Sziasztok!
Kb 1-2 hónapja nem tudok online fizetni OTP webkártyával, de debit kártyával sem (két különböző szolgáltatónál is tapasztaltam, egyiknél talán CIB a másiknál SafelPay a kártyaelfogadó).
A kártyaelfogadó SaferPay felismeri, hogy OTP-s kártyáról van szó, ezt abból tudom, mert próbál átirányítani az acssv.otpbank.hu oldalra, de időtúllépés miatt megszakad a folyamat.
Főként OTP-s kártyával rendelkezőktől kérdezem, nem tapasztaltatok ilyen problémát?
- 5483 megtekintés
Hozzászólások
Nem tapasztalok ilyet sem OTP-s debit kártyával, sem hitelkártyával (mastercard). Kajarendelés CIB-et használ, nincs fennakadás.
Nem használsz valami szűrőt a böngészőben, ami esetleg blokkol és bekavar?
"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Böngésző, milyen add-onok vannak felpakolva, js tiltás/mókolás, adblock, sütik permanens tiltása és hasonlók?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akár gyanakodhatnék böngésző add-on-ra is, mert van egy telepítve a PC-n, de próbáltam másik böngészőből is, ahol viszont már nem volt add-on telepítve. Továbbá egy laptopról is próbáltam (több böngészővel), ahol másik OS van, nincs add-on telepítve, és az online fizetési kísérlet előtt fájlrendszer szinten töröltem mindent, ami a böngésző beállításaihoz tartozik, és így is időtúllépés lett a vége.
Az érdekes az, hogy nagyon régóta használom és eddig nem volt ilyen probléma.
További érdekesség, hogy a munkahelyemről ma reggel viszont sikerült az online fizetés. Ezért most már az internet szolgáltatóra gyanakszom; azt sejtem, hogy valamilyen routing vagy névfeloldási probléma lehet a háttérben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voda otthoni internetről rendszeresen át kell lépnem mobilnetre, hogy tudjak fizetni, különben időtúllépés lesz (madzagon bekötött asztali PC-n és wifis telefonon is).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm a információt. Igaz nálam nem Voda van, de erősíti a gyanút, hogy az internet szolgáltató lehet a ludas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lehet, hogy meghaladod a webkártyára beállított fizetési limitet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia,
Lehet, hogy a webkartya-hoz tartozo virtuális számlán már nincs pénz. Az ugyanis olyan, hogy a fő számláról belső átvéeztéssel raksz/utalsz és azt költöd a virtuális számláról. Ha elfogyott a webkartyahoz tartozó virt. számláról a pénz akkor az okozhat ilyen hibát.
Bár látnod kellene, hiszen általában az ember megnézi melyik számlán mennyi pénz van.
Szijártó Zoltán
Aki tud az alkot, aki nem tud az csak szövegel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nem tartom valószínűnek, mert ha nincs fedezet, akkor nem Time out probléma van, hanem elutasítja a tranzakciót fedezet hiány miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden online fizetés előtt ellenőrzöm, hogy mennyi pénz van a WebKártyán, mert mindig minimális összeget tartok csak rajta, pont annyit amennyire szükség van. Ha esetleg kevesebb van rajta, akkor átvezetem / átutalom rá a szükséges összeget.
De írtam is, hogy a munkahelyemről sikerült, csak otthonról nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vodafone az ISP-d? Ők lehetnek a ludasak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FLIP
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fejlemény:
Pár napja CIB-es kártyaelfogadón keresztül sikerült online fizetnem; az érdekes, hogy az online fizetés során nem volt szükséges megadni SMS ellenőrző kódot és TeleKód-ot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni