onnan a gecibe. Akár azért, mert szó szerint életveszélyben vannak, akár azért, mert nyomorban kéne tengődniük emiatt.
Plusz mindenféle nyugati szélsőséges csoportot pénzelnek és készre emésztett ideológiával ellátnak ellentétes érdekű hatalmak. Ugyanazok pénzelik és állítják ideológiai irányba a szélsőjobb és a szélsőbalos csoportokat. Ugyanazok állan a "migránssimogató" és a menekülteket tengerbe lőni akaró csoportok mögött is. Bomlasztás és anarchia a cél.
Az eu hibája ebben a helyzetben leginkább az, hogy nincsen egy európai egyesült államok, ahol sokkal szorosabb és egységesebb vezetés lenne. És nem egymásra mutogatnának és egymást zsarolnák, vétóznák az országok. Úgy lehetne közösen próbálni megoldást találni.
De mivel megint szétbaszták a játszadozás közben afrikát és a közelkeletet, így a kár már megvan és háború nélkül nehéz megszüntetni a káoszt. Afrikában megállítani sem lehet, mert a túlpart is más államok területe és a koncentrációs tábor ott sem megoldás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eu hibája ebben a helyzetben leginkább az, hogy nincsen egy európai egyesült államok, ahol sokkal szorosabb és egységesebb vezetés lenne. És nem egymásra mutogatnának és egymást zsarolnák, vétóznák az országok. Úgy lehetne közösen próbálni megoldást találni.
Ja, ismerjük már a Texas vs. szövetségi kormányzat közötti viszonyt :D
https://gov.texas.gov/news/post/governor-abbott-deploys-more-buses-to-b…
A legjobb példa a USE ellen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oda mennek, ahová lehet és ott még ingyen (umnka nélkül) jó pénzt és szállást adnak. Még igazi konfliktus sem kell a Kozel-Keleten, de még Afrikában sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
neked hogy-hogy nem adnak ingyen pénzt munka nélkül?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eu hibája ebben a helyzetben leginkább az, hogy nincsen egy európai egyesült államok, ahol sokkal szorosabb és egységesebb vezetés lenne. És nem egymásra mutogatnának és egymást zsarolnák, vétóznák az országok. Úgy lehetne közösen próbálni megoldást találni.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Plusz mindenféle nyugati szélsőséges csoportot pénzelnek és készre emésztett ideológiával ellátnak ellentétes érdekű hatalmak. Ugyanazok pénzelik és állítják ideológiai irányba a szélsőjobb és a szélsőbalos csoportokat. Ugyanazok állan a "migránssimogató" és a menekülteket tengerbe lőni akaró csoportok mögött is. Bomlasztás és anarchia a cél. "
100 éve is pont így gondolták! A Német Kommunista Párt is ugyanazokra mutogatott, mint a Nemzetiszocialista Német Munkáspárt , csak mindig a másik érintettségét hangsúlyozták ki...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es ne feledjuk, hogy a migransok mindegyike ellopja a munkadat es nem dolgozik! :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs semmi bajom a migránsokkal, de fehér európai emberek közt érzem jól magam.
A kertből is ki szoktam írtani a gazt - nem való az oda, ezt elfelejtették egyes 'európai' vezetők.
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valszeg arra a logikai bunkfekncre gondolt, hogy A=!A: mindegyik ellopja a munkád (dolgozik) ÉS egyik sem dolgozik. Véleménykülönbségektől eltekintve szellemes! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt én sose vettem be, hogy ellopják a munkámat.
Láttál Te már OBI-ban vagy Praktikerben cigányt, niggert, arabot szerszámot venni??
Na ugye, hogy nem!!
(közmunkások kapják az önkoritól a gereblyét)
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Normális ember nem vesz OBI-ban vagy Praktikerben szerszámot! K. drágán k. szart…. A kínai imbuszkulcs ami elforog a csavar imbusz fejében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
b+ neked még viccet se lehet mesélni..
erre nem tértek ki az eligazításon?
van olyan izé , hogy humor és szarkazmus.
pls. nézz utána.
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Off: van itt egy okos emberünk, aki ilyenkor mindig elmagyarázza, hogy a szarkazmus egy rossz minőségű kazmus.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kínai imbuszkulcs ami elforog a csavar imbusz fejében.
Könnyen be lehet nézni ám a metrikus vs nemmetrikus imbuszkulcsokat. És nemmetrikusat is kell árulni itthon, vannak olyan eszközök, amikhez az kell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
Amúgy Soros már 1924-ben is kurva öregnek nézett ki...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezek a zsidók nem öregszenek !
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még gyakorold az értelmezést. Nem adott országból mutogatnak másra, mint orbán. Pont az, hogy egyik sem mutogat. Orbán brüsszelre mutogat, pedig moszkva mozgatja a szálat. De a többi párt sem nagyon mutogat moszkvára, pedig sokszor eléggé átlátszó az érintettségük. Nyugaton sem mutogatnak orosz/kínai kémek beépültségére a pártokban és mozgalmakban.
Én mondom azt, hogy a szélsőjobb és a szélsőbal nagy harcát a háttérből az orosz/kínai titkosszolgálat pénzeli, segíti ideológiával, ha nincs maguktól elég fantáziájuk. Mégpedig azért, hogy destabilizáljanak és anarchiát keltsenek.
Ahogy nálunk lebukott KGBéla, aki moszkvába költözött azóta. Az fszb pénzelte és a jobbik/mihazánk pártokban volt az fszb ügynöke és igyekezett lengyel jobboldaliakat is beszervezni a pártkapcsolatokon keresztül. De ugyaníg biztosan vannak ügynökök a akár mszp-ben vagy lilahajú mozgalmakban is. A lényeg, hogy legyen uszítás és ahhoz némi pénz és ideológiai segítség.
Időnként hallani, hogy orosz kémeket kiutasítanak usából vagy kanadából is, akik nem diplomataként voltak ott, hanem beépülve évtizedek óta. De arról nem hallani, hogy hová voltak beépülve, mielőtt lebuktak. Nem mutogatnak egymásra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orbán brüsszelre mutogat, pedig moszkva mozgatja a szálat.
Hát igen, nincs mese, mindenért vagy az Orbán, vagy a Putyin felelős.
Én mondom azt, hogy a szélsőjobb és a szélsőbal nagy harcát a háttérből az orosz/kínai titkosszolgálat pénzeli, segíti ideológiával, ha nincs maguktól elég fantáziájuk. Mégpedig azért, hogy destabilizáljanak és anarchiát keltsenek.
Még Sorost is Moszkva pénzeli. Medvegyev személyesen adja át neki az ukázt és a lóvét.
Ahogy nálunk lebukott KGBéla, aki moszkvába költözött azóta. Az fszb pénzelte és a jobbik/mihazánk pártokban volt az fszb ügynöke és igyekezett lengyel jobboldaliakat is beszervezni a pártkapcsolatokon keresztül. De ugyaníg biztosan vannak ügynökök a akár mszp-ben vagy lilahajú mozgalmakban is. A lényeg, hogy legyen uszítás és ahhoz némi pénz és ideológiai segítség.
És hányan költöztek nyugati országokba? Mindről tudjuk, miért ment el? És hányan jöttek vissza nyugati országokból? Mindről tudjuk, miért voltak kint?
Időnként hallani, hogy orosz kémeket kiutasítanak usából vagy kanadából is, akik nem diplomataként voltak ott, hanem beépülve évtizedek óta. De arról nem hallani, hogy hová voltak beépülve, mielőtt lebuktak. Nem mutogatnak egymásra.
És ennek mi köze a Brüsszelre mutogatáshoz? Te nem tudod, hogy Brüsszel az Unió vezetésének szimbóluma, avagy egy tagországból (igen, Magyarország az EU tagja) rá mutogatni olyan, mint Hódmezővásárhelyről Budapestre?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért Hódmezővásárhelyt hagyd ki a buliból.
Azért mert:
1. 78-79 ig ott voltam tápos. Lehet hülyén hangzik, de szerettem a várost.
2. Hmvhely-Bp mutogatás, már belső pártpolitikának is tekinthető. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Még gyakorold az értelmezést."
Igyekszem, de azért te is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy nálunk lebukott KGBéla, aki moszkvába költözött azóta. Az fszb pénzelte és a jobbik/mihazánk pártokban volt az fszb ügynöke és igyekezett lengyel jobboldaliakat is beszervezni a pártkapcsolatokon keresztül.
Az FSZB orosz központi bűnüldöző szervezet, nagyjából az FBI megfelelője. Belföldön tevékenykedik. Külföldi hírszerzéssel egy másik szervezet foglalkozik, az SVR, vagy magyarosan SzVR.
Mivel KGBéla becenevéből adódóan is finoman szólva dekonspirálódott, az egyébként nem túl professzionális elhárító képességekkel rendelkező jobbikosok között is, tippre azt mondanám rá, hogy inkább GRU-s. Az SzVR igen professzionális ügynökökkel dolgozik, nem véletlen az, hogy sokan még csak nem is hallottak róluk. Illetve a fogalmatlan újságírók tévedésből FSzB-nek tulajdonítanak olyan vélt vagy valós akciókat amikkel az FSzB hivatalból sem foglalkozik. A GRU szovjet időkből származó, nevét megtartó katonai titkosszolgálat. Nyugati társaitól eltérően vastagon tevékenykedik katonai hírszerzésen túl is. Rájuk jellemzőbbek a kockázatos, kevésbé megtervezett, néha improvizált akciók.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kavarják a szart afrikában és a közelkeleten.
Ott a pont! Mindenki csak sír meg rinyál és migráncsozik, ahelyett, hogy az igazán fontos kérdést feltenné:
ugyan miért kényszerülnek ezek az emberek arra, hogy egész addigi életüket hátrahagyva nekivágjanak az ismeretlennek?
Mégis, ki az igazán hibás azért, hogy emberek tömege a szüleiktől örökölt otthonaik kényelme helyett a hajléktalanságot, megaláztatást és megpróbáltatást választja inkább? Mert ez nagyon nem normális, aligha jókedvükben tették.
Nem az a baj, hogy illegális bevándorlók próbálnak átjutni a határon (az már csak következmény), hanem eleve az a baj forrása, hogy ezeknek az embereknek egyáltalán el kellett hagyniuk az otthonaikat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott a pont! Mindenki csak sír meg rinyál és migráncsozik, ahelyett, hogy az igazán fontos kérdést feltenné:
ugyan miért kényszerülnek ezek az emberek arra, hogy egész addigi életüket hátrahagyva nekivágjanak az ismeretlennek?
Orbán nem csak feltette, hanem meg is válaszolta. A megoldás sajnos túlmutat Orbánon vagy Magyarországon.
Mégis, ki az igazán hibás azért, hogy emberek tömege a szüleiktől örökölt otthonaik kényelme helyett a hajléktalanságot, megaláztatást és megpróbáltatást választja inkább? Mert ez nagyon nem normális, aligha jókedvükben tették.
A városok megjelenése óta létezik ez a jelenség, szóval a normától eltérőnek nevezni túlzás.
Nem az a baj, hogy illegális bevándorlók próbálnak átjutni a határon
De, ez önmagában egy kezelendő probléma.
Nem az a baj, hogy illegális bevándorlók próbálnak átjutni a határon (az már csak következmény)
Ez két különálló, de összefüggő probléma.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orbán nem csak feltette, hanem meg is válaszolta.
Ha te bármit is elhiszel abból, amit egy politikus, de különösen az az ember és a bérencei mondanak, akkor tényleg bolond vagy. Példának okáért, többek között ilyeneket hazudott már Orbán, hogy
- hogy Oroszország nem fogja lerohanni Ukrajnát, miközben Putyin mellett pózolt (mint köztudott, de, pár nappal később megtette);
- meg hogy nem szavazta meg a szankciókat (hát de, különben nem is lennének, ugyanis vétó joga van Mo-nak, mint az köztudott);
- meg hogy állítólag a szankciók tesznek tönkre minket, miközben valójában kiharcolta Brüsszelben, hogy a szankciók ránk ne is vonatkozzanak (meg kell hagyni alapos tisztogatást végeztek az elvtársak, alig találni már erről cikket a neten, pedig bizony mentességet kaptunk MINDEGYIK eddigi szankció esetében, így azok ránk soha nem is vonatkoztak, és most sem vonatkoznak)
- ...stb.
Csak pár példa, de akad még bőven. Sose higgy egyetlen politikusnak se, mind hazudik.
Ez két különálló, de összefüggő probléma.
Na akkor most különálló, vagy összefüggő? :-D :-D :-D Egyébként valójában ok-okozati összefüggés, ha nem üldöznének el ennyi embert az otthonából, akkor nem lennének tömeges illegális bevándorlók se, ez ennyire pofon egyszerű. Az okkal kellene foglalkozni, azt kéne megoldani és nem pedig a következményeket látszatkezelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha te bármit is elhiszel abból, amit egy politikus
Cuki, hogy az első pár szóval kinyírod magad. Ennek ellenére válaszolok a többire is, bár valószínűleg teljesen felesleges hozzád a szó.
Példának okáért, többek között ilyeneket hazudott már Orbán, hogy
[...]
Mindről kéne hiteles forrás. Ugyanis az első pontra múltkor rákérdeztem, és kiderült, hogy a hozzád hasonlók tudatosan hazudtak. Javaslom, ne égesd magad azzal, hogy lehivatkozható ~tények helyett a saját gondolataid* közlöd.
Na akkor most különálló, vagy összefüggő?
Anyád és apád különállóak vagy összefüggők?
Egyébként valójában ok-okozati összefüggés, ha nem üldöznének el ennyi embert az otthonából, akkor nem lennének tömeges illegális bevándorlók se, ez ennyire pofon egyszerű.
A határvédelemnek nincs köze ehhez, a történelem tanulságaiból következő, önmagában szükséges feladat.
Az okkal kellene foglalkozni, azt kéne megoldani és nem pedig a következményeket látszatkezelni.
Magyarország nem tudja megoldani a nagyok kavarta szar problematikáját, ellenben a magyar diplomácia rendszeresen felszólal a nagyok szarkavarása ellen, és felveti a helyben való megoldás szükségességét.
* :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindről kéne hiteles forrás.
Mindről van forrás, hitelesnek ezekből talán azokat nevezném akik szemlézték a kormánypárti sajtót. Ugyanis a fent leírtakat a kormánypárti sajtó hozta le. Persze megértem, hogy a kormánypárti sajtót te sem tartod hitelesnek, de akkor most miért tartod annak amit most ír Orbánról? Sztem tudod ezeket és olvastad is, az persze jellemrajzoló, hogy tagadod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindről van forrás
Akkor be lehet linkelni. Hátha most kivételesen igazat mondtok. Leszámítva az említett első pontot, mert ugye arról a múltkor kiderült, hogy szokás szerint hazudtatok.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magadnak ossz munkát. Meg tudod te találni, ha akarod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem mindenki el tudja dönteni, hogy kinek oszt vagy nem oszt munkát.
Nem kívánok a potenciális hazugságaitok után kutakodni. Ennek ellenére a jóembernek adtam egy lehetőséget, hátha mégis csak tud valami igazságot prezentálni.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az elmúlt 40 évben született még 3 vagy 4 milliárd ember. Főleg az elszegényedett országokban. Azokban az országokban amiket szeretünk (vagy nem) kizsákmányolni. Ha szürkeállományt elszipkázod semmi esély nem lesz arra, hogy jobbra forduljanak az ottani életkörülmények. Csinálhatsz akár mit, ide fognak jönni.
Kurva sok pénzt kell arra elköltenünk arra, hogy ott élhető körülmények legyenek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az is lehet, hogy migránsokat vezényelnék a Szlovák határra.
Már megtörtént:
https://www.youtube.com/watch?v=dVjJB9eEexk
Aki nem tudná: Cered egy magyar falu közvetlenül a szlovák határ mellet.
„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majdnem felére csökkent a vállaltan katolikusok száma Magyarországon az elmúlt húsz évben, és majdnem hasonló arányban csökkent a reformátusoké is az új népszámlálás adatai szerint. Mostanra a lakosság majdnem fele nem hajlandó válaszolni a vallásosságát firtató kérdésre, miközben a muszlimok száma duplájár, a Hit Gyülekezetéhez tartozók száma 6 szorosára nőtt.
Keresztény-konzervatív kormányzás ide, vallásos iskolák oda, durván csökkent a vallásosok és azon belül is főleg a katolikusok és a reformátusok száma és aránya Magyarországon az elmúlt tíz és főleg az elmúlt húsz évben.
Azért nem érdemes elkeseredni, a muszlimok összesen 8000-en vannak, a hitgyülisek 20000, és összességében pozitív változás, hogy a keresztények 5.6M-ról 2,9M-ra csökkent. Végül is ez a XXI. század vagy mi a fene!?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
attól még, hogy a vörös csillagot csókolgatot és nem a keresztet nem kéne ennek annyira örülni !
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van a közéletben jópár ember akinek sarló és kalapács volt a jele az oviban, de nekem ugyan az volt mint Bill Gatesnek: ablak, :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hit Gyülekezetéhez tartozók száma 6 szorosára nőtt.
muszlimok összesen 8000-en vannak, a hitgyülisek 20000,
Ez egészen biztosan téves szám.
Ha 20000 a 6x taglétszám akkor 3333 volt a kiinduló 1x taglétszám. Márpedig az ATV-n a 2000-es években is közvetített budapesti Németh Sándor féle istentiszteleteken, csak ott a hitcsarnokban ennél többen voltak már akkor is. Becslésem szerint legalább 2x annyian. Nem minden hitgyülis utazik minden vasárnap a hitcsarnokba megyénként is vannak "templomaik". Így kétségeim vannak a többi számadat hitelességével kapcsolatban is.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tök sokáig európában sem értették mi a magyar politikai rendszer, azt hitték csak ilyen felületi zajkeltő dolgok vannak, mint a meleges téma, vagy ez a bevándorlás aztán szép lassan talán mostanra egy része érti. De így messziről nehéz, mert a felszínen nem a gazdasági dolgok vannak, meg az, hogy épül fel az állam, hova ér el, hogyan működik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Basánál sok esetben nem a miérttel van baj, hanem a hogyannal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindig csodálatra méltat a fasizálódás magyarországi konjunktúrája.
izé
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez hogyan - miféle woke gondolkodásból - jött ki abból, hogy mit gondol Elon Musk amerikai állampolgár a brüsszeli semmittevésről migránsok ügyében?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Woke? Kevesebb propagandát kellene fogyasztanod és többet gondolkozni.
izé
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Válasz lesz a kérdésre, vagy maradjunk meg a mellébeszélésednél?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes ez, mert én leírtam a véleményemet mire te mellébeszélsz és nyomod a hibbantságot, de rajtam kéred számon a mellébeszélést. Mond te szoktad olvasni amiket leírsz vagy csak write only üzemmódban kinyilatkoztatsz?
izé
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez hogyan - miféle woke gondolkodásból - jött ki abból, hogy mit gondol Elon Musk amerikai állampolgár a brüsszeli semmittevésről migránsok ügyében?
Mi késztetett arra, hogy ezt a nyitóhoz fűzd hozzá? Vagy csak elrontottad a topiktot, szülő kommentet?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem egyértelműen fogalmaztam. Mit értetlenkedsz?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Taníts, mester! Elsősorban magyarázd el, hogy mit akartál ezzel mondani! Mit értesz fasizálódás alatt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Random ballib böfögés volt, de már kifarolt belőle, hagyd ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt fasisztaként mondod vagy csak továbbra is az agitációs-propaganda minisztérium napi penzumát teljesíted?
izé
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
^Ijesztő mentális állapotokról tanúskodnak a gyurcsány-fasiszta politikai szekta propagandistáinak szösszenetei.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvasd el a hozzászólásokat, próbáld értelmezni és vond le a következtetéseket, szerintem menni fog.
izé
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>szerintem menni fog.
Nem megy. Szerintem aki mond valamit, annak a feladata világossá tenni, hogy mit akart pontosan. A fasiszta kifejezés a legjobb, mert mindenki mást ért fasiszta alatt, és a legritkább, hogy valaki úgy értené, hogy olyan ember, aki Mussolini pártját támogatja vagy ilyesmi. Tehát ha fasisztázol, akkor illik megjelölni, hogy milyen értelemben, melyik megnyilvánulás számít szerinted fasisztának. Nem olyan triviális ez, ahogy gondolod, nem látunk bele a fejedbe sajnos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom, zajlik a veszteségfeldolgozás. Hát ez van, míg Novák Katalin Muskkal találkozik az USA-ban, addig a baloldali ellenzék Margitszigeten dagasztja a szart egymás között:
Nagy Zsolt:„Két órája nem történik más, mint hogy dagasztjuk a szart!” - Propeller
Kinek mi jut.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. Balfasz ellenzék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ellenzék
Hogy mi? Ezek azok a megélhetési közpénztolvajok, akik saját maguk szerint is csak a pozíciókat osztják le 4 évente maguk közt?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nono! Nem olyan biztos ám, hogy nem az a szakmájuk, hogy ellenzék legyenek! És ezt megfizeti nekik a jelenlegi 'nem ellenzék'.
Most sírós vagy nevetős emoji-t szeretnél?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most sírós vagy nevetős emoji-t szeretnél?
Egy kis önkritikát azok részéről, akik ezekre szavaztak, ezeket támogatták, szopták fel. Akár itt, akár máshol.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezt megfizeti nekik a jelenlegi 'nem ellenzék'.
Kurvák is csak azért vannak, mert vannak akik félre akarnak töcskölni. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki Borkaira szavazott a jachtozos kurvazas utan vajon hogy all az onkritikaval? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akik rá szavaztak, azok nem a magánélete miatt szavaztak rá, hanem a városban letett teljesítménye miatt.
Nem tartom kizártnak, hogy miután a balhéja után ismét megválasztották, majd lemondott és most újraindul, ismét megválasztják.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bla-bla-bla...
A varosban pontosan milyen volt a teljesitmenye? Marmint azon kivul, hogy ellopott mindent?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
Gyere el Győrbe, kérdezd meg az utca emberét.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minek menjek le, ha az sem kepes elmondani aki ott el?
A fia is rendben van egy kozpenztolvaj, teljesitmeny nelkuli cegvezerkent?
Lehet, hogy oda ez is jo, nem ismerem Gyort. Mondjuk a szavazas eredemenyet latva, mar nem is akarom. Azert illene hozni egy minimalis erkolcsi szinvonalat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen erkölcsi színvonalra célzol? Karácsonyira? :D :D :D
A fia is rendben van egy kozpenztolvaj, teljesitmeny nelkuli cegvezerkent?
Ha Joe Biden nem felelős a fia tevékenységéért, akkor Borkai sem felelős a fia tevékenységéért.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen erkölcsi színvonalra célzol? Karácsonyira? :D :D :D
A sajatomra.
Ha Joe Biden nem felelős a fia tevékenységéért, akkor Borkai sem felelős a fia tevékenységéért.
A korrupcio rendben van, ha masok is csinaljak?
Nem csinalt Borkai fia amugy semmi rosszat, csak nekem nem fer bele, ha valaki teljesitmeny nelkul kerul magas pozicioba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sajatomra.
Kikre szavaztál?
A korrupcio rendben van, ha masok is csinaljak?
Nem, a kettős mércétek nincs rendben.
Nem csinalt Borkai fia amugy semmi rosszat, csak nekem nem fer bele, ha valaki teljesitmeny nelkul kerul magas pozicioban.
Azt sem tudtam, hogy van fia. Nem közszereplő, nem érdekel.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kikre szavaztál?
Maganugy.
Nem, a kettős mércétek nincs rendben.
Idezned a hozzaszolasaimbol a kettos mercet? Nem tudom, kik azok a "mi".
Azt sem tudtam, hogy van fia. Nem közszereplő, nem érdekel.
A fia nem is, de Borkai, aki kinevezte egy kozpenzbol osszelopott ceg elere az es o kovette el a korrupciot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maganugy.
Gyáva.
Idezned a hozzaszolasaimbol a kettos mercet? Nem tudom, kik azok a "mi".
Pontosan tudjuk (mi), hogy kik vagytok ti. Minden egyes kommentedről lerí.
A fia nem is, de Borkai, aki kinevezte egy kozpenzbol osszelopott ceg elere az es o kovette el a korrupciot.
Feljelentést megtetted? Vagy csak MSZP szavazó vagy, aki már elkezdte a kampányt? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, asszem ezt hivjak igazi balkani temponak. A kozbeszed mar siman van olyan allapotban a HuP-on is, hogy nincs mit csodalkozni azon ahol tart ez az orszag. Az ut pedig sajnos amin jarunk (jartok), lejt tovabb lefele, kozpenzbol kurvazos jachtozasokkal es erdo nelkul lombkorona-setanyokkal van kikovezve. De semmi gond, amig van kire fogni (USA, Brusszel, Karacsony, Soros stb.) a nyomort addig nincs gond es csak egy kicsit kell kibirni amig hozzaszokunk a meg budosebbhez.
hint: nem az osszefogasra, ha erre celoztal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hint: nem az osszefogasra, ha erre celoztal
Nem, rájuk senki :D Ha kérdezed. Főleg az ilyen kajak bukta választás után :D
Te vagy itt az erkölcsi fölény, aki megmutatod, hogy mit hogy kéne. Világíts nekünk ebben a sötétségben, kérlek!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nyomorrol meselj meg legyszi bovebben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves Dolphy, szeretnélek megkérni arra, hogy ne sértegesd a győrieket.
Fenti hozzászólásodban az egy db, Borkai fiára vonatkozó mondatodon kívül minden mondat egy külön sértés volt a győrieknek.
Leszarom Borkait, szerintem a rendszerváltás óta nem volt normális polgármestere Győrnek (kivéve Kolozsvárit, aki sajnos meghalt - nem igazán derült ki, milyen). Nem is vagyok győri, mielőtt.
Köszönöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy, úgy! Még pár szabványos gyalogosátjáró és mindenki boldog lesz. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
megélhetési közpénztolvajok
Pontosan kikre is gondoltál?
(Erősen koncentrálva, hogy kik diszponálnak jelenleg a közpénz felett!)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hehe, mert a pártoknak nem jár közpénz törvényileg szabályozva erre a produkcióra ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az aprópénz, de ezt te is tudod.
Nem abból eteti a csicskáit a (bot)kormány sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Aprópénz", mert csak ennyit tudnak perpill ellopni. Ezért nem szabad őket kormányhoz kerülni.
Abból az aprópénzből egész jól elélnének ezrek.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abból az aprópénzből egész jól elélnének ezrek.
Te figyi!
Az az alsó hangon 250 milliárd, amit elbasztak a covid alatt, az mire lett volna elég?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs. De azt tudom, hogy ezért az ellenzéki produkcióért én egy fillér se fizetnék :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az előbb még nem volt ellenvetésed azon kijelentéssel szemben, hogy a fidesz fizeti az ellenzéket.
Ergo akik most csapra verik az országot, azok fizetik ki az ellenzéket is. Szóval ha ez nem tetszik, menj az országgyűlési képviselődhöz panaszra!
BTW. A 'vadászati világkiállításra' elbaszott uszkve 16 milliárd sem zavart? (Ez a szaldó, nem a költség.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos az ellenzéknek nevezett bohócbrigád finanszírozását fenn kell tartani, mert különben már jön is az EU meg a kötelességszegésinek nevezett politikai bunkósbot és lesújt. Ne beszélj vadakat!
BTW. A 'vadászati világkiállításra' elbaszott uszkve 16 milliárd sem zavart? (Ez a szaldó, nem a költség.)
Egyáltalán nem.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyáltalán nem.
Ilyen egy hithű proletár! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Proletár? Máskor meg burzsuj? Nem csapkodsz kicsit szélsőségesen? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Idézd kérlek, hogy én mikor burzsujoztalak le!
Ennek hiányában csak terelés a hozzászólásod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyászos...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az bazmeg a sunyi célozgatásaiddal együtt, amit szépen kikerülgetsz.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen célozgatásra gondoltál?
Idézd kérlek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tőled tanultam!
Te kérsz mindig számokat, forrást. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az az alsó hangon 250 milliárd, amit elbasztak a covid alatt, az mire lett volna elég?
Fogalmam sincs. De azt tudom, hogy ezért az ellenzéki produkcióért én egy fillér se fizetnék :D
De ezek szerint az sem zavar. Csak az 'ellenzék' 'rongyos pár' milliárdja.
És mielőtt még koncepciót építenél rá. Egy gombot nem adnék az 'ellenzéknek'.
Azonban az nagyon beszédes, hogy a bő 2, de valszeg 3 nagyságrenddel nagyobb fideszes pénzelbaszás nem zavar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, ugyanis ennek az ellenzéknek te nagyvonalúan elengeded azt a tartozását, amit elszórt akkor, amikor kormányon volt.
Szóval valami zavar van a két-háromszoros kalkulációdban :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek szerint nem ismered a nagyságrend fogalmát.
A háromszoros nagyságrend 1000 szereset jelent. (10^3)
De sebaj! Ha már nincs hihető érv, jön az elmúltnyolcév mantra.
Mi lenne, ha előásnál pár MSZMP-s csókát, hiszen ők még többet basztak el '89 előtt. Csak aztán meg ne lepődj, hogy kiket (is) találsz!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szánalmas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bírom ezt a fickót de a dagit akkor is rühellem. Meg az egész pereputyot. Sőt újabban a FIDESZ-es ismerőseimet is kerülöm. Mikor felböfögik a kormánypropagandát már válaszolni sincs kedvem a második mondatra már jön Gyurcsány, Soros, etc... Egy értelmes vitát nem lehet folytatni FIDESZ hívőkkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
legalább így valahol érted elon katarzisát, amint átjutott a lügenpresse mocsarán a valóságba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" Mikor felböfögik a kormánypropagandát már válaszolni sincs kedvem "
Miért? Gyurcsány jobb volt? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az legalább elismerte, hogy hazudtak, ezek meg akkor sem, ha egymás mellé rakod a tegnapi és a mai kijelentéseiket.
Ha ő is úgy viselkedett volna az ellenzékkel ahogy ma az ex "fiatal demokraták", akkor az első 2/3-ad sem történt volna meg.
szerk:
Az öszödi beszédet én anno a közszolgálati rádióban hallottam, és az M1-ben is beszámoltak róla. Ízlelgessük egy kicsit: az M1 beszámol az aktuális kormánypártot és a miniszterelnököt komoly negatív fényben feltüntető hírről. Ez ma elképzelhető lenne? (És nem azért, mert nem lenne negatív hír...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi mást tudott volna tenni, amikor olyan hatása volt, hogy egykori megboldogult kollégám kezéből a kocsmában kiesett a feleses pohár, 5-öd magával a kocsmából autóba ült, egyenesen a székház elé ment és részt vett a dobálásában? :D
Ezt hogy lehetett volna eltitkolni? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért kellett volna eltitkolni?? Meg sem próbálták, kb azonnal lement a hírekben.
Ezzel szemben jelenleg egy kínos hírnél minimum kuss van napokig a "közmédiában", aztán már ha nem lehet mást tenni, megy a maszatolás, hogy nem is úgy volt.
Egyébként nekem speciel az első reakcióm az volt az öszödi, hogy "respect, hogy végre van valaki, aki beismeri azt, amit mindenki tud". Akibe szorult egy kis inteligencia az szerintem felismerte, hogy mi volt a lényeg a szembesítésben. Az akkori ellenzéknek persze kiváló gumicsont volt, amivel tökéletesen fel lehetett hergelni a kétbites agyú plebset - meg is tették, a többi már történelem.
Inkább egy olyan vezetés, ami képes szembenézni a hibáival, akkor is ha nagyon sok van, mint egy olyan, amelyik tévedhetetlenként állítja be magát, és közben megpróbál kicsinálni mindenkit aki más véleményen van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak a lényeget hagytad ki. Gyurcsányt baszta volna meg egy taliga majom!
Ha nem ért hozzá, fel lehetett volna állni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Először is, Gyurcsány nem az elején jött, hiába próbálja az aktuális kurzus beállítani bűnbaknak, a szar nagy részét nem ő keverte, volt előtte egy semmire nem jó Medgyesi kormány is.
Másodszor bele legalább szorult bele annyi gerinc, hogy megpróbálta a párttársait szembesíteni azzal a sok szarral, amit addig csináltak, és próbálta volna a maga módján helyrerakni a dolgokat.
"Ha nem ért hozzá, fel lehetett volna állni."
Fel is állt, jött helyette Bajnai.
(Tudom, szerinted rögtön Viktornak kellett volna adni akkor a koronát...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
legalább szorult bele annyi gerinc
hogy megpuccsolja a mentorát.
Mondjuk megykó is megéri a pénzét. Sokat tett azért még a rendszerváltás előtt, hogy mocsárból induljon az ország. De a jól végzett munka gyümölcseként nincs is semmi gondja. Csak akkor búslakodik, ha nem találja el a fácánt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"hogy megpuccsolja a mentorát."
Nem mondtam, hogy szent volt, sem azt, hogy zseniális politikus. Az öszödi beszéd szerintem akkor is pozitívum volt a részéről - az más kérdés, hogy ezt az akkori ellenzék is zseniálisan ki tudta forgatni a maga szájíze szerint, és azóta is ez a hivatkozási alap, ha sározni kell bármilyen ellenzéki formációt.
Az öszödi beszéd egy felhívás volt a saját pártjának az önkritikára. Az önkritika előtte sem volt gyakori, 2010 óta meg ismeretlen fogalom a magyar politikában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
volt előtte egy semmire nem jó Medgyesi kormány is.
Aminek Gyurcsány az egyik minisztere volt.. ..csak szólok..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dobrev meg a kampányfőnöke.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fel is állt? Három évig nem tudták elmozdítani, ment a vergődés, aztán a világszégyene miniszterelnöki casting után jött Bajnai, akit Gyurcsány eredetileg akart utódjául.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a Bajnai egyébként, aki 2002. óta folyamatosan ott sertepertélt magas kormányzati pozíciókban (NFÜ), majd gazdasági csúcsminiszter lett, közben az EU-pénzek lehívásáért felelős főhalljakend. (Már nem emlékszem, külön hivatal volt vagy államtitkár esetleg tárcanélküli miniszter, végülis mindegy.)
Aztán egy 2010. környéki interjúban elmesélte, hogy amire két évig készültek, szervezetépítéssel, más országok példáinak tanulmányozásával, az olyan jól sikerült, hogy az első etapból kevesebb, mint 5%-nyi EU-pénzt sikerült lehívni. Ez lényegében alig volt kevesebb, mint előtte a korábbi negatív rekorder Görögországé, tehát teljesen elfogadható. Ezen dolgozott 7+1 évig.
A megmentő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A közmédiában azért van kínos kuss, mert az ellenzéket billiószor hívták, de sajnos nem értek rá elmenni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Friss lista itt:
https://hirado.hu/belfold/cikk/2023/04/04/ellenzeki-meghivasok-egy-ev-s…
🤷♂️
(Miért pénzkidobás ezeket pénzelni)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem az ellenzéki képviselőknek kellene beolvasni a híreket....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem is hírolvasónak hívják őket ... én szoktam nézni, ha nagy néha bemegy egyik-másik :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én szoktam nézni, ha nagy néha bemegy egyik-másik
Akkor te perverz vagy? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, én szélesebb merítésből tájékozódom, mint te. De ez szerintem eddig is látszott :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi sem természetesebb.
De az nem zavar, hogy az ellenzék - ami egyébként nem is létezik, de elbassza a pénzt - csak hazudni tud?
Még így is nézed őket?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még így is nézed őket?
Hogyne nézném? Van, hogy délután főzés közben az ATV ellenzéki nyugger betelefonálós műsorára is rámegyek. Jobb mint a Maunikasó! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
El tudom képzelni. Sajnos. Katasztrófa.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
""Meghívtuk 1234x őket, de egyik sem akart élni a 00:05 és 00:07 közé eső lehetőséggel.""
:DDDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Reggel fél nyolc körül van az élő megjelenési lehetőség, szóval nem tudom miről van szó.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Reggel fél nyolc körül van az élő megjelenési lehetőség
Gondoltam.
Mert 8-tól már hullák esnek ki a szekrényekből.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, de ha be is megy egy-egy, annyira cringe, hogy kényelmetlen nézni :D Nem csoda, hogy nem mennek.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor még bemegy pl a jomultkoraban Karácsony az volt a téma miért nem bringával jött. Komolytalan amit újságírás címen művelnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
te van a város bicikliúttal, de minek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted, ha valami olyan történés van, ami hátrányosan érinti a kormányzó rezsimet, akkor arról a közmédiában az ellenzéknek kellene beszámolni?
Akkor miért fizetik a közmédiás bemondókat és hírszerkesztőket?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a közmédia nem számol be róla (szerinted, bár ilyenkor szokott jönni, hogy "ja én nem nézem, csak a 444-en olvastam"), akkor igen, az ellenzéknek kellene.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
444-et nem olvasok.... de nem: A közmédiának kellene beszámolnia minden hírről. Arról is ami kínos a kormánypártra nézve. Ezért lenne közszolgálati média....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én szoktam látni a közmédián ilyeneket, te meg nem nézed, de állítod: nincs
Így?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden nap nézem, de nem nagyon látok ilyet, ha van is néha valami enyhén kritikus anyag, az is csak tompítva, és a kevésbé fontos részekkel kiemelve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valószínűleg azért, mert te ellenzéki bias-ból nézed. Nem?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mire gondolsz? A hirado.hu ellenzéki biasnak számít? Vagy bármelyik élő M1 stream?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, arra céloztam, hogy lehet, hogy te vagy ellenzéki, eleve a te bias-od befolyásolja, hogy mit szeretnél látni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem, hogy ha nézek egy elő híradót, akkor bizonyos híreknél "ellenzéki bias köd" ereszkedik le, hogy ne lássam, és azt higgyem nincs? Vagy hogy?
Egyébként meg, ha pont hogy szeretnék valamit látni az M1-en, de nincs ott, akkor azt azért nem találom, mert a belém épült ellenzéki filter kiszűrte? Na ne már....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez már neked kell tudni.
Egyébként meg, ha pont hogy szeretnék valamit látni az M1-en, de nincs ott, akkor azt azért nem találom,
Vagy, ott van az, csak te véresebben tálalva szeretnéd. Mondjuk úgy, ahogy én nézem röhögve pl. a Telex cikkeket az ellenzék stiklieiről. Tulajdonképpen ott vannak, de mintha ott sem lennének :D
Ha viszont téged kérdeznélek, akkor minden bizonnyal azt mondanád, hogy objektíven tálalják :D
Hát, ez ilyen ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt van egy konkrét eset, amiben az M1 szerkesztői úgy vágták meg az anyagot, hogy kikerüljön belőle a kellemetlen rész.
https://www.youtube.com/watch?v=6dF-F_XO4sQ
00:42-től van az M1 által kivágott rész. Ennyit az objektivitásról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vigyázz! Lassan soros bérenc leszel! :DDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
... sosem tanultam az ő pénzén...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem kizáró ok.
De, aki a pénzén tanult vagyis kutatott, na az stratéga lett.
Hunyorogva kicsit egy szélkakasra hajaz, de akkor is stratéga.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sose lehet tudni a tanároknál, hogy mikor hazudoznak. Példát is hoztam múltkor a hazugságukra.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ki hivatott eldönteni, hogy igazat mond -e? Az M1? Ha szerintük nem mond igazat, akkor azt a részt ki kell vágni, és csak a felszopó részt adásba adni?
Erről szólna az objetivitás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra céloztam, hogy én nem tudom, hogy ebben az esetben ki hazudott. Az M1, a 444 vagy a tanár tagadta utólag. Számodra kiderült?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott van 0:42-től, hogy, hogy "méltánytalan a fizetés", gondolkodik a kivándorlásban, stb. Ő maga mondja bele a kamerába ...
Lehet, hogy hazudott a csávó, és valójába királyként él, én nem tudom eldönteni, hogy igazat mond -e - csak azt látom, hogy amit mondott, azt kivágta a leadott anyagból az M1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg nem vagyok videószakértő, hogy ezt eldöntsem. Mármint, hogy ki mit mikor vágott össze. Te az vagy?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, amennyiben az szakértelem, hogy megnéztem az M1 által leadott anyagot, amiben nincs benne az a bizonyos kivágott részt.
Persze megértem én azon embertársaimat, akinek ez már egy leküzdhetetlen logikai akadály. Ők az M1 "könnyített" híradójának eredeti célközönsége , hogy ne tűnjön nekik a kelleténél bonyolultabbnak a világ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze. Én egyszer láttam a moziban, hogy egy Vuki éppen térugrásra készült egy űrhajóval és ... a végén sikerült neki ...
Azóta vannak fenntartásaim azzal, amit a videókban látok.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csubakka védelem klasszikus példája...
Azért respect, hogy még most is próbálsz hárítani...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Moszkvában merciket osztogatnak.
A hír igaz, de.....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te honnan tudod, hogy zárt pártüléseken és hasonlókon Orbán mit "ismer el" és mit nem? :o
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sehonnan, de mesélj, te biztos tudod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a gyomrot erős próbatétel elé állító, kultúrkörökben minimum szalonképtelen mostani gyurcsánytagadós ámokfutásod tetőpontja ez
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit is tagadtam konkrétan?
Hányj csak nyugodtan ide, elfér a többi mellett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te írtad:
Az legalább elismerte, hogy hazudtak, ezek meg akkor sem, ha egymás mellé rakod a tegnapi és a mai kijelentéseiket.
Nos?
Szerinted ha hozzád hasonló szarokból áll a magyar értelmiség, az ország jobb vezetőt érdemel Orbánnál?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nomen est omen
de nézzük csak:
"nem lesz rezsicsökkentés" -Lett helyette "piaci" gáz és áramár. De persze nincs rezsicsökkentés.
„Magyarország a magyaroké. Nem engedhetjük meg, hogy kényelmi szempontból engedjünk be idegen munkaerőt. ” -- most lép hatályba a vendégmunkásokról szóló rendelet, várunk szeretettel 3-400 ezer külföldi vendégmunkást.
Nos?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha van valódi kérdésed, tedd fel. Azzal talán sikerülne elterelni a figyelmet az ostoba hazugságodról.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a hazugság? Kérlek idéző jelek közt írd ide azt amit te "ostoba hazugság"-nak nyilvánítasz és én írtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a hazugság?
– Az legalább elismerte, hogy hazudtak, ezek meg akkor sem, ha egymás mellé rakod a tegnapi és a mai kijelentéseiket.
– Te honnan tudod, hogy zárt pártüléseken és hasonlókon Orbán mit "ismer el" és mit nem?
– sehonnan
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt mondta GYF: "Hazudtunk nappal, hazudtunk éjjel". Ez beismerés volt, nem állítottam valótlant. Aktuális kormánytagtól még nem hallottam olyasmit, hogy "amit múltkor mondunk, az nem volt igaz." Ha tudsz ilyet, kérlek linkeld a hiteles forrást, és akkor elismerem, hogy ennél az állításomnál tévedtem.
A hazugság szándékosan valótlan állítás. Mivel zárt ülésen nem tudom mi hangzott el, nyilvános beismerésről meg nem tudok, ezért nem állítottam valótlant. Ha zárt ülésen bárki kijelentette, hogy hazudtak, akkor maximum tévedtem - bár bizonyíték erre sincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt állítottad, Gyurcsánnyal ellentétben ezek a mostaniak sosem ismerik be a hazugságaikat. Azt is állítottad, semmiféle információd nincs arról, mi hangzik el a kormánypártok zárt ülésein. Amennyiben mindkét állításod tartod, a másodikból következik, hogy az első állításod hazugság.
De másképpen is lehet nézni. Gyurcsány zárt frakcióülésen beszélt a pártja és kormánya hazugságairól. Gyurcsány korábban a jelenlévőkkel közösen hazudott, tehát a hozzájuk intézett beszédben nem tudta beismerni a hazugságokat (az nem beismerés, ha pl. az apósoddal megölitek az anyósod, és egy hét múlva azt mondod az apósodnak, hogy "egy hete megöltük az anyósom"). Egy jelenlévő rögzítette a beszédet, és nyilvánosságra hozta. Gyurcsány mondatai eljutottak az emberekhez, és ekkor váltak beismeréssé. Ilyen még valóban nem történt a jelenlegiek meghatározó figuráival.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amennyiben mindkét állításod tartod, a másodikból következik, hogy az első állításod hazugság.
Amennyiben ebből azt a következtetést vonod le, hogy az első állításom ("sosem ismerik be a hazugságaikat") valótlan, azzal azt állítod, hogy van amikor beismerik, hogy hazudnak.
Ezek szerint azt tényként elfogadod, hogy a kormány hazudik.
Úgy látom már közelít az álláspontunk egymáshoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy doktor House mondja : Mindenki hazudik!
Azon, hogy minden kormány hazudik meglepődni, azért.......
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amennyiben ebből azt a következtetést vonod le, hogy az első állításom ("sosem ismerik be a hazugságaikat") valótlan, azzal azt állítod, hogy van amikor beismerik, hogy hazudnak.
A gondolatmenetedben kikről állítom ezt?
Ezek szerint azt tényként elfogadod, hogy a kormány hazudik.
Mik szerint?
Szerintem emberek hazudnak.
Úgy látom már közelít az álláspontunk egymáshoz.
Kétlem.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy lentebb írta Bolond, Ez minden volt csak beismerés nem. Utólag persze mindenki próbálta kihozni belőle a legtöbbet.
Szerintem( és a tények alapján nagyon valószínű, hogy ez történt)
1. Feri egy zártkörű, a párt fejeseinek tartott összeröffenésen tartott egy olyan (sajnos multiknál is előforduló) szar vezetőhöz illő alázó beszédet. "ti mind hülyék vagytok, ezt is elbasztátok, s ha én nem mentem meg a a csapatot, már mindenkit kirúgtak volna" stílusban. Ha jobban, figyelmesen meghallgatod, rájössz, ebben a "beismerésben" semmi se szól arról, hogy Ő mint vezető, akinek a felelőssége a csapat vezetése, mit csinált rosszul. Mi! De ki az a mi? Nálam egy beismerés úgy szól, hogy "elbasztam". A vezetőkénti, "mi elrontottuk" az általában úgy értendő " ti már megint elbasztátok".
2. Ezt a meghívottak is így értelmezték. Több dokumentum van arról, hogy nagyon fel voltak háborodva.Megalázva érezték magukat. (S Ferinek ez is volt a célja a beszéddel)
3.Arra viszont nem számított, hogy voltak páran, akiknek ezzel lett tele a pohár. S kapcsolataik révén, a lementett beszédet (szerintem minden beszédet lementettek, jó lesz még valamire, meg amúgy is régi hagyomány abban a pártban(meg minden pártban, de abban, több évtizedes hagyománya van ennek) az egymás elleni áskálódás. Eljuttatták az amúgy pártárs által irányított közmédiához. Amiből kirobbant a balhé. Azt a dumát, hogy beépült fideszes ügynökök, meg stb. azért nem kéne komolyan venni.
Szóval ez nem beismerés volt, hanem egy szokásostól durvábbra sikerült alázás miatt elindított puccs kísérlet.
Az hogy ebből mint "igazmondó Feri" jött ki, az csak azt bizonyítja, hogy a mögötte lévő klánnak már(még) akkor is hatalmas ereje, befolyása volt, meg hogy mennyire elhiszik az emberek tömegei, amit el akarnak hinni.
szerk.
A legfontosabb: Az általad beismerésnek nevezett valami, nem a nyilvánosságnak lett szánva. Úgy csinálni mintha annak lett volna, na az pl. egy egyértelmű hazugság.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az értelmezés egyáltalán nem cáfolja azt az állításomat, hogy a jelenlegi vezetők "sosem ismerik be a hazugságaikat".
Mivel konkrétan emiatt lettem hazugnak nevezve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem érted, hát nem érted.
Hazugnak csak akkor neveztelek, ha áll az az állítás, hogy nyilvános beismerésnek tartod, a Feri "igazságbeszédét".
"mennyiben cáfolja azt az állításomat, hogy a jelenlegi vezetők "sosem ismerik be a hazugságaikat"?"
Ezt nem tudhatjuk. Lehet ez rendszeresen megtörtént, csak még eddig senki nem vette a bátorságot, érzett maga mögött annyi erőt, hogy hasonlóképp nyilvánosságra hozzon egy házon belüli "beismerést". Az is lehet, hogy Viktorunk, tanulva Feri hibájából, kevésbé alázó "beismeréseket" mond. És persze az is lehet, hogy csak jobban félnek Tőle, mint Feritől.
Csak kérlek, ne tartsd pozitív dolognak (Feri részéről), hogy lebukott egy sajátjainak tartott (S fentebb részletesen elmagyarázott nem beismerő) beszéd miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye az nem testidegen gondolat, hogy a Feri beszéde csak egy ürügy volt, és addigra már a jobbosok folyamatosan szerveztek illegális tüntiket, hídfoglalásokat és terrorcselekményeket, amik felett a rendőrség még szemet hunyt. Amikor a felbérelt csőcselé a TV székháznál rendőrökre támadt, akkor kezdtek bekeményíteni…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolat bármi lehet.
"jobbosok folyamatosan szerveztek illegális tüntiket, hídfoglalásokat és terrorcselekményeket," Ezt honnan tudjuk?
Mert nem láttam őket megvalósulni. Se hídfoglalást, se terrorcselekményt. A TV székház, meg csőcselék témát már mások kibeszélték. Én nem beszéltem /írtam/ róla.
Ezért nem értem, a posztod hogy kapcsolódik az enyémhez. Ha a logikai kapcsolatra rávilágítanál, megköszönném.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azzal vádolod a rendőrséget, hogy tudomása volt terrorcselekmények szervezéséről és szemet hunyt felette? :o
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En kint voltam a tv szekhaznal. Felberelesrol nem tudok. A "csocselek" (barmit is jelentsen ez) pedig nem tamadt rendorokre a TV szekhaznal, ezt a sajat szememmel lattam, nem tobb, mint 5 meterrol.
Nehez lesz ezzel megbirkoznod, tekintve a szellemi szinvonaladat, ugyhogy nem is varom el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Történelemtagadás minősített esetével állunk szembe. A kiégett rendőrautók maguktól kaptak lángra? Biztosan a térkövek is maguktól ugráltak ki az útból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kiegett rendorauto(k) sem volt. De az elobb meg azt irtad, hogy "rendorokre tamadtak". A tv szekhaznal biztosan nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát nem támadtatok rendőrökre? Akkor ezt ki intézte el? És ez mi a lofasz? Ez meg biztosan csak a tüzijáték része? És ez is. Ez meg baráti kézfogás...
Itt meg a mára oroszbarát Budaházyék vannak akcióban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak neked, csak most:
Gyenge permetezo eso, a TV szekhaz elotti parkban ehhez meg az automata locsolo is be volt kapcsolva. A tomeg hozongott, a terv az volt, mint 48-ban (nyomda) 56-ban (radio), most a TV szekhaz elfoglalasa, es jol bemondunk "valamit" majd. Aztan megjottek a rendorok, hoztak azt a 40 eves vizagyut is. Inkabb vizipisztoly nyomassal tolta a vizet, senkit nem hatott meg. Addig firgett-forgott a teren, amig egyszer csak klasszikus modon "beragadt" a felazott talajba. 3 vagy 4 fakabat ult benne, nem voltak boldogok, amikor lattak, hogy ok akkor most itt ragadtak a tomeg kozepen a vizagyujukban, amire mar vagy 20 tunteto felmaszott, es "bontogatta" a burkolatot. Aztan a 3-4 rendor kiszallt, es "magyar rendor velunk van" skandalasok kozepette bekesen kisetaltak az ~5000 tunteto kozott. Ennyit a csocselekrol meg a rendorre tamadasrol.
Az ego auto nem rendorauto, hanem nagy valoszinuseggel Balo Gyorgy szemelyautoja. Eppen politikai hattermusort vezetett az m1-en, amikor tortentek a dolgok. Tele volt minden media a temaval, persze az m1 kussolt, mint szar a gazban egesz nap (plusz Balo elo interjut csinalt), mikozben mar majdnem benn voltak a tuntetok. Nem volt jogos az autojanak a felgyujtasa, dehat shit happens. Collateral damage, hogy egy gyenge amerikai haborus fordulattal eljek.
A vizagyus kepek "esemeny utaniak". Az ego auto nem rendorauto. A kukas kep nem tudom, hogy hol keszult, mintha egy rendorauto egne rajta. A sorfalas rendorkezfogas utan, a rendorok elvonultak onnan, mert kevesen voltak, es megegyeztek a tuntetokkel, hogy akkor ok most inkabb mehetnek be, minthogy osszecsapas legyen.
Persze eddigre mar Gergenyi es Gyurcsany pribekjei a hatso bejaraton keresztul gyakorlatilag evakualtak az epuletet. Mire a naiv tomeg bejutott, mar nem volt szemelyzet, aki le tudta volna adni az "adast". Mindegy, meg kellett probalni, hatha. Akar be is johetett volna. Mindenesetre megerte, osszekovacsolodott ott sokminden akkor. Ez csak a kezdet volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
uaz a story - csak más (hitelesebb) interpretációban.
Mekkora ereje van a médiának?
Pár kép és szöveg magyarázat, híradó -- hogy mit kell látnod a képen - és bizony benyaljátok.
Párizsban vagy a svédeknél egy-egy megmozduláskor 10-50 autó ég ki (lehet, hogy még keveset is írtam). De hát nekünk csak 2006-ban (17 éve) egyet sikerült. Lelkes amatőrök - mondhatni.
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos egyikünk sem tudja elképzelni, hogy egy sarokba szorított pszichopata miként gondolkozik.
Az énáltalam legvalószínűbbnek tartott forgatóköny a következő:
1. Maga Gyurcsány szivárogtatta ki a felvételt. (Értsd: a stábja.) ((Értsd: a bábosok.))
2. Ami egyébként is elkészült, szerintem minden frakcióülést dokumentálnak/tak.
Ez egy kommunikációs trükk volt, egy előremenekülés. Amikor nem az volt a kérdés, kiborul-e a szar, hanem hogy mikor.
Ezért, hogy bebizonyítsa, milyen fasza gyerek - hiszen még a saját frakcióját is elküldi a picsába, ha kell - egy jól megkomponált beszédet adott elő. ("Kell még mondanom valamit, Ildikó?"). A frakció kárára a saját pozícióját próbálta erősíteni. A beszéd során végig hozzánk, a választókhoz beszélt. Szerintem pont, hogy a nyilvánosságnak volt szánva.
Lehet, hogy kicsit besült a dolog, mert előbb került ki talán, mint kellett volna, de az utólagos kommunikáció, miszerint mekkora igazságbeszéd volt, a fentieket igazolja.
Valamint a lecsapódása is: "volt benne gerinc", "ő legalább megmondta", stb.
Lehetne még a rossz főnök forgatókönyv is, ahogy írod, de a mellékelt ábra azt mutatja, GYF egy semmilyen főnök. A nagy ötletelések a szemlőhegyi villában, az őszödi összejövetelek, az átlag havonta bejelentett több éves, mindent átfogó, egymásnak gyökeresen ellentmondó programok. A rossz ripacs, az öntudatra ébredt stróman, akinek sem tehesége, sem ereje nincsen semmihez a KISZezésen túl. Összejövünk, beszélgetünk mindenféléről, jól bebaszunk, aztán jól megmondjuk egymásnak, végül mindenki kialussza magát és nem történik semmi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De legalább lehet vele együtt számolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyit tennék hozzá, hogy gyf mindig is egy pojáca volt, nárcisztikus barom; ott a veszélyes elem az anyós és a lánya.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg még akinek a nevét sem ismered. A hatalomnak vannak arcai. Ezek többnyire nem esnek egybe a hatalom tényleges birtokosainak arcával.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne haragudj, de szerintem tok feleslegesen mutatsz ra a partkutyak szamara, hogy mennyit hazudik a gazdajuk, szerintem nem kivancsiak ra. Ha azok lennenek, egy gugli kereses utan szazszamra talalnanak errol infot, peldaul: https://444.hu/2021/04/08/orban-viktor-200-hazugsaga
Azota persze bovult a lista, de ki szamolja mar? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ma mazochista napom van, és ilyen szellemi kihívásra vágytam... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az említett produktumodat tényleg szellemi kihívás volt összehányni, akkor Orbánnak lesz még jó néhány kétharmada.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem tartod magad szellemi kihívásnak, akkor azzal nem engem minősítesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Általában igyekszem egyszerűen fogalmazni, hogy a hozzád hasonlóknak is legyen lehetősége megérteni. Ebből következik, hogy a hozzászólásaim nem támasztanak túlságosan magas szellemi követelményt az Olvasó felé. Kár, hogy számotokra gyakran még így is túl magas ez a porba ledobott léc.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FYI: Gyurcsányt a sajátjai rúgták ki a miniszterelnöki és a pártelnöki székből a 2010-es választások előtt 1 évvel mert már a szocik is vállalhatatlannak tartották.
A gyurcsány-korabeli köztévé állapotairól pedig ajánlom a következő visszatekintő összeállítást: https://www.youtube.com/watch?v=2dkG4NuJAEg
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, ment, és úgy volt jó.
Értem, tehát ha akkor szutyok volt a köztévé, akkor teljesen oké, hogy most ia vállalhatatlan?
Nem arról volt szó, hogy előre, és nem hátra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Várok egy hasonló videós összeállítást a mai köztévé politikai műsoraiból. Legalább egy ilyen, ikonikus agresszivitással mutogató Bethlen jelenethez hasonló legyen benne, mai ellenzéki vezetőt hasonló stílusban támadva.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az összevágott videó egy darab műsorból készült - igen, szar propagandaműsor volt, ebben maximálisan egyetértünk.
A hírek átkozmetikázása és kényes részek kivágása viszont kb. általános szerkesztési elv ma az M1-nél, ami nem kisebb bűn mint a napkeltés fröcsögés.
Ez sem jobb mint a napkelte volt:
https://www.youtube.com/watch?v=QspYPMHQkCQ
Sose bírtam a Fletó csávót, az egyetlen pozitív megnyilvánulása számomra az öszödi beszéd volt.
Nekem meg van rá az okom, hogy utáljam, de a kormánypártiaknak szeretni kéne őt, mert ő hozta össze a fidesznek a kétharmadot.
13 éve van nemzeti kormányunk, mégis mindenki Gyurcsányra mutogat, és vele meg a szocikkal példálózik ha most van valami szar... túl kéne már ezen lépni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem megfelelő párhuzam. Nem magyar belpolitika aktív szereplőjéről van szó. Ma is több országban körözött bűnözőként számon tartott George Soros megítélése finoman szólva is ellentmondásos. Jóval a Fidesz második rendszerváltó 2/3-os választási győzelme előtt is sokat lehetett hallani Sorosról, és nemcsak Magyarországon, ahol az SZDSZ propagandatevékenysége miatt természetesen pozitívan próbálták láttatni. Az akkori Szlovákiában és Ausztriában ellenségként kezelte a kulturális elit és civil világ, természetesen Soros "civiljeinek" a kivételével. A Csehek annyira gyűlölték, hogy Václav Klaus személyesen járt közben, hogy megakadályozza a Soros-egyetem Prágába kerülését. Így B megoldásként Budapesten nyitotta meg kapuit a CEU. Románok is megvetették korábban is Sorost, sőt a magyarságot többek között azért is támadták, mert Soros csicskáinak tartották a magyarokat.
Mostanában az Egyesült Államokban is keményen támadja egyre több média Soros személyét és tevékenységét.
Így ez a videó itt nem érv! Ez nem állítható párhuzamba egyetlen Párt-keltés jelenettel sem. Szerintem belül magadban te is tudod, hogy nem lehet hasonló jeleneteket találni a mai köztévében. A helyedben inkább azzal érvelnék, hogy most meg nem hívják meg a magyar ellenzéki politikusokat. Erre persze a köztévé azt állítja, hogy hívják az ellenzékieket de ők nem mennek el. Az ellenzékiek meg vagy azt mondják, hogy nem igaz és nem is hívják őket, másik csoportjuk pedig az "úgyis kiforgatnák a szavainkat" érvvel hárítanak.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A stílus, az, ami minősíthetetlen.
Nem csak Soros van benne, hasonló stílusban beszélnek még Dobrevről, Donáthról, Jakabról, Brüsszelről, ellenzékről.
Így fogalmaz egy objektív, közszolgálati média az aktuális ellenzékkel kapcsolatban?:
"a jobbik új diktátora szerint"
"a Momentum nevű rémisztő képződmény"
Nézd végig, gyönyörű iskolapáldája az elvtelen pártpropagandának. A hangvételen kívül nem különbözik semmiben a napkeltés színvonaltól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Korábban mondtam a választások utáni hetekben:
Most őszintén, lássuk be! Ha MZP napi két órát kapott volna a köztévén, már-már fidedelkasztrói végtelen beszédeihez, akkor 4/5-öt vagy akár még 80% feletti választási győzelmet is összehozott volna a Fidesz-Kdnp. :-)
Ma már hasonló mondható el Dobrev Kláráról is. Ezek a Yoda mester tanácsát meg nem fogadó politikusok nem értik, hogy folyamatos gyűlölködés végül valóban a sötét oldalra vezet. Már leplezni sem tudják, és folyton kibújik a gyűlölködés a beszédeikből.
Donáth Anna meg... nem sok mindent lehet mondani róla. Az egyetlen pozitívum amit mondani tudok róla, hogy jó nő. Politikusként semmilyen emlékezetes mondatot nem tudok hozzá kötni. Erre nem lehet politikai alternatívát építeni. Finnországban sem jött be az, hogy egy go-go-girl-t tettek meg miniszerelnöknek, egyébként választások nélkül.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen mindegy kikről van szó. Az elvtelen pártpropaganda akkor is elvtelen pártpropaganda, aminek nem lenne helye egy közszolgálati adón.
Ez pont ugyanolyan rosszindulatú fröcsögés, és az ellenfél elvtelen gyalázása, mint a napkeltés műsor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézd még nem volt időm végignézni. Ha majd lesz ígérem írok róla hosszabban. Csak belenéztem és az alapján ez egy véleményműsor, ami teljesen más műfaj. Alma, körte.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Napkelte: információs magazin
Világ: háttér- és közéleti műsor
Alma és alma. Mindegy, minek címkézed, véleményműsornak, vagy hiradónak, az elvtelen propaganda akkor is elvtelen propaganda. A rosszindulatú fröcsögés akkor is rosszindulatú fröcsögés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyurcsány-rezsim alatti köztévében volt egy hosszú órás műsor "Egy válság vágóképei" címmel. A Kossuth téri tüntetések már mentek, a rendőr-terror még nem lett elindítva. Gyurcsány egy munkanapját mutatta be, olyan trendi(nek gondolt)-lazasággal. Annyira vérciki végbélaranyeres benyalás volt, hogy még az akkori tévé vezetés is kellemetlennek érezte, el is tüntették utólag mindenhonnan. :-) Mellesleg olyan "titkokat" lehetett megtudni belőle, hogy a gyurcsány-blogot valójában nem is ő írja, hanem csak diktafonba mondja emlékezetesnek képzelt gondolatait amiből valaki más (Gréczy Zsolt) készítette a blogra publikált szöveget Gyurcsány nevében. Gyurcsány maga a fogalmakat is kavarta, tévesen a hozzászólóit nevezte "bloggereknek".
Ciki de nem botrányos, mert ez is más stílus.
Amit köztévén mostanában meg szoktam nézni politikai műsorként, az a 48 perc. Ide láthatóan meghívnak ellenzéki politikusokat is és minimum a tiszteletet megadják nekik. Teljesen más stílus mint amit gyurcsány-rezsim propagandistái képviseltek.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval, szerinted ha most van 1-2 vállalható műsor a vállalhatatlan propaganda mellett, akkor minden rendben, mert régebben is volt 1-2 vállalhatatlan műsor?
Abban igazad van, hogy teljesen más stílus, mint amit a gyurcsány rezsim propagandistái képviseltek. Az agyatlan fröcsögés volt, ez tudatosan és hatékonyan alkalmazott propaganda, és agymosás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vigyazz, meg ne emlitsd nekik, hogy az MTVA vezetoje konkretan egy elitelt hirhamisito, mert nullaval oszatanak es felrobban a fejuk amikor pofan csapja oket a valosag. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt a tényt speciális helyzetekre tartogattam... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tizedes törteket a matematikában vesszővel (,) jelöljük, és nem írunk szóközt utána.
Egyébként 4,2/3=1,4 Mit akartál ezzel mondani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tizedes törteket a matematikában vesszővel (,) jelöljük, és nem írunk szóközt utána.
Javaslom, hogy ne a felszopó fantáziád vezessen, hanem az, ami oda van írva.
Egyébként 4,2/3=1,4 Mit akartál ezzel mondani?
Nekem kéne tudnom, hogy az elméd kreatúrái mit és miért kiáltanak feléd?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szánd meg végre, mert még hetekig nem fog rájönni, hogy a magyarban ponttal jelöljük a sorszámot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem értette, csak fájt neki, amit látott, ezért a térdelők erőteljes fegyveréhez nyúlt, melynek neve valóságtagadás, és mismásolás nevű lövedékeket lő ki. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azota tokre elore mentunk es nem hatra - mondtotta az ispan a varmegyehazan. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mátyás Király volt a legjobb!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ha ő is úgy viselkedett volna az ellenzékkel ahogy ma az ex "fiatal demokraták", akkor az első 2/3-ad sem történt volna meg."
Ez igaz, csak 2006 őszén bárki ellenzéki lehetett, aki rosszkor volt rossz helyen.
Ha csak olyan lett volna, mint pl. most a kordonbontáskor, akkor valóban jóval kisebb esélye lett volna a 2/3-adnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Félreértesz. Ha ő is sárba tiporta volna az ellenzéket, és a teljes általa vezérelt médiát (ha lett volna ilyen) ráállította volna a lejáratásukra, a NAV-ot és számvevőszéket a vegzálásukra, illetve átírta volna a szája íze szerint a választási törvényt, akkor úgy lenullázta volna őket, hogy a parlamentbe is alig jutnak be, nem hogy kétharmad.
Nem emlékszem, hogy a kordonbontó renitens tömeg autókat rongált volna meg, és betört volna a Karmelitába pusztítani... mint ahogy az anno a Szabadság téren volt. Ez nem jelenti azt, hogy nem ítélem el az akkori karhatalmi erőszakot, de a kordonbontók most kb. úgy viselkedtek mintha egy iskolai teadélutánon lennének, ahhoz képest, hogy 2006-ban mit csinált a tömeg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egész egy zagyvalék, amit írsz, csak egy dolgot szeretnék helyre tenni:
hogy 2006-ban mit csinált a tömeg.
A tömeg nem csinált semmit, csak tüntetett és az utcára vonult - egy kis 10-20 fő - aki betört a székházba és csinálta a balhét, hogy azt maguktól vagy provokátorokkal együtt, azt már nem fogjuk megtudni.
2006-ban sokkal több esemény történt és nagyon sunyi balos tempó egybe csúsztatni az egészet..
Istennel a hazáért és a szabadságért !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" tömeg nem csinált semmit, csak tüntetett és az utcára vonult - egy kis 10-20 fő - aki betört a székházba és csinálta a balhét, "
Jó, hagyjuk az értelmezési vitákat. Tudod: "kettő még társaság, három már tömeg."
Nem vagyok balos, nem csúsztatok egybe semmit. Volt akkor némi törés zúzás itt-ott, amiről most szó sem volt kordonbontáskor. Teljesen más helyzet volt. A rendvédelmisek is most némileg több tapasztalattal kezelték a helyzetet, mint 2006-ban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahhoz képest, hogy 2006-ban mit csinált a tömeg.
Csőcselékezel? Gondolom kizárólag az -akkori- párátllami médiából tájékozódtál a valós helyzetről fogalmad sem volt (és láthatóan azóta sincs). A békés tömegbe *a rendőrség* beleszorította a huligánokat (akiknek a magját elsődlegesen a focimeccsekre csak verekedni járók népes csoportja adta).
A *tömeg* békésen tüntetett.
--
A rendőrség tüntetőkhöz való hozzáállása kapcsán pedig nyugodtan hasonlítsd össze a 2006os szemkilövetést, Révész Máriusz összeverését meg a Kata tüntetést .
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha csőcselékeznék, akkor azt írtam volna. Jó, akkor legyen így: "ahoz képest, hogy 2006-ban mit csinált 10-20 ember."
A kordonbontással hasonlítom össze az esetet, nem az a lényegy, hogy akkor hányan voltak, és provokáció volt -e vagy sem, hanem az, hogy akkor ment a törés zúzás, most meg semmi ilyesmiről nem volt szó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt az apróságot se felejtsd el, hogy Szept. 17- Október 23.ig folyamatosan tüntettek az emberek elég nagy létszámban.
Meglepő módon az addig eltelt idő alatt nem volt folyamatos rongálás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, és? Nem érted, hogy nem az akkori eseményeket akarom minősíteni?
A kordonbontással hozta fent valaki párhuzamba, de a kettőnek baromira semmi köze egymáshoz. Totál más szitu volt a kettő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem az a lényegy, hogy akkor hányan voltak, és provokáció volt -e vagy sem, hanem az, hogy akkor ment a törés zúzás, most meg semmi ilyesmiről nem volt szó.
Pedig nem elhanyagolandó tényező: 5 embert sokkal egyszerűbb kordában tartnai mint 50et, 500at vagy 10 000et. Ahogyan elvegyülni is könnyebb bárkinek: pl provokátornak: aki elkezdi körbe sugdosni, hogy "elől azt mondják, hogy csináljunk ezt vagy azt"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Provokátort bármelyik politikai oldal küldhet, bármilyen társaságba, ezt ne felejtsd el. És, végül melyik oldal jött ki jobban a dologból...?
Hagyjuk ezt a vonalat, mert az igazság úgysem fog kiderülni, és már nagyon messze vagyunk az eredeti témától.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az igazság úgysem fog kiderülni
??
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mármint, hogy volt -e provokáció (nem kizárt), és ha volt, konkrétan kinek a megbízásából.
szerk: közben megnéztem a Wikipédiában:
"a majdnem tízezer fős tömeg egy része este tíz óra tájban átvonult az MTV székházához, és a közülük kiváló néhány száz fős kemény mag előbb szóban, majd tettleg is rátámadt az épület védelmére kivezényelt rendőrökre"
100+ embert lehet már tömegnek hívni, vagy az még a nagyobb baráti társaság kategóriája?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te *a tömeg* -et emlegetted. Persze mondhatod, hogy a 10ezer emberből "néhány száz" fős (értsd >1) ember csinált valamit, de talán érzed, hogy problémás ~10ezer embert egy kalap alá venni ezzel a társasággal. (és ráadásul ez csak a székház elé vonuló része a tömegnek, jóval többen tüntettek másutt is, sőt szerte az országban)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt írtam eredetileg, kérlek elemezd ki, milyen tömegről van szó benne:
"Nem emlékszem, hogy a kordonbontó renitens tömeg autókat rongált volna meg, és betört volna a Karmelitába pusztítani...mint ahogy az anno a Szabadság téren volt"
Tudod mit: igazad van.
A tömeg nagy része békésen tüntetett, csak néhány felheccelt huligán szétverte a tévé székházat és felgyújtott pár autót.Ezzel szemben a Karmelitánál a kordonbontás során nem volt felgyújtott autó, sem szétvert Karmeliták. Vagyis, totál más helyzet volt.
Ez így oké?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szabadság téren volt ~10ezer ember. A mondat amit írtál ezt a 10ezer embert és azok cselekedeit hasonlította össze azzal ? db emberrel akik a Karmelita előtt megjelennek.
A kordonbontó
Ez nem tömeg volt, csak konkrétan fideszes politikusok. Az elégedetlenek népes tábora viszont egyáltalán nem "fidesz párti" volt. Rengeteg ember vonult az utcára akik korábban megszavazták a miniszterelnököt és becsapva érezték magukat.
Eleve olyasmit keversz össze ami nem tartozik össze: ezek a politikusok nem ugyanazok az emberek akik a szabadságtérre mentek.
https://index.hu/belfold/fid070202/
--
Azt pedig már megtárgyaltuk, hogy a téren jelenlevők és a székházba felmenők valamint az autókat rongálók is más és más létszámú csoportok.
--
Ez így oké?
Így az. Persze kérdés, hogy a Karmelitánál mennyi ember gyűlt össze.. (és így mekkora a valószínűsége, hogy odakeveredik valaki aki szerint a megoldás épp a rongálás. Lásd festék öntés stb.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleve olyasmit keversz össze ami nem tartozik össze:
Erről a kordonbontásról van most szó: https://index.hu/belfold/2023/06/13/kordonbontas-momentum-ellenzek-karm…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szegény momentumosok erőlködve próbálnak bekerülni a hírekbe. De teljesen öncélú és értelmetlen:
A 2007es kordonbontásnak azért volt értelme és szimbolikája, mert előtte ott tüntettek békésen az emberek elég hosszú ideig. Ha pl mindennapos esemény lenne, hogy ezrek szállják meg a várat tüntetés céljából, majd kitiltanák őket nos akkor lenne valami halovány rezonanciája ennek. De így csak amolyan politikai önkielégítés.
Fiatal(?) kreatív(?)októl jobb ötleteket várna az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a thread nem a kordonbontásokról szól.
Ez a thread nem a momentumról szól
Kérlek legközelebb mielőtt belefolysz egy beszélgetésbe, olvasd el a nyitó gondolatokat és ha az eredeti témához kapcsolódóan van bármi gondolatod, akkor azt írd le, mert most véletlen szerűen ragadsz ki számodra érdekesnek tűnő szavakat, de ez így csak amolyan szellemi önkielégítés.
szerk: először ki akartam törölni az előző mondatokat, de inkább nem teszem. Írj még ide valamit, legyen tied az utolsó hozzászólás, de én már nem is értem min megy a vita, és egyre inkább számomra érdektelen irányba megy el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy gondolatkísérletből indultál amiben a képzelt elemek és a tényszerűen hamis elemek keveredtek a valósággal. Egy kis részterületet igyekeztem számodra pontosítani, mert úgy tűnt valami fura zagyvaságot vezettél elő a témában.
olvasd el a nyitó gondolatokat
Elolvastam, a többire nem tartottam érdemesnek bármit is reagálni, mert ez a gondolatkísérlet avagy ahogy te fogalmazod: "szellemi önkielégítés"
Félreértesz. Ha ő is sárba tiporta volna az ellenzéket, és a teljes általa vezérelt médiát (ha lett volna ilyen) ráállította volna a lejáratásukra, a NAV-ot és számvevőszéket a vegzálásukra, illetve átírta volna a szája íze szerint a választási törvényt, akkor úgy lenullázta volna őket, hogy a parlamentbe is alig jutnak be, nem hogy kétharmad.
vegyíti a valóságot és a képzelt elemeket csakúgy mint az azt követő része, de mivel utóbbi tényszerű és elég alaposan dokumentált ez a fenti "szellemi önkielégítés" viszont ilyen konkrétumoktól mentes, így nem tartottam értelmét kinyitni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ő is sárba tiporta volna az ellenzéket, és a teljes általa vezérelt médiát (ha lett volna ilyen) ráállította volna a lejáratásukra, a NAV-ot és számvevőszéket a vegzálásukra, illetve átírta volna a szája íze szerint a választási törvényt
Azt hitték, a térdelés elegendő védelmet biztosít számukra, és a valósággal nem kell törődniük. Tévedtek.
teljes általa vezérelt médiát (ha lett volna ilyen)
Micsoda gyöngyszem! Javaslom, térdről emelkedj talpra.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosítanád kérlek, hogy mire gondolsz? Nem látom egyértelműen az összefüggést az idézetek és a válaszaid közt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hitték, a nyugati és egyéb érdekkörökkel való kapcsolataik elegendő mértékben fogják kompenzálni a saját gyenge belföldi teljesítményüket.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te most a teljes ellenzékről beszélsz, vagy csak egy konkrét csoportról?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyival kiegészíteném, hogy a képen az érintetteket reprezentáló személyek mellett a képen nem látható érintetteket azok szellemi/viselkedésbeli örökösei képviselik.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Félreértesz. Ha ő is sárba tiporta volna az ellenzéket, és a teljes általa vezérelt médiát (ha lett volna ilyen) ráállította volna a lejáratásukra ..."
Akkoriban szinte a teljes média Gyurcsány mellett volt. A MTV akkor is (pl. napkelte) és most is, ahogy TV2 szintén. Akkoriban egyedül a HírTV volt kormánykritikus. Nyomtatott sajtóban a Népszabadság, melyben az MSZP-nek tulajdonrésze is volt, piacvezető szerepet töltött be. Megszünéséhez épp az vezetett, hogy az MSZP eladta. Internetes megjelenésben most is a kormánykritikus portálok vezetnek.
Nem lehet fehérnek látni az akkoriakat és feketének a mostaniakat. Akkor is voltak lejáratások, pl. köteles beszéd vagy a kormánypártok hozzáálása az ellenzéki Jobbikhoz. Utóbbi abból a szempontból kilóg a sorból, hogy mindenkori ellenzéken belül is pária volt az 2022-es választásoki összefogásig.
"... illetve átírta volna a szája íze szerint a választási törvényt, akkor úgy lenullázta volna őket, hogy a parlamentbe is alig jutnak be, nem hogy kétharmad."
Amikor lehetősége volt, akkor átírták. Az első 2/3-os MSZP pl. csuklóból egyfordulóssá tette az önkormányzati választásokat, mint a Fidesz az országgyűlésit. Másrészt viszont a 2006 utáni parlament alkotmányos mulasztást valósított meg azzal, hogy a demográfiai változásokhoz nem igazította hozzá a választási körzeteket.
"Nem emlékszem, hogy a kordonbontó renitens tömeg autókat rongált volna meg, és betört volna a Karmelitába pusztítani..."
Arra viszont emlékezhetsz, hogy utána viszont a rendőrség hogyan vadászott a kormánykritikusok után heteken keresztül az utcákon. Ilyen mértékű sárbatiprás sem előtte sem utána soha nem volt.
Ennek a hozzáállásnak egyik csúcspontja a rendőrség által összevert ellenzéki képviselő lemártíriuszozása volt a parlamentben.
Ehhez képest ami kordonbontáskori könnygázazást az ellenzék erzsébettéri ülő tüntetés könnygázazásával lehetne párhuzaba állítani. Bár ott is a mérleg a korábbi kurzus felé billen, mert akkor csak passzívan ülők - köztük ellenzéki pártelnök - kapott könnygázt mostani esetben meg azért építési terület kerítését aktívan bontották. Amikor "csak" rendőrségi kordont bontogattak, akkor az a sajtóhírek szerint atrocitás nélkül történt.
Reálisan nézve egyik oldal sem szeplőtlen és ha nincs a TV székház ostrom után szabad kezet kapott rendőrség akkor még nagyjából azonos szinten is lennének az "alkalmazott demokrácia" tantárgyból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most viszont van KESMA, ami egy az egyben ugyanazt a központilag előírt anyagot adja le.
A "demográfiai változásokhoz" hozzáigazított szavazókörzetek egész pontosan a pártpreferencia alapján átírt körzethatárok voltak.
A rendőrség nem kormánykritikusok után vadászott az utcákon, hanem azokat kereste akik gyújtogattak.
Ezzel szemben a mostanában történt békés tüntetések után éjszaka rabosítottak pár embert emiatt, köztük olyat, aki ott sem volt. Erről az esetről még az aktuális ügyészség is megállapította, hogy jogsértő volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként az új választási törvényig érvényben hagyott, még a Kádár rendszerből örökölt körzetek pedig erőssen húztak a baloldal felé.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kádár rendszerben mindenki a bal oldalra szavazott, mert nem volt más jelölt, így nem értelmezhető hogy párt preferencia alapján húzták volna meg a Kádár rendszerben a körzethatárokat.
A demográfiai indok lehet alap a körzethatárok újrahúzásánál, de a kivitelezés az pártpreferencián alapult.
Azonban nem csak egyszer írták át a választási törvényeket, hanem többször, és mindegyik módosítás egyértelműen szűkítette az ellenzék mozgásterét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Más különbségek is vannak akkor és most között. Pl.:
- az emberek internethez való hozzáférésének elterjedése a világon és Magyarországon (mások a lehetőségek, mások a méretek, más a sebesség (idő) stb.)
- azóta egyértelműen kiderült, minek/milyennek látják magukat, minket és másokat a nyugatiak
- ~elbukott amcsi/nyugati ~háborúk, demokráciaexportok, törekvések, gyarmatok stb.
- a technológiai "fejlődés" egyre jobban belemászik az egyén mindennapi életébe, és ma már nem légből kapott disztópikus elképzelés, hogy a nyugati világban talán még ebben az évszázadban mindenki "be lesz chippelve" (a probléma szempontjából az egyén követésének technikai megvalósítása lényegtelen)
- a világ népességnövekedése (2006 óta kb. 1,5 milliárd ember) és egyéb nemzetközi történések (beleértve az ~"ideológiák harcát" is) miatt más a geopolitikai helyzet, ezáltal a belföldi helyzet is
- stb.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a faszért nem lehet ezeket a POL témákat a flame-be rakni!?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kristersson csütörtök este tévébeszédben fordult a svédekhez: „Nem tudom eléggé hangsúlyozni, mennyire komoly a helyzet. Svédország még soha nem látott ehhez hasonlót, de egyetlen más európai országban sem látni ilyet. (…)
Idáig vezetett minket a politikai naivitás és a tanácstalanság. Idáig vezetett minket a felelőtlen bevándorláspolitika és a sikertelen integrációs erőfeszítések. A kirekesztés és a párhuzamos társadalmak létrejötte táplálja ezeket a bűnbandákat: könyörtelenül tudnak így toborozni gyerekeket, hogy kiképezzék őket a jövő gyilkosaivá”
– idézi a svéd kormányfő csütörtöki beszédét a Financial Times. Hozzátette, hogy a kormány nyitott minden megoldásra: „Le kell vadásznunk ezeket a bandákat, és győznünk kell a bandák felett (…) Minden szükséges lépést megteszünk ahhoz, hogy helyreállítsuk a rendet Svédországban.”
Link: https://telex.hu/kulfold/2023/09/29/svedorszag-bandahaboru-rendorseg-ka…
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem számít, a lényeg, hogy a teslát viszik mint a cukrot ;) https://cleantechnica.com/2023/06/03/sweden-hits-62-plugin-ev-market-sh…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel az állam nem védi meg őket, ezért van aki önbíráskodáshoz fordult: https://9gag.com/gag/ap9nzEb "A 14-year-old girl hanged her rapist in the forest. Sweden, September 27, 2023. A 26-year-old taxi driver (immigrant) reported for rape against a 14-year-old girl, then he was found hanged in a nature reserve. Now the girl, her boyfriend, and three brothers are suspects."
Bocs, hogy 9gag link, az eredetit baromi nehéz megtalálni, mert nem tudok svédül keresni. Angolul rákeresve ez az első releváns találat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eredeti témához:
Véleményem szerint nagyon nem szerencsés, ha egy CEO elkezd politizálni. Főleg, ha egy világcégről van szó. Ráadásul amerikai CEO tette a fenti politikai nyilatkozatot az EU-ról.
Egy profi CEO SOHA NEM CSINÁL ILYET. Igazi facepalm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokkal jobban díjazod, ha egy tőzsdespekuláns teszi?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tőzsdespekuláns. A nevében is benne van, hogy ő kavarja a szálakat profitszerzés érdekében.
CEO != tőzsdespekuláns.
Ha egy CEO úgy politizál, mint Musk, akkor már másnap repül a cég éléről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha megnézed Musk életrajzát, tele van kavarással. A Zip2 eladása óta gyakorlatilag óta csak manipulációk árán gazdagodik. Az x.com-ból ő golyózott ki másokat, a PayPal-ból őt golyózták ki, a Teslából meg ő golyózta ki az alapítókat...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
huh, hát ezt jó tudni. akkor a félállati üzekedő-öldöklő hordák importja mégsem bukó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
félállati üzekedő-öldöklő hordák importja mégsem bukó
Ezt lefordítanád kérlek!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hoholra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire?
Kigúgliztam: sajnos nem beszélek oroszúl, nem is tudok azonosulni a vadkeleti állati mentalitással.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, tehát, ha Gyuri bácsi teszi, az jó, ha Musk, az rossz.
Musk egy kockázati befektető, befektetései egy része bukó, amit nem is bán. Ilyen tekintetben nincs messze Gyuri bától ... Neked az mégsem bántja annyira a szemed. Amin nem is csodálkozom.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy jött ide Gyuri bácsi? Ennyi erővel Murdoch bácsit is belekeverhetted volna. Vagy Trumpot, mint üzletembert.
Musk egy idióta, vagdalkozó, vadnyugati cowboy módjára viselkedő, kiszámíthatatlan, manipulatív személy, megosztó személyiség. Mellesleg tuti szociopata. Egyáltalán nem viselkedik profi CEO-ként. Egy vallást épített maga köré sok hívővel és utálóval.
Szerencsére sem Gyuri bácsi, sem Musk nem okozott nekem még károkat, hátrányokat. Igaz, hogy előnyöket, pozitív dolgokat se hoztak a személyes életembe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokkal jobban díjazod, ha egy tőzsdespekuláns teszi?
^ Így!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Egy profi CEO SOHA NEM CSINÁL ILYET.
Manapság az összes nagy cég CEO-ja könyékig van a politikában. Maximum arról lehet szó, hogy azzal egyetértesz, ezzel meg nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, Tim Cook, a világ legnagyobb tech cégének vezetőjére kell csak ránézni a buzipropagandájával, amit tol.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az a baj, hogy benyal a politikusoknak támogatásért kuncsorogva, "jó viszonyt" fenntartva. A baj inkább az, amikor nyilvánosan, többször erőteljes politikai kinyilatkoztatást tesz akár világpolitikai kérdésekben is. Hány más olyan nagy cég CEO-járól tudsz, aki ilyet tett vagy tesz? Tényleg érdekel.
Persze tudjuk, hogy Musknál az image része ez a stílus.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted logó csere történhet CEO jóváhagyása nélkül?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Terelsz. Hogy jön ide a logó cseréje?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erőteljes politikai kinyilatkoztatást tesz akár világpolitikai kérdésekben is.
Hol itt a terelés? Szerinted amikor cégek pl a szivárványos vonalat tolják az nem politika?
Musk egyidejűleg tulajdonos és értékesítő/befolyásoló 2023 jun ota névlegesen nem o a ceo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jobban igyekszel, alulról lassan elérheted egy mérsékelten sikeres félhülye fideszes influenszer szellemi szintjét. Csak felfelé!
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van, aki egyetért, van, aki nem. Ez ilyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jó, de vajon a QAnon-sámán mit mond?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A lényeges információk:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Krauaz Ferenc(*) pedig azzal, h Magyarországon a tanárokat nem becsülik meg.
(*) gyk.: Magyar nemzetiségű, külföldön dolgozó kutató, 2023-ban Nobel-díjat kapott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni