Orbán nem vett részt a még megmaradt szövetségesei ukrajnai látogatásán.
Bizonyára nekik sem hiányzott Orbán, hiszen a március 15.-i beszédében nem szólalt fel az orosz agresszió ellen, sőt pedzegette, hogy Magyarországnak el kellene hagynia a jelenlegi szövetségesi rendszert.
Orbán megnyilvánulásai alapján egyre inkább úgy tűnik, hogy áprilisban döntenünk kell arról is, hogy a szabad világban maradjunk-e, vagy ismét az orosz érdekszféra részévé váljon Magyarország.
Ismeretes, hogy Orbán 2008-ban még azt mondta hogy:
A keleti politika nem tűri az önállóságot, nem tűri a függetlenséget, és nem tűri a szabadságot.
A békemenet egyébként meglehetősen kulturálatlanul viselkedett.
- 580 megtekintés
Hozzászólások
Mi értelme ennek a topiknak? A kép külön vicc, ha 200 ember ment volna el akkor is 1% lenne az a 2.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az mellékszál, a fontos kérdés, hogy Magyarország ki mellé fog állni a következő évtizedekben.
A keleti politika mellé, vagy a szabad világ mellé.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szabad világ az melyik?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eh...
Néha itt már kurva öregnek érzem magam :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet kellett volna egy /s a végére.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"... ki mellé fog állni a következő évtizedekben."
saját magunk mellé - sztem ami az elsődleges érdekünk...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Képesek leszünk megvédeni magunkat egy esetleges orosz támadástól?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a bloomberg-cnn-telex igazmondó jelentései alapján akár félkézzel is
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de egyelőre nem ők bombáznak nato/eu városokat
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Képesek leszünk megvédeni magunkat egy esetleges orosz támadástól?
bulshit
Oroszok - k.ra ráfáztak erre az Ukrán háborúra. 10-20 év kell neki, hogy kiheverjék (gazdaságilag - politikailag) -- ha addig szét nem esnek.
Nem fognak az Oroszok még Munkácsig se eljutni..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Képesek leszünk megvédeni magunkat egy esetleges orosz támadástól?"
Fidesz kormányzással nyilvánvalóan sokkal hatékonyabban és jobban mint a moslékkoalícióval.
A Jobbik Oroszországért Mozgalom KGBélájának is elkapták a grabancát Fidesz kormányzás mellett, még Gyurcsány maga invitálta be az orosz titkosszolgálatot.
A Fidesz fejleszti a hadsereget még Gyurcsányék lezüllesztették.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt akarod mondani, hogy a Fidesz kormánnyal az ország NATO tagság nélkül is képes lenne megvédeni magát, egy orosz támadással szemben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fordítva. MZP vezette moslékkoalíció még NATO tagsággal sem lenne képes megvédeni az országot.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi az összefüggés MZP miniszterelnöksége és a NATO tagság védelme között?
Mindenesetre akkor egyetértesz Magyarország NATO tagságában, ha jól érzékelem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még a NATO is csak korlátok között képes arra, hogy megvédje egyik tagját saját hülyeségétől. MZP mögött álló párok közül a két jelenleg legnagyobbnak tartott bizonyítottan hozzájárult az orosz titkosszolgálat magyarországi beszivárgásához. DK esetében személyesen Gyurcsány, aki személyében a DK jogelődjének tekinthető.
MZP személye pedig már önmagában hatalmas kockázatot jelent.
Hogyan tudna Oroszország megszállni egy NATO országot? Hatalomra kell juttatni orosz ügynököket, majd rajtuk keresztül elérni, hogy megtámadja Oroszországot. Ebben az esetben nem kötelessége a többi NATO tagnak a magát bajba keverő ország segítségére sietnie, kockáztatva az atomháborút.
"Mindenesetre akkor egyetértesz Magyarország NATO tagságában, ha jól érzékelem."
Jelen helyzetben a NATO tagság jelent biztonsági garanciát Magyarországnak. Van példa arra, hogy ezt ügyes külpolitikával egy semleges ország is meg tudja oldani, lásd Finnország.
Az EU közös hadsereg elképzelésével szemben is a NATO a legerősebb érv. Miért cserélnénk le egy működő együttműködést egy h soha ki nem próbált kísérletre?
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ez finoman szólva is megmosolyogtató annak tükrében, hogy az Orbán kormányok kizárólag olyan szerződéseket kötöttek az oroszokkal, ami egyedül az orosz fél számára volt kedvező. Kivétel nélkül titkosítva lettek.két jelenleg legnagyobbnak tartott bizonyítottan hozzájárult az orosz titkosszolgálat magyarországi beszivárgásához.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Almát a betonkockával
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"az Orbán kormányok kizárólag olyan szerződéseket kötöttek az oroszokkal, ami egyedül az orosz fél számára volt kedvező"
Ez csak a te feltételezésed, még a moslékkoalíció is elfogadja a tényt, hogy az rezsicsökkentés az okosan megkötött gázszerződésnek köszönhető. Csak szerintük jobb lenne ha fáznának a magyarok Ukrajnáért, mert attól biztosan sokkal jobb lenne nekik.
"Kivétel nélkül titkosítva lettek."
Ez korábban is így volt, nemzetközi szerződésekben ez elég gyakori. Az EU vakcina szerződései is titkosak, pedig ott nem egy másik ország hanem gyógyszermultik vannak a szerződés másik oldalán.
MZP koalíciójáról bírósági ítéletek születtek orosz titkosszolgálattal való törvénytelen együttműködés miatt. Ez bűncselekmény kategória.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom hogy az oroszokkal kötött gázszerződésben mi van, lévén titkositották.
Azt viszont pontosan lehet tudni, hogy Paks II mennyibe kerül és milyen körülmények között választották ki az orosz kivitelezőt.
Azt is tudjuk, hogy az Orosz Beruházási Bank diplomáciai mentességet kapott, amire ugyancsak nehéz azt mondani, hogy nem orosz érdekeket szolgál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor most az volt a mosoly tárgya, hogy amióta a putyinista gyurcsány behozta a putyini titkosszolgálatot az ország muszka zsebben van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt tudjuk, hogy a magyarországi lakossági gázárak a legolcsóbbak között vannak. Ennek köze van a hosszútávú gázszerződéshez. Az egyetlen valid kontra érv az lenne, ha hirtelen drasztikusan esne a földgáz ára rövid távú gázpiacon de erre nulla esély van, Amerika nem fogja veszteséggel eladni a palagázt Európának.
Tudsz kedvezőbb árú hasonló atomerőmű projektről mint Paks 2?
A kiegészítésedhez: "Orosz Beruházási Bank diplomáciai mentességet kapott" ez semmiben nem sérti a magyar érdekeket.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, nem tudjuk, hogy ennek köze van a hosszútávú gázszerződéshez.Azt tudjuk, hogy a magyarországi lakossági gázárak a legolcsóbbak között vannak. Ennek köze van a hosszútávú gázszerződéshez
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olcsón kapja az ország a földgáz köbméterét -> alacsonyabb gázárak
Ez triviális!
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudjuk, hogy mennyiért kapjuk a gázt, hiszen a szerződés titkosítva lett.
De mivel az állam határozza meg a végfelhasználói árát és ez különbözik attól függően hogy háztartásról, vagy ipari fogyasztóról van-e szó, utóbbiak fizethetik meg az előbbiek olcsóbb számláját.
Ilyen az, amikor a tiszta piaci viszonyokat felválták a politikai érdekek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
EU legalacsonyabb lakossági energiaárai vannak Magyarországon
Az nem lakossági fogyasztói árak is a legalacsonyabbak közé tartoznak az EU-ban Magyarországon tehát az ipar sem fizeti meg az olcsó magyar lakossági árakat. Sőt versenyelőnyben vannak.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez 2021 első féléve, hogyan néznek ki ezek az árak jelenleg?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel hosszútávú szerződésünk van még nagyobb az árelőnyünk. Sok EU tagországban durván elszálltak a gázárak, nálunk nem.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gázszerződésünk titkos, nem tudjuk, milyen árak vannak benne.
A lakossági rezsicsökkentés meg ugyanúgy az adóból van finanszírozva, nem a jézuska fizeti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MZP megígérte ha ő nyeri a választást a jézuska ide fogja vezetni a gázt egyenesen a mennyek országából. Személyesen ő imádkozott ezért a katolikus nyakláncával.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy mégsem annyira olcsó az orosz gáz, ha a feltétele Paks II, versenyeztetés nélkül nekik adott beruházása volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A baromság ezen szintjére nem érdemes másként válaszolni. JFK akták is titkosak, tehát MZP lőtte le, ja nem is mert még nem született meg, akkor az apja!
Azon rugóztok mint jóllakott óvodás a játszótéren, hogy nem elég harcias a magyar kormány Oroszországgal szemben, mert többet ér Orbánnak az olcsó orosz gáz mint az ártatlan ukránok élete. Na most akkor az az új érv, hogy már nem is olcsó az orosz gáz, olyan drága mint a palagáz az Atlanti túlpartjáról és csak a zadófizetők pénzéből tartja nagy veszteséggel alacsonyan a gázárakat a kormány, hogy a zadófizetőknek ne legyen magas a gázszámlájuk?!
Nooormálisak vagytok? :-)
A módosításodra: továbbra is várom hiteles forrásból Pask2-nél olcsóbb, hasonló atomerőművekről a referenciákat. Paks 2 ára ismert.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól látom, a rezsicsökkentés, gázár témát te hoztad be ide.
A tények azok:
- nem tudjuk, hogy gázt milyen áron kapjuk, mi van a szerződésben. Egyáltalán nem biztos, hogy olcsón kapjuk. Sokszor pl olajegyenértékhez kötik vagy világpiaci árhoz csak késleltetve. És van még másik ezer opció.
- a rezsicsökkentés valójában évekig rezsinövelés volt, mert pl a világpiaci gázár alacsonyabb volt, mint a rezsicsökkentett ár.
- most, hogy a rezsicsökkentett ár alacsonyabb, mint a világpiaci, a különbözetet természetesen nem jézuska fizeti meg, hanem az állam, vagyis a mi adónkból fogják fedezni. Természetesen át tudom számolni nyugdíjra vagy lélegeztetőgépre :-) (hasonló eset a benzinár is, nem a jézuska fizeti ki azt, hogy olcsó, valójában ez egy full kamu)
- az adófizetők által fizetett veszteségeket ettől még meg lehet találni. bár kicsit bonyolultabb. Nemrég pl feltőkésítették pár százmilliárd plusszal az MVM-et, az ilyeneket figyelve lehet megtudni, hogy mekkora veszteséget nyelünk be (te is)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem tudjuk, hogy gázt milyen áron kapjuk, mi van a szerződésben"
Tehát te sem tudod csak ködöt szurkálsz szemben az üzleti logikával.
"Egyáltalán nem biztos, hogy olcsón kapjuk."
Ahogy az sem, hogy drágán, viszont úgy semmi értelme orosz gázt venni.
"Sokszor pl olajegyenértékhez kötik vagy világpiaci árhoz csak késleltetve."
Volt egy képlet az oroszok és németek között. Most hosszú távú szerződések vannak fix árral kiszámíthatóan és lehet kockáztatni rövid távú vásárlásokkal.
"a rezsicsökkentés valójában évekig rezsinövelés volt, mert pl a világpiaci gázár alacsonyabb volt, mint a rezsicsökkentett ár."
Mostanra viszont már többszörösen visszajött a magyarok rezsiszámláin. Ez a kiszámíthatóság a többségnek jobb.
"most, hogy a rezsicsökkentett ár alacsonyabb, mint a világpiaci, a különbözetet természetesen nem jézuska fizeti meg, hanem az állam"
Itt tévedsz nagyot! Hosszú távú szerződésünk van gázra, annak az ára nem változik a szerződés időtartama alatt.
"hasonló eset a benzinár is"
Nem az teljesen más szabályok szerint működik.
"Nemrég pl feltőkésítették pár százmilliárd plusszal az MVM-et, az ilyeneket figyelve lehet megtudni"
Miközben komoly fejlesztések vannak az MVM-nél is, többek között klímacélok elérése miatt amik befektetést igényelnek. Nagy a valószínűsége, hogy április 3. után marad a Fidesz kormány, így hamar kiderült maradnak-e és meddig az EU legalacsonyabb energiaárai Magyarországom. Ma arra tippelek, hogy az benzin és dízel árak a meghirdetett határidőig maradnak 480 Forinton. Ársapka lesz utána is de már magasabb szinten. A gáz és villanyárakban viszont nem lesz lényeges változás.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az helyzet, hogy továbbra sem tudjuk, hogy mennyiért kapjuk a gázt, az meg hogy hosszú távú szerződésünk van, nem mondja meg, hogy abban milyen árképlet van, szinte biztosan nem egy darab szám van az egész időszakra. Tehát a "Hosszú távú szerződésünk van gázra, annak az ára nem változik a szerződés időtartama alatt. " állításod szinte biztosan hamis.
Ahogy mondtam,
- az MVM és egyéb cégek veszteségeiből lehet majd kikövetkeztetni, hogy milyen áron kapjuk a gázt.
- a rezsicsökkentett gáz és villanyár a magyar adófizetők adójából van fizetve, Nincsenek csodák, nem jézuska fizeti ki. Az "EU legalacsonyabb energiaárai Magyarországom" költségét pl a magas ÁFÁban és egyes gyenge minőségű szolgáltatásokban (pl egészségügy és oktatás) fizeti meg az ország. Nincsenek csodák
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Áfás árral együtt a legolcsóbbak a magyar energiaárak az EU-ban. Ezzel az egész okoskodást cáfoltam.
A gazdaság nem úgy működik, hogy kitalálsz valami teóriát, majd gúglizol hozzá valami random számot és onnantól egy kis konteóval megerősítve arra hivatkozol forrásként. Miközben előtte ismered el, hogy nincs is forrásod.
Az egészségügy a tb kasszába befizetett pénzből kell, hogy működjön. Tessék magasabb hozzáadott értékű munkát végezni, több tb-t befizetni, akkor lesz több pénz az egészségügyben.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom pl, hogy olyan légbőlkapott állításokat teszel, amiket nem tudsz igazolni (pl "Hosszú távú szerződésünk van gázra, annak az ára nem változik a szerződés időtartama alatt.", "Az Áfás árral együtt a legolcsóbbak a magyar energiaárak az EU-ban. Ezzel az egész okoskodást cáfoltam."), majd amikor rámutat valaki, hogy hülyeséget beszélsz, akkor terelsz, váltasz és átmész támadásba.
Elismerem, hogy képzett és gyakorlott troll vagy, ügyesen használod a szokásos troll eszköztárat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ukrajna miota baratunk?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, pont hogy most annyira nem az, pedig nem lenne rossz, ha az lenne, pl. pont az ott élő magyarok miatt.
Meg úgy általában pozitív dolog baráti állammal szomszédoskodni ellenséges állam helyett.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont az ott élő magyarok miatt csak felebarátunk. Szemét módon bánnak velük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, pl. ezen kellene javítani. Pont ezért írtam.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekik. Azért, hogy ne csak felebarátaink legyenek. Addig EU és NATO is felejtős számukra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyen alibista hozzáállástól nem lesz jobb a magyarok helyzete Kárpátalján.
A másik dolog, hogy ha a magyar kormány aktívan hangoztatja, hogy milyen fontosak neki a külhoni magyarok, akkor elég fura pont szarabb helyzetbe hozza őket minden egyes megmozdulásával.
A harmadik meg, hogy a kisebbségek helyzetén pont hogy javítana egy EU csatlakozás, szóval azt blokkolni egy kicsit kontraproduktív, de leginkább hatalmas faszság.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kárpátalja magyaroknak, saját bevallásuk szerint, MZP okozza az igazi bajt. Nem kicsit. Olyan kijelentés tett MZP elvtárs, hogy ők a kárpátaljai magyarok mind orosz pártiak. Egy ilyen helyzetben. Normális az a fasz? Halálba küldene 150.000 magyart egy ilyen mondattal? Már emiatt is börtönt érdemelne, hogy szavaival veszélyezteti a lakosságot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mzp-t a kárpátaljai magyarok kb. egy éve ismerik. Elég durva így ráfogni mindent :)
A magyar kormány kibaszottul semmit nem csinált, hogy a kárpátaljai magyaroknak jobb legyen, cserébe baszogatta az ukránokat, hogy a kárpátaljai magyaroknak rosszabb legyen.
(De ha van konkrét példád, hogy hogy javult az ukran-magyar helyzet Ukrajnában a magyar kormány hatására, ne szégyelld leírni)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
„ne zárjuk ki a lehetőségét, hogy azért nagyon sok kárpátaljai magyar inkább oroszpárti lehetett”.
https://magyarnemzet.hu/belfold/2022/02/marki-zay-peter-most-mar-a-karp…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
EU csatlakozást nem blokkoltuk - ne keverd a NATO csatlakozással..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig nem érdekünk Ukrajna csatlakozása.
1. Jobb nekünk, ha a munkások átjönnek és a GDP itt készül
2. Jobb nekünk, ha mi szedjük a VÁM-ot, mint egy szomszédos ország.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit összevariáltok! Ukrajna egy csődtömeg és kész. 10 éve is az volt, meg előtte. Legfeljebb tisztelegve jelenthetnek még a románoknak is, ezért nem kellenek. Kis túlzással szubszahara szintje.
Ránézésre 10-20 év hátrány egy csóróbb EUs országhoz mérten.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EU-t konkrétan Oregon hozta be két hozzászólásai feljebb, arra reagáltam :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És tartom is. Amíg alap dolgok nincsenek leszabályozva náluk, addig felejtős ez nekik. 10 év. Minimum.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magyar kormány azt választotta, hogy a kárpátaljai magyarok helyben maradását és magyarsága megőrzését támogatja. A "haladók" szerint a kormánynak az egyes embert kellene támogatnia (pontosabban a támogatás módjának megválasztása során az egyes embert kellene középpontba helyeznie). De ez fals lehetőség, hiszen az egyes ember bármikor szabadon dönthet úgy, hogy elfogadja az ukrán kormány akaratát, és ukránná válik, hogy megnyíljanak előtte a lehetőségek (Európa legszegényebb országában). A magyar kormány nem az Ukrajnában élő embereknek akar segíteni, hanem az Ukrajnában élő magyar embereknek, akik magyar emberként akarják élni az életüket. Ha a magyar kormány az ukrán kormányt mindenben támogatná – miközben az asszimilálni akarja az ukrajnai magyar közösséget –, akkor azzal az ukrán kormányt erősítené, ezen keresztül pedig az ukrajnai magyarság "elpusztítását" írná alá. Az ukrajnai magyarnak van választási lehetősége: 1. dönthet úgy, hogy a magyarsága nem annyira fontos, mint a boldogulása, ezért ukránná válik, 2. dönthet úgy, hogy a magyarsága fontos, és kitart az agresszív ukránokkal szemben, 3. dönthet úgy, hogy a magyarsága fontos, és Magyarországra költözik, 4. dönthet úgy, hogy a magyarsága fontos, és egy másik országba költözik.
Ukrajnának megvolt a lehetősége, hogy javítson a kisebbségeivel való bánásmódon. Megtehette volna ezt a gesztust, hiszen egyrészt a leendő EU-s partnere többször megkérte rá, másrészt ha valóban csatlakozni akar az EU-hoz, akkor idővel úgyis meg kell tennie. Kérdés, hogy kell-e egy olyan ország az EU-ba, ami egy ilyen apró gesztust nem tesz meg. És nem is csak a gesztusról van szó, hanem arról is, hogy ezzel segítette volna a magyar tőke Ukrajnába áramlását, ami minden ukránnak jó lett volna. Tehát kurvára nem arról van szó, amit a fajtád elképzel vagy hazudozik, hanem arról, hogy az ukrán vezetés nem a népe jólétét akarja. Hogy mi más a célja innentől kezdve lényegtelen, mert az EU elvileg arról szól, hogy a tagországok a népük jólétét akarják biztosítani.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy nyomorult feltetel volt, hogy ne legyen minden vetozva: ne basszanak ki a karpataljai magyarokkal. Csak eroltettek a kisebbsegek/nemzetisegek elnyomasat (de azert ok az eu-ba tartoznak…), hat igy jartak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem mázli, hogy nem tagok. Most amiatt szopnánk. Félre értés ne essék: Sajnálom őket, és méltatlan ami velük történt, de nem előzmény nélküli.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg úgy általában pozitív dolog baráti állammal szomszédoskodni ellenséges állam helyett.
ÚGY ÉRTED, HOGY az oroszokkal is barátkozni kell, hátha hamarosan a szomszédaink lesznek?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok a szomszédos országok - ahol volt magyar területek vannak - sose lesz barátunk:
Érdek ellentét miatt !!!
De, tudunk kölcsönös előnyök mellett együttműködni..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem pont most kellene félretenni az érdekellentéteket és a lehetőségekhez mérten segíteni nekik? Ha most fordítunk hátat nekik azt az ukránok soha nem fogják megbocsátani és ennek a kárpátaljai magyarság fogja meginni a levét, függetlenül a háború kimenetelétől.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>>pont most kellene félretenni az érdekellentéteket és a lehetőségekhez mérten segíteni nekik
etekintetben kiváló hírrel tudok szolgálni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Éppen nem függetlenül a háború kimenetelétől. Ha Oroszország befolyása alá vonja a megmaradt Ukrajnát akkor éppen a visszafogottság fog kevesebb problémával járni.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekünk lehet, az ukránok viszont a kárpátaljai magyarokban meg fogják találni a bűnbakot. Az oroszokat nem igazán fogja érdekelni, hogy üldözik a magyarokat, nagyobb gondjuk is lesz annál.
Nyilván nem azt mondom, hogy nyíltan szálljunk szembe az oroszokkal, de szerintem többet is tehetnénk. Pl. a fegyverszállítmányok blokkolása, vagy hogy humanitárius segítséget szinte csak Kárpátaljára küldünk, az elég egyértelmű üzenetet hordoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csak Kárpátaljára küldünk humanitárius segítséget. Általában oda szállítjuk onnan az ukránok osztják el, háborús helyzetben ennél többet nem is várnak. Például a tízezer vérvételi zsák sem csak Kárpátaljára ment. Köszönetet is mondott érte az ukrán nagykövet
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tekintve a kisebbségek helyzetét Orszoroszágban, ott úgy tényleg mindegy, nincs olyan, hogy egy kisebbség jól járjon.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nemzeti ünnep. Vannak akiknek ez jelent valamit.
Én egy olyan országban szeretnék élni, hol a Nemzeti ünnepen nem kötelező külföldre utazni (idegen érdekek miatt)! :)
Békemenet. Sajnos túl sokan voltak. Nincs ennyi WC. Nem mindenki olyan szerencsés, hogy a kedvenc pártja rendezvényén, mindenkinek névre szóló wc-je van. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted hívták arra a látogatásra egyáltalán?
$ grep -c egy$ word.list
100
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ááá dehogy. Majd a V4-ből is kizárnak minket és keresnek másik nevet. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A németekkel és a franciákkal együtt elvileg felmerült, hogy a magyar miniszterelnök is menjen. Gondolom Macron és a német kancellár is azért maradt távol mert ki akarnak lépni a szövetségi rendszerből :).
Mellékesen elvileg a fegyverszállításokról és kapcsolódó igényekről is szó volt: nem meglepő, hogy az ezeket saját országából közvetlenül stoppoló miniszterelnök ebből kimaradt. (a nemezeti ünnep csak a hab a tortán)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
féltek volna, hogy megszólal magyarul? európa békés szívcsakrájában, örök baráti szövetségesünknél, a kvázi-uniós mintajogállamban, a szabadság második hazájában durva lett volna!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem tudni, Orbán Viktort hívták-e a találkozóra, és ha igen, miért döntött úgy, hogy nem vesz részt rajta."
https://444.hu/2022/03/17/a-szlovak-miniszterelnok-ma-mar-elmenne-talal…
$ grep -c egy$ word.list
100
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha újra kapna ilyen felkérést, vélhetően már másképp döntene
Mert egy kibaszott retardált.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a címet valami Amerikai Zugellenállási Oldalról Másoltad Be?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://makronom.mandiner.hu/cikk/20220311_mielott_haborut_kezdett_titk…
https://www.portfolio.hu/gazdasag/20220316/pozsar-zoltan-csunyan-labon-…
Nem eszik olyan forrón a Szását..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez azért bonyolultabb az orosz államadósságnál.
Az orosz cégeknek is vannak külföldi adósságai, valamint az importjukat sem rubelben kell fizetniük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Blablabla..
Próbálj már bele gondolni, hogy mi van, ha ezek a felvetések igazak!? Próbálj már meg azon elgondolkodni, mi van akkor ha te látod rosszul a dolgokat?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
google tárolt változat szépen olvassa adblocker mellett is a portfoliot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
muttpropaganda
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted az ország orientációja mindenkit érintő, jövőnket alapvetően befolyásoló kérdés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> áprilisban döntenünk kell arról is, hogy a szabad világban maradjunk-e, vagy ismét az orosz érdekszféra részévé váljon Magyarország
erről már döntöttünk, amikor elzavartuk a ferit, és visszavásároltuk a mol pakettet
persze igazad van, áprilisban megint el kell zavarnunk, sokadjára
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
repterek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddigi megszólalásaid alapján többet gondoltam rólad; ehhez hasonló tartalmat inkább summer-től várok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig nem különösebben gondoltam fontosnak a magyar belpolitikát a saját életemre nézve, az ukrán válság és az arra adott reakciók azonban sok mindent átértékelnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
oké de lehet politikáról társalogni propaganda anyagoknál komolyabb szinten is :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ukrán válság legkésőbb 2014 óta van, jó reggelt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, de hát akkor mit írt volna róla neki a 444/Telex az elmúlt években? Hogy tiporják a jogait a magyaroknak és Orbán ezt nem nézi jó szemmel?
:D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugy érted, az Ukrajnában élő kisebbségek jogait? Nem volt ennek valami előzménye véletlenül, ha már visszamegyünk az időben?Hogy tiporják a jogait a magyaroknak
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de, a glowiek "szivárványos-forradalmat" csináltak kazáriában
erre nekünk is nagyon oda kell majd figyelnünk április után (a "kanadai-belga" szánkógyújtogató "aktivistákénál" komolyabb provokációra)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt hittem egyesek szerint már most az :-). Bár továbbra sem értem h. miert gondolja bárki is ezt. az egyetlen narrativa amit látok, a hazai ellenzek probalja saját belso problemait kivetiteni az ellenfélre. valamint fogodzkodot talalni mivel az eddigi probalkozasok sulytalanok voltak..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Orbán Cserbenhagyta Szövetségeseit és Ukrajnát"
Ez most mi? Valami vicc????
Orbánt el sem hívták... Itthon simán nyerhet, de a világban már egy senki (ennek persze Magyarország issza majd meg a levét).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondja summer6529, a propagandista :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HIányérzetem van... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hazudsz :P :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért, elhívták?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Félreértettem a hiányérzeted.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, erre gondoltam én is de hát ha azt mondod, hogy hazudsz, akkor gondoltam, meg is tudod indokolni. Vagy ezek szerint az indoklás az nem megy?
Én biztos nem hívtam volna el Orbánt, de ő is hülyén nézett volna ki. Kb mintha Gerébet elhívja Boka barátkozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma délutános vagy? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy érted, hogy lehetett olyan téma, amit nem akartak esetleg a szövetségeseinkkel is megosztani? :-O
$ grep -c egy$ word.list
100
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
néha úgy érzem, mintha ezeket a kommentet kb 6milliószor olvastam volna már
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ukrajna előzmények:
https://videa.hu/videok/emberek-vlogok/magyarellenes-megnyilvanulasok-u…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni