Ha lenne két köröm a Hungaroringen, azt a .... -cal/-val/-vel/-sal/-sel tenném meg.

Címkék

Lassan ki kell választanom, hogy mivel teszem meg a távot. Már nagyjából döntöttem, de kíváncsi vagyok, hogy ti melyiket választanátok. Segítséghez paraméterek:

Audi R8
5% (36 szavazat)
Ferrari 458 Italia
6% (44 szavazat)
Ferrari 488 GTB
6% (45 szavazat)
Ferrari California
2% (13 szavazat)
Lamborghini Gallardo
4% (29 szavazat)
Lamborghini Huracán
8% (67 szavazat)
McLaren 650S Spider
2% (17 szavazat)
McLaren MP4-12C
7% (54 szavazat)
Mercedes AMG GT R PRO
3% (23 szavazat)
Mercedes AMG GT S
1% (10 szavazat)
Porsche 911
7% (57 szavazat)
Porsche 911 Turbo S
17% (134 szavazat)
Tesla Model S
12% (92 szavazat)
Egyéb, leírom (válaszék fent)
6% (44 szavazat)
Egyikkel sem.
17% (132 szavazat)
Összes szavazat: 797

Hozzászólások

Végre egy szavazás BlinTux-nak is! :D

trey @ gépház

Hát, köszi, de a listából egyik autó sem. Unalmas, jellemtelen autók. 
Nekem akkor élmény a vezetés, ha szeretem azt az autót amit vezetek.
Így nyilván a saját autóm az amivel mennék két kört: Peugeot 206

Biztos lenne újabb autó is, amivel szívesen mennék, de fejből nem tudok olyat, kutatni meg most nem akarok :)

206-nak teljesen egyedi designja van. Oké, az utána jövő néhány PUG örökölt belőle néhány dolgot, de a 206 volt az első. 
Pl. imádom, hogy semmi szögletes forma nincs benne, minden ívelt, lekerekített. Max a fejegységnek fenntartott lyuk szögletes, érthető okokból (ront is az összképen sajnos).

Régen sokkal szebb, egyedibb autók voltak. 

Mennyire régen? A kifogásolt 911-es első változata ugye 64-ben jött ki. Ezek szerint 58 év nem volt elég rég. Mondanál akkor egy példát, hogy melyik autókra gondoltál amik még sokkal szebb és egyedibbek és régebbiek voltak?

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

A 911-esben pont az a pláne, hogy a formája és a koncepciója változatlan maradt. Persze változtak a motorok, a hűtés, a lámpák meg egy csomó minden, de nem az a helyzet, hogy az 50 éves 911-esnek sajátos formája volt, a mostani meg a formájával beleolvad a tömegbe.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Pedig van benne igazság. A 911-es elejét mostanra sikerült annyira kiegyenesíteni (síkká tenni), hogy szinte bármilyen lapos elejű, kerek lámpás autó lehetne. Ez a 993-mal kezdődött, de ott még legalább a fényszórók jó helyen voltak. A 996-nál tolták el a fényszórókat egy édi-békás pozícióba, aztán minden modellel kicsit tovább mentek. Az autó elejének csúcsos kereksége túlmutat a jó ízlésen. Ha a fényszórók jó helyen lennének (vagyis előrébb), ez a túlzott kerekség nem létezne. A Mercedes jó ideje csinál 911-szerűen gömbölyű farú autókat. A Porschénél a 996 idején kezdték el túl magasra venni a hátsó rész vonalát. Mára ez odáig fajult, hogy a klasszikus lejtés eltűnt az övvonal hátsó részéről. Emiatt a tetővonal ma már szintén nem túl egyedi.

:)

Az egy ronda autó, az tény.
Nem azt mondtam, hogy a listában lévők rondák, hanem hogy semmi jellem nincs bennük. 12 egy tucat kategória. 

Menettulajdonság. Hát azért a 206 WRC elég sokat bizonyított a rally világban: https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206_WRC

Amúgy néha nekem is van olyan beakadásom, hogy kipróbálnám milyen pályán egy VR6-os 4motion Sharan, felpimpelt fékekkel :-)
Nem gondolom, hogy nagyobb élmény, mint bármelyik 911, de akkor is :-)
Mi mondjuk eleve a nagy dögöket szeretjük, azokból is a dízelt. Múlt héten vettünk egy IVECO-t szabadidőautónak. A feleségem beszélt rá.

Szerkesztve: 2022. 01. 17., h – 13:47

Mivel csak két kör, gondolom csak élményautózás hotlap nélkül, ezért igazából bármelyik jó lehet.

A Tesla-t valószínű hanyagolnám, ahhoz egy reptér is is elég, hogy a gyorsulást megtapasztalja az ember.

Én Ferrari/Lambo/McLarenből választanék + Audi. Esetleg Porsche.

A mercinek nincs igazán meggyőző hangja Gran Turismo: Sport-ban.

Ha nem tudod, akkor nézzél meg néhány Nürnburgring videót.

A profik kezében azért nagyon nem úgy megy, mint amikor mondjuk én elviszek tesztvezetni egy autót :-D

Ettől függetlenül Teslát én se választanám, mert a gyári ülésnek nincs oldaltartása és a szerencsétlen utas csak csúszkál ide-oda és izomból próbálja magát tartani, ami a videók alapján elég hamar elég kellemetlen.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

A gyári fékekkel a Nürburgringen is vissza kellett venni a tempóból, mert felpuhultak.

De aki pályázik Teslával, az ugyanúgy tuningolja, mint ahogy a benzines autókat is tuningolják a pályázók.

Már nem emlékszem a részletekre, de tudom, hogy a fék volt az első, amit cseréltek, emlékszem, hogy akku hűtésről beszéltek, feltételezem, hogy a felfüggesztés is keményebb rugógat és gátlókat kapott, és a végére nagyon jól ment a pályán.

Na meg is van. Ugye ez még egy Model 3, nem a gyorsabb S Plaid. Ezzel az autóval mentek korábban, akkor a fék melegedett túl és az akku. Ennek az elején elmondja a srác, hogy mik változtak (fék, felfüggesztés). Most a végéig bírta a fék jól: https://www.youtube.com/watch?v=I-LI_jeytBI

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Hát, a Porsche 911 Turbo S-t legyorsulja a Tesla Model S Plaid, 200 Km/h alatt gyakorlatilag minden helyzetben jobban gyorsul a Tesla.

Ugyanakkor kétszer olyan nehéz, nyilván kanyarban megtartani már sokkal nehezebb. És nem is egy sportautó, csak egy városi sedan. Teljesen más élmény a kettő.

De azért értő kezekben szerintem van olyan érdekes menni vele két kört, mint a fenti autók bármelyikével.

Nagy Péter

Ez nem a fentebb említett Plaid modell, abban sokkal erősebb hűtése van már az akkunak. Ott már megoldották, hogy az akku hűtése elegendő legyen versenypályán is.

Ez a 2013 körül bemutatott (egyébként napjaikban is gyártásban lévő) régi Model S Performance. Annál pedig csak néhány gyorsulást bír ki maximális teljesítménnyel, utána pihentetni kell az akkut, hogy visszajöjjön az ereje. 

Nagy Péter

Nem, a Plaid modellnél 8-15 perc a felfűtés a környezeti hőmérséklettől függően. (ha akkor indítottad be). Ha mentél vele előtte mondjuk már 30 kilométert országúton, akkor jóval kevesebb.

De felfűtés nélkül is legyorsulja a fenti kocsikat, csak nem hozza a 2,1 másodperces 0-100-at. És a benzines autóknál sem az ördögtől való, hogy 3 °C-os hőmérsékleten, hideg motorral frissen elindítva nem biztos, hogy ugyanolyan jól gyorsul, mint ha már járt előtte 15 percet a motor.

Nagy Péter

 De felfűtés nélkül is legyorsulja a fenti kocsikat,

Néhányszor. Aztán néhány próbálkozás után a pár sec lesz 30, 45 ....

És a benzines autóknál sem az ördögtől való, hogy 3 °C-os hőmérsékleten, hideg motorral frissen elindítva nem biztos, hogy ugyanolyan jól gyorsul, mint ha már járt előtte 15 percet a motor.

Néhány perc után konzisztensen hozza ugyanazokat az időket. 

trey @ gépház

Míg a Porsche nem igényel különösebb előkészületeket képességei kiaknázásához, a Tesla egy rituálét követően hajlandó letépni a fejedet. A ceremónia része a Ludicrous+ üzemmód bekapcsolása, amit nagyjából 25 perces felkészülés követ. Ez felfogható áhítatos rákészülésképp a kilövésre, de szánakozni is lehet azon, miért nem elég a rajtprogramot aktiválni és padlógázt adni, mint más autóban.

Mindenesetre az autó előkészíti a motorokat és az akkumulátort a fesztiválra. Az akkumulátort felfűti, a motorokat viszont lehűti a hőmenedzsment. Aztán a légrugózást kell a legalsó állásba hozni és melegíteni kicsit a fékeken. A Porsche vezetője ráér csodálkozni ezen a felhajtáson, a Taycan egyszerűbb dramaturgiával adja elő a hasonlóan drámai gyorsulást.

ROTFL

Míg a Porsche Taycan Turbo S 0-100 között végig 2,8-2,9 másodperces időket varázsol és 7,8-8,2 mp közötti eredményekkel a 0-180 km/órás méréseknél is csupán négy tizedmásodperces eltérést enged meg magának a nyúzópróbán, a Model S a harmadik kísérletben megrogyik. 100-ra még feljut 3,4 mp alatt, de 180-ig már 15,9 mp kell.

0-100-as értékei a próbák folytatásával 6,7-7,0 mp közé nyúlnak, 180-ig a 10-ik nekifutásra 40,2 mp telik el, a hetedik körben 45,2. Miközben a Porsche minimális eltérésekkel reprodukálja eredményeit és egyre inkább állva hagyja a Tesla csúcsmodelljét, a Model S képtelen ugyanakkora teljesítményt kipréselni az akkumulátorból és motorjaiból, mint az első mérések alatt.

LOL

Melyik autó kéne jobban?

Porsche Taycan Turbo S                                                  47% (1360)

Tesla Model S P100D Performance                                   12% (362)

Audi RS E-tron GT quattro                                              19% (548)

V8-as Panamera Turbo S E-Hybrid kéne 700 lóerővel         22% (641)

trey @ gépház

A régi Tesla S-t én is hanyagolnám, de a Tesla Model 3 vagy az új Plaid engem is érdekelne.

Karotta ment a Hungaroringen Tesla Model 3-mal és a kategóriáját megnyerte és elég sokáig abszolút 2. volt egy esős, teszt napon.

Ha valaki kíváncsi rá, hogy egy régi "motoros" mit szól hozzá, akkor érdemes ezt a kis videó részletet megnézni.

Hülyeség. A fotelszakértők már megszakértették, hogy túl nehéz és csak egyenesen lehet vele menni.

Minden, ami ennek ellentmond, az optikai csalódás.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Huracán, de egyébként a vipert is kipróbálnám. Állítólag elég gyilkos jószág

Ha tudsz is és hagynak is vezetni a 911 Turbo S. Díszautózásra mindegy.

„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)

Zaporozsec nincs? Annak van csak igazi hangja! :-)

Biciklivel próbáld, nekem bejött.

Igaz, csak egy kör volt, mert hirtelen igazi tétje lett a versenynek, amikor a célvonalon áthajtva, pontosabban torkunk szakadtából üvöltve áttéptünk, majd meghallottuk, hogy motorral jönnek utánunk.
Mivel nem akartunk nagy pofonoknak kis gazdái lenni, úgy ráfeküdtünk a pedálra, hogy ahhoz képes a Sumáker (nem a gyerekkori nagy dumás cigány haverom, hanem az vézna piros ruhás füligvigyor) is egy tétova teve. Ebben mondjuk sokat segített, hogy onnan lejt a pálya, és hogy olyan szép íve van a kanyarnak, hogy nem borultunk, pedig volt ám félsz rendesen. De épségben kiértünk, és még bohóckodni is tudtunk abban a nagy eternit alagútban, ahol kifolyik a hármas-forrás vize a Hungaroring területéről. Oda autóval ne menj be, mert drága lesz, de a visszhangot mindenképpen próbáld ki.

Hidd el trey, egy autós pöfögés sem adja vissza azt az adrenalint amikor attól félsz, hogy először az őrök picsáznak el, aztán meg otthon az apád, amikor megtudja! Én már csak tudom... :-)

Szerkesztve: 2022. 01. 17., h – 15:35

Ha lenne két köröm a Hungaroringen, mindenképpen elgondolkodnék, hogy kinél lehet a többi nyolc...

Semi-slicknel tud ez problema lenni hogy rendesen be kell melegiteni. Ha utcai sportgumi van rajta (ami nagyon valoszinu) akkor ilyen gond nem lesz, plane mivel nagy valoszinuseggel ez rendezveny jellegu, sokan lesznek es egymas utan mennek az autokkal, igy inkabb az elmelegedett, lerongyolodott allapot a nagyobb aggodalom.

Szerkesztve: 2022. 01. 17., h – 14:35

Egyéb.
Ford Mustang Shelby GT500. 760LE, hátsókerék hajtás, automata váltó, 3.5mp alatt van százon. Feleségem ilyet vezetett, azóta is emlegeti.
Ha kézzel akarsz váltani, akkor vmelyik Ferrari, amelyik megy a Hungaroringen is.

Amúgy szerintem 2 kör kevés. Menjél legalább 3-at. Az első körben nincs benne a célegyenes, az a 2. kör elején van. Tehát 2 kör alatt csak egyszer mehetsz a célegyenesben padlógázzal.

Szerk.: ja, és a Shelbynek van a legmenőbb hangja.

Hát 2 társaság szervez oda élményvezetéseket, a másiknál a 2 körben nem volt 2 célegyenes, csak 1. A box utca pont a célegyenes mögött van, így a box utcából kiállástól a célegyenes elejéig az 1 kör, de maga a célegyenes nincs benne.

Hogy a trey által kinézett társaságnál ez hogy van, azt nem tudhatom, de gyanítom, hogy ugyanígy.

Node előtt hány körünk lenne megtanulni a pályát és az autót?:)

Szerkesztve: 2022. 01. 17., h – 14:45

Csakis egy 1969 -es Dodge Charger :) Nem igazan ide passzol, de a kerdesre jo valasz.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Egyéb: Corvette C2 (Stingray), esetleg más korabeli muscle car.

Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.

Csepel.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Szerintem a Lotus Super 7 is a listán kellene legyen, ez is kimondott élményautó...

 

Van DeLorean is, azzal annyi kört mész, amennyit akarsz, mert a célegyenesben felgyorsítasz 88 mph-ra és visszamész az időben...

Nekem ez mind egykutya - elérhetetlen luxus :)

Talán gyerekkori kedvenc autók alapján valamelyik Mclaren.

Gyerekkorom kedvenc autója Lamborghini Countach LP400S az ágyúgolyó futamból. :)
valahogy nekem mindig az marad "A Sportautó" :)

Szerkesztve: 2022. 01. 17., h – 16:39

Ha a hátbarúgásszerű gyorsulást szereted, akkor 911 Turbo S, egyébként szívó 911 Carrera 4S.

A szavazáson jelenleg 2. helyen lévő Lamborghini Huracán-t ne vedd komolyan, ha a legjobb vezetési élményt keresed. Az is egy élmény, de annál a listában sokkal élvezetesebben vezethető autók is vannak.

egyéb: Mazda RX7

> Sol omnibus lucet.

Ha te vezethetsz akkor Porsche 911 ha visznek akkor tkmindegy. 

Ez igen, így már jól hangzik. Sok sikert, így már a 2 kör nagyon kevés.
Én biztos, hogy a 911-et választanám, de mivel farmotoros elég szokatlanul viselkedhet számodra. Nem lehet előtte normális szimulátorban menni velük egy pár kört ?

Mivel ilyen erős autókkal nem volt még szerencsém, én a legszelídebbet választanám. Valójában ha lehet, maradnék 250-300 LE alatt.

Szerintem nagy különbség, hogy te vezetsz, vagy valaki visz.

Ha én vezetnék, olyan autót (vagy motort) vinnék, amit ismerek, és amit nem sajnálok, ha karcolódik, reped. Mert vagy baromi lassan megyek, vagy csak a profikhoz képest lassan, magamhoz képest gyorsan és ebben benne van, hogy kisodródom.

Haver pl. a motorján lecserélte a gyári idomokat festetlen olcsó idomra, hogy ha a kavicságyban sérül, akkor ne legyen nagy gond. Sok gyakorlással érte el a két perces köridőt a Hungaroringen.

Ha visz valami profi, akkor persze teljesen más a leányzó fekvése.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

A linkek téged sem zavarnak semmiben ... 😂

Program menete

1 start

"Előre leegyeztetett időpontban várják a szerencsés pilótát a választott versenypályán."

2 első lépések

"A helyszínen megtörténik a szükséges regisztráció a vezetést illetően."

3 a találkozás

"Egy kis ismerkedéssel indul az élmény, hiszen a kormány mögé csak azután bújik be az ember, ha már jobban szemügyre vette a paripát."

4 fontos instrukciók

"Az élményvezetést tekintve fontos infokkal látják el a pilótát, hogy minden simán, gördülékenyen menjen az autózás közben."

5 élményre fel!

"Már csak a gázpedált kell megtalálni és beletaposni. Innentől nincs is más feladat mint 100%-ig átadni magad az érzésnek és persze ne felejts el közben mosolyogni :)"

trey @ gépház

R8, Ferrarik, Lambok nem annyira, minden gazdag hülyegyereknek az van, hetente akárhányat látok, engem egyik sem érdekel. Biztos jók, de nem izgatják a fantáziámat.

Tesla kell a francnak, ólomnehéz nyúlós moslékostalicska hang nélkül, csak egyenesen tud menni.

A Porschéknak nem merném igazán elkenni a farmotor miatt, nem tudnám összeszedni. Szóval az AMG GT R Pro-ra böktem, v8 biturbo, szép hang, elegáns, (nekem) különleges.

"Everything fails, all the time."

Ezeknek kb a fele ment Laptimingon rendes pilótákkal YouTubeon. TL;DW: R8, AMG GT C, Porschék bejöttek nekik, Ferrarik, Teslák nem igazán. A Ferrariknál említették, hogy a Hungaroring jobban fekhet nekik, mint a Kakucs, mert itt pl a 30 éves NSX-szel voltak csak pariban. Valamelyik Mergát választanám a helyedben, ha sokkal bátrabb lennék, esetleg valamelyik McLarent.

$ grep -c egy$ word.list
100

Ha tudsz is gyorsan vezetni (nem, nem az autópályán 200-ra gondolok), akkor egyértelműen a Lotus Exige vagy valamelyik Porsche fogja a legnagyobb élményt adni.

A Giant országútimmal. 🚴🏽💨 

Ezzel a céggel voltam nyáron vezetni Kiskunmajsán. Porsche 911 Turbot választottam. Pár gondolat:

  • mindenki Ferrarival, Lancer Evo 9-cel vagy Subaruval akart menni, kígyózó sorok voltak, míg a Porschéval elég hamar sorra lehetett kerülni;
  • három körön voltam, de még az is nagyon kevés, hamar lepörög;
  • olyan "istenigazából" nem engedik nyomni neked a gázt, kb. azt mondják, tedd be hármasba és úgy menj végig, rinyálnak a féktávon;
    • egyszerre többen vagytok a pályán, és hiába ülnek a többiek Ferrariban, akármiben, a legtöbbjük atom mazsola - legalábbis nálam lassabbak voltak;
  • tényleg keményet megy a Porsche, érdemes jól kiforgatni;
  • az én autóm gumija, khmm, szóval kissé "viseltes" volt már;
    • a kuplungja is "érdekes volt";

Amúgy tök jó buli ;)

Én egy Lotus-szal mentem pár éve ... hát azt sem ekkora emberre tervezték, alig fértem bele, a visszapillantót le kellett venni, mert szem magasságban volt és kitakarta a full kilátást :D

A tedd hármasba és 'gurulj' végig szabály nálam is játszott, és tényleg TÖMEG volt a pályán, már csak amiatt sem lehetett neki tolni igazán

Ettől függetlenül nagy élmény kipróbálni bármilyen VERSENYAUTÓT.

A Ferrarira szavaztam, de meg szivesebben kiprobalnam egy 50+ eves 4000 kobcenti folotti USA izomautoval. Gyakorlatilag barmelyikkel. Csak nem vagyok benne biztos, hogy elmennek ket kort egy teletankkal :D

Egy ilyen autóval jó lenne, persze ez nem lehetséges. Az élmény kedvéért a Ladámmal is lenyomnám azt a két kört. Még viszi a 130-at, csak sokára éri el és olyankor már halálfélelmem van benne.

Szerkesztve: 2022. 01. 17., h – 18:26

Lotus Emira, Subaru Vivio vagy Autozam AZ-1.

A következő autóm Dodge Challenger lesz. Azért nem ilyen bika, mint ami itt van a listában.

A Deloreant kihagyni a felsorolásból a popkultúra ellen elkövetett bűncselekmény. :D

Az viszont meglep, hogy a Tesla ilyen jól áll a szavazáson. Sima utcai autókként a Mustang GT-k is egzotikusabbak.

En végre kipróbálnám a DeLoreant. Állítólag nagyon szar autó, de akkor is :)

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Szülinapomra kaptam két kör Formula-Renault vezetést, gyorsan elhadarták a tudnivalókat, a két kör nagyon gyorsan elment, nem is volt időm élvezni a vezetést.

Viszont járt hozzá bónuszban egy "szutyok" BMW M3-al is két kör, akkor már "ismertem" a pályát, végre tudtam élvezni a vezetést, fülig ért a szám tőle. Annyira megtetszett, hogy már majdnem elkezdtem használt hirdetéseket böngészni :-)

A listából minden autó jóval izmosabb, szóval nehéz a választás.

Ezek közül 458 Italia de az egyébre nyomtam mert leginkább egy Alfa Romeo Giulia GTAm-mel mennék. 

Valaki leforditana az autos peldakat IT-s ra ;-)

Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.

mivel nem nyomhatod neki, amelyiknek jó hangja van, Ferrari.

nincs aláírásom

488GTB A többi sem rossz, de én ezt választanám (nem azért, mert a legkisebb számot írták rá a gyorsulás rublikába)

Azért a két körért nem érné meg odamenni. Ha lenne valami más program, esetleg. A GT-R-ben szívesen utaznék, ha a képzett sofőr megígéri, hogy széttapossa azon a két körön. Valószínűleg nem ígérné meg, vagy hazudna. Valami klasszikusnak számító Porschéért már könnyebben kimennék. Főleg, ha épített autó. Nyilván ilyet nem vezethetnék, meg nem is lenne értelme, de utasként jó lenne. Kár, hogy nincs bennük utasülés...

:)

A vezetéstechnikai pályán már többször voltam. A ringen tök jó lenne végig menni mi kellhet ahhoz? :D

Nem mondtam még egy szót sem arról, hogy hány kört fogok menni

Csak épp úgy tetted fel az eredeti kérdést, hogy "ha lenne két köröm a Hungaroringen..." és eddig is már többen erre (két kör) reagáltak.

Persze, most lehet kötekedni, hogy de nem úgy gondoltam, satöbbi, de a lényegen nem változtat: amit írtál, abból úgy tűnt, hogy 2 körről van szó. Ha nem annyit mész, akkor félreérthetően írtál.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Szerintem kicsit a szélsőségek embere vagyok, de szívem szerint KrAZ-255, de ha nem, akkor Trabant 601. A listából mindenképp a Porsche 911.

Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com

Olyan autót választanék amihez valami jó élmény köt, mert nem érdekelnek az autók. De egy mittomén DeLoreant, Pontiac firebird-öt ~76 kipróbálnék.

Porsche 911! Biztosan nagyon jó élmény lesz! Hajrá!

Citroen Xantia Activa V6 3.0L

Jávorszarvasok nélkül, persze...csak a vezetés öröméért.  :)

-
"Attempting to break SpeedLock can damage your sanity"

... biciklivel, úgy tovább tart az élmény :D

-fs-
Az olyan tárgyakat, amik képesek az mc futtatására, munkaeszköznek nevezzük.