- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Hát, köszi, de a listából egyik autó sem. Unalmas, jellemtelen autók.
Nekem akkor élmény a vezetés, ha szeretem azt az autót amit vezetek.
Így nyilván a saját autóm az amivel mennék két kört: Peugeot 206
Biztos lenne újabb autó is, amivel szívesen mennék, de fejből nem tudok olyat, kutatni meg most nem akarok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
911 turbo s unalmas jellegtelen autó. te se a legélesebb kés vagy a fiókban. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ezek unalmasak. Kb. mint egy designra épül, semmi egyediség.
Régen sokkal szebb, egyedibb autók voltak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
206 tulajkent nagy szavak ezek, félre ne értsd, de annál unalmasabb jellegtelenebb francia nép autó mi van még? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
206-nak teljesen egyedi designja van. Oké, az utána jövő néhány PUG örökölt belőle néhány dolgot, de a 206 volt az első.
Pl. imádom, hogy semmi szögletes forma nincs benne, minden ívelt, lekerekített. Max a fejegységnek fenntartott lyuk szögletes, érthető okokból (ront is az összképen sajnos).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki nem ismerne: https://youtu.be/50A9wjJ40Dk :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
semmi egyedi nincs benne, egy teljesen átlagos olcsó kisautó egy hatchback. amivel nincs semmi baj, csak sose lesz izgalmasabb mint egy porsche 911 pl.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Epp irni akartam, hogy Opel Astra de ugye az nem francia :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régen sokkal szebb, egyedibb autók voltak.
Mennyire régen? A kifogásolt 911-es első változata ugye 64-ben jött ki. Ezek szerint 58 év nem volt elég rég. Mondanál akkor egy példát, hogy melyik autókra gondoltál amik még sokkal szebb és egyedibbek és régebbiek voltak?
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem itt egy konkrét 991-es modellről van szó, nem pedig a hatvanas években indult sorozatról.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 911-esben pont az a pláne, hogy a formája és a koncepciója változatlan maradt. Persze változtak a motorok, a hűtés, a lámpák meg egy csomó minden, de nem az a helyzet, hogy az 50 éves 911-esnek sajátos formája volt, a mostani meg a formájával beleolvad a tömegbe.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Két konkrét 911-est lehet bérelni. Egyik sem régi. Mit szeretnél mondani?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt, hogy ez:
unalmasak. Kb. mint egy designra épül, semmi egyediség.
A 911-re nem igaz.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig van benne igazság. A 911-es elejét mostanra sikerült annyira kiegyenesíteni (síkká tenni), hogy szinte bármilyen lapos elejű, kerek lámpás autó lehetne. Ez a 993-mal kezdődött, de ott még legalább a fényszórók jó helyen voltak. A 996-nál tolták el a fényszórókat egy édi-békás pozícióba, aztán minden modellel kicsit tovább mentek. Az autó elejének csúcsos kereksége túlmutat a jó ízlésen. Ha a fényszórók jó helyen lennének (vagyis előrébb), ez a túlzott kerekség nem létezne. A Mercedes jó ideje csinál 911-szerűen gömbölyű farú autókat. A Porschénél a 996 idején kezdték el túl magasra venni a hátsó rész vonalát. Mára ez odáig fajult, hogy a klasszikus lejtés eltűnt az övvonal hátsó részéről. Emiatt a tetővonal ma már szintén nem túl egyedi.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OK, hát akkor ebben eltér a véleményünk.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Műszaki tartalom, körbehányva mindenféle undorító dologgal, ami eszükbe jutott.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2D-ben még az újabb 993-ban is van fantázia :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát Te inkább egy Fiat Multipla-val mennél egy kört? Azt még soha senki nem keverte össze egy másik típussal.
Én mondjuk eleve a menettulajdonságok alapján választanék; vezetés közben amúgy sem kívülről látni az autót.
Nagy Péter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egy ronda autó, az tény.
Nem azt mondtam, hogy a listában lévők rondák, hanem hogy semmi jellem nincs bennük. 12 egy tucat kategória.
Menettulajdonság. Hát azért a 206 WRC elég sokat bizonyított a rally világban: https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206_WRC
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A WRC-t szerintem ne keverjuk bele. Az embleman kivul nem sok koze van az utcai modellhez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy néha nekem is van olyan beakadásom, hogy kipróbálnám milyen pályán egy VR6-os 4motion Sharan, felpimpelt fékekkel :-)
Nem gondolom, hogy nagyobb élmény, mint bármelyik 911, de akkor is :-)
Mi mondjuk eleve a nagy dögöket szeretjük, azokból is a dízelt. Múlt héten vettünk egy IVECO-t szabadidőautónak. A feleségem beszélt rá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem van egy rx8-am megse azzal mennek ha lehet valasztani ezekbol.
a 206-ot meg egy kor utan lehetne dobni a kukaba, hengerfej, valto, kuplung, gumik. masodik korben meg valoszinu borulas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Huh, egy eleg szomoru alkalom soran sikerult behussani egy rovid, orszaguti korre egy McLaren 650 bal elso ulesebe (nem en vezettem).
Sok minden eszembe jut rola, de hogy jellegtelen az epp mocskosul nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel csak két kör, gondolom csak élményautózás hotlap nélkül, ezért igazából bármelyik jó lehet.
A Tesla-t valószínű hanyagolnám, ahhoz egy reptér is is elég, hogy a gyorsulást megtapasztalja az ember.
Én Ferrari/Lambo/McLarenből választanék + Audi. Esetleg Porsche.
A mercinek nincs igazán meggyőző hangja Gran Turismo: Sport-ban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tesla kakukktojásnak került bele. Én nem hiszem, hogy ezek közül épeszű ember választaná. xD
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért egy Plaid menő lenne, pláne ha kap valami tuning fékeket is.
KAMI | 神
Linux Mint: https://linuxmint.hu LibreOffice: http://libreoffice.hu SeaMonkey : http://is.gd/smhun
Legyél Te is Mozilla és Linux Mint önkéntes
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mi az, de arra el kell menni egy tesztvezetésre a kereskedőhöz ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem tudod, akkor nézzél meg néhány Nürnburgring videót.
A profik kezében azért nagyon nem úgy megy, mint amikor mondjuk én elviszek tesztvezetni egy autót :-D
Ettől függetlenül Teslát én se választanám, mert a gyári ülésnek nincs oldaltartása és a szerencsétlen utas csak csúszkál ide-oda és izomból próbálja magát tartani, ami a videók alapján elég hamar elég kellemetlen.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom a fékek hányadik kanyarig bírnák. Egyszer kivittünk a Rába ringre egy sport BMW-t, két kör után a fékek miatt meg kellett állni. Sajnos nem kerámia verzió volt. Rendesen vörösben izzottak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyári fékekkel a Nürburgringen is vissza kellett venni a tempóból, mert felpuhultak.
De aki pályázik Teslával, az ugyanúgy tuningolja, mint ahogy a benzines autókat is tuningolják a pályázók.
Már nem emlékszem a részletekre, de tudom, hogy a fék volt az első, amit cseréltek, emlékszem, hogy akku hűtésről beszéltek, feltételezem, hogy a felfüggesztés is keményebb rugógat és gátlókat kapott, és a végére nagyon jól ment a pályán.
Na meg is van. Ugye ez még egy Model 3, nem a gyorsabb S Plaid. Ezzel az autóval mentek korábban, akkor a fék melegedett túl és az akku. Ennek az elején elmondja a srác, hogy mik változtak (fék, felfüggesztés). Most a végéig bírta a fék jól: https://www.youtube.com/watch?v=I-LI_jeytBI
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A teslanal amugy is erdemes megnezni a fekeket. Hatha kimaradt egy betet. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk azt úgyis csak a pályanapon veszi észre az ember :-D
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak a gyávák fékeznek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi még úgy tanultuk, hogy csak a buzik :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a Porsche 911 Turbo S-t legyorsulja a Tesla Model S Plaid, 200 Km/h alatt gyakorlatilag minden helyzetben jobban gyorsul a Tesla.
Ugyanakkor kétszer olyan nehéz, nyilván kanyarban megtartani már sokkal nehezebb. És nem is egy sportautó, csak egy városi sedan. Teljesen más élmény a kettő.
De azért értő kezekben szerintem van olyan érdekes menni vele két kört, mint a fenti autók bármelyikével.
Nagy Péter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mármint az első 1-2 alkalommal és azután?
https://www.vezess.hu/magazin/2021/05/03/gyorsulas-tesla-model-s-p100d-porsche-taycan-turbo-s/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem a fentebb említett Plaid modell, abban sokkal erősebb hűtése van már az akkunak. Ott már megoldották, hogy az akku hűtése elegendő legyen versenypályán is.
Ez a 2013 körül bemutatott (egyébként napjaikban is gyártásban lévő) régi Model S Performance. Annál pedig csak néhány gyorsulást bír ki maximális teljesítménnyel, utána pihentetni kell az akkut, hogy visszajöjjön az ereje.
Nagy Péter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De, azt is fel kell fűteni előtte egy 25 perces szeánszban, mint régen a csöves rádiókat? Amikor a "macskaszem" felizott, jött a hang :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, a Plaid modellnél 8-15 perc a felfűtés a környezeti hőmérséklettől függően. (ha akkor indítottad be). Ha mentél vele előtte mondjuk már 30 kilométert országúton, akkor jóval kevesebb.
De felfűtés nélkül is legyorsulja a fenti kocsikat, csak nem hozza a 2,1 másodperces 0-100-at. És a benzines autóknál sem az ördögtől való, hogy 3 °C-os hőmérsékleten, hideg motorral frissen elindítva nem biztos, hogy ugyanolyan jól gyorsul, mint ha már járt előtte 15 percet a motor.
Nagy Péter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De felfűtés nélkül is legyorsulja a fenti kocsikat,
Néhányszor. Aztán néhány próbálkozás után a pár sec lesz 30, 45 ....
És a benzines autóknál sem az ördögtől való, hogy 3 °C-os hőmérsékleten, hideg motorral frissen elindítva nem biztos, hogy ugyanolyan jól gyorsul, mint ha már járt előtte 15 percet a motor.
Néhány perc után konzisztensen hozza ugyanazokat az időket.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Míg a Porsche nem igényel különösebb előkészületeket képességei kiaknázásához, a Tesla egy rituálét követően hajlandó letépni a fejedet. A ceremónia része a Ludicrous+ üzemmód bekapcsolása, amit nagyjából 25 perces felkészülés követ. Ez felfogható áhítatos rákészülésképp a kilövésre, de szánakozni is lehet azon, miért nem elég a rajtprogramot aktiválni és padlógázt adni, mint más autóban.
Mindenesetre az autó előkészíti a motorokat és az akkumulátort a fesztiválra. Az akkumulátort felfűti, a motorokat viszont lehűti a hőmenedzsment. Aztán a légrugózást kell a legalsó állásba hozni és melegíteni kicsit a fékeken. A Porsche vezetője ráér csodálkozni ezen a felhajtáson, a Taycan egyszerűbb dramaturgiával adja elő a hasonlóan drámai gyorsulást.
ROTFL
Míg a Porsche Taycan Turbo S 0-100 között végig 2,8-2,9 másodperces időket varázsol és 7,8-8,2 mp közötti eredményekkel a 0-180 km/órás méréseknél is csupán négy tizedmásodperces eltérést enged meg magának a nyúzópróbán, a Model S a harmadik kísérletben megrogyik. 100-ra még feljut 3,4 mp alatt, de 180-ig már 15,9 mp kell.
0-100-as értékei a próbák folytatásával 6,7-7,0 mp közé nyúlnak, 180-ig a 10-ik nekifutásra 40,2 mp telik el, a hetedik körben 45,2. Miközben a Porsche minimális eltérésekkel reprodukálja eredményeit és egyre inkább állva hagyja a Tesla csúcsmodelljét, a Model S képtelen ugyanakkora teljesítményt kipréselni az akkumulátorból és motorjaiból, mint az első mérések alatt.
LOL
Melyik autó kéne jobban?
Porsche Taycan Turbo S 47% (1360)
Tesla Model S P100D Performance 12% (362)
Audi RS E-tron GT quattro 19% (548)
V8-as Panamera Turbo S E-Hybrid kéne 700 lóerővel 22% (641)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A mérnöki tapasztalat nem feltétlenül váltható ki lelkesedéssel. A kereskedői (vevőismereti) tapasztalat sem.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg legalább legyen aznap 3 °C ... Azok a fránya apró betűs részek:
Launch Mode is available only if the ambient temperature is 37 °F (3 °C) or warmer.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
látom nem sokat konyítasz az elektromos autókhoz ahhoz képest, hogy mennyire jól tudod hogy milyen szar az összes :)
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A régi Tesla S-t én is hanyagolnám, de a Tesla Model 3 vagy az új Plaid engem is érdekelne.
Karotta ment a Hungaroringen Tesla Model 3-mal és a kategóriáját megnyerte és elég sokáig abszolút 2. volt egy esős, teszt napon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hülyeség. A fotelszakértők már megszakértették, hogy túl nehéz és csak egyenesen lehet vele menni.
Minden, ami ennek ellentmond, az optikai csalódás.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez itt csak CGI, teslával nem lehet pályázni, különben is milyen má az összeszerelés minősége meg a beltér, nincsen masszázs az ülésben, így nem lehet pályázni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Huracán, de egyébként a vipert is kipróbálnám. Állítólag elég gyilkos jószág
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha tudsz is és hagynak is vezetni a 911 Turbo S. Díszautózásra mindegy.
„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen a szinten nem tudok vezetni, de mielőtt veszek egy Lambót (Bitcoinból), csak ki kéne próbálni, nem? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zaporozsec nincs? Annak van csak igazi hangja! :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kispolszki jó lesz? Annak is jó hangja van :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a fasorban sincs a szovjet tajgák büszkeségéhez képest! Gyerekkoromban az egyik ismerõsnek volt. Nem kicsit volt vicces amikor elindult vele :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
te is igazi tigrist akarnál inkább? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biciklivel próbáld, nekem bejött.
Igaz, csak egy kör volt, mert hirtelen igazi tétje lett a versenynek, amikor a célvonalon áthajtva, pontosabban torkunk szakadtából üvöltve áttéptünk, majd meghallottuk, hogy motorral jönnek utánunk.
Mivel nem akartunk nagy pofonoknak kis gazdái lenni, úgy ráfeküdtünk a pedálra, hogy ahhoz képes a Sumáker (nem a gyerekkori nagy dumás cigány haverom, hanem az vézna piros ruhás füligvigyor) is egy tétova teve. Ebben mondjuk sokat segített, hogy onnan lejt a pálya, és hogy olyan szép íve van a kanyarnak, hogy nem borultunk, pedig volt ám félsz rendesen. De épségben kiértünk, és még bohóckodni is tudtunk abban a nagy eternit alagútban, ahol kifolyik a hármas-forrás vize a Hungaroring területéről. Oda autóval ne menj be, mert drága lesz, de a visszhangot mindenképpen próbáld ki.
Hidd el trey, egy autós pöfögés sem adja vissza azt az adrenalint amikor attól félsz, hogy először az őrök picsáznak el, aztán meg otthon az apád, amikor megtudja! Én már csak tudom... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Országúti bringával voltam többször is. Engedélyezettebben és az adrenalin is mástól volt.
Az évben 1x van erre lehetőség(szigorúan csak országútisként), 24h verseny is van aki azt kedveli. én 2 órás edzésen voltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha lenne két köröm a Hungaroringen, mindenképpen elgondolkodnék, hogy kinél lehet a többi nyolc...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semi-slicknel tud ez problema lenni hogy rendesen be kell melegiteni. Ha utcai sportgumi van rajta (ami nagyon valoszinu) akkor ilyen gond nem lesz, plane mivel nagy valoszinuseggel ez rendezveny jellegu, sokan lesznek es egymas utan mennek az autokkal, igy inkabb az elmelegedett, lerongyolodott allapot a nagyobb aggodalom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól értem, ezt a "semi-slick" dolgot meleg gumival kell csinálni, de hideggel még rosszabb.
Bevallom, meglepett, hogy a Hungaroringen szado-mazo klub is működik, de persze a profit az profit.
Soha nem voltam még ott, de ezek után a környékét is elkerülöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyéb.
Ford Mustang Shelby GT500. 760LE, hátsókerék hajtás, automata váltó, 3.5mp alatt van százon. Feleségem ilyet vezetett, azóta is emlegeti.
Ha kézzel akarsz váltani, akkor vmelyik Ferrari, amelyik megy a Hungaroringen is.
Amúgy szerintem 2 kör kevés. Menjél legalább 3-at. Az első körben nincs benne a célegyenes, az a 2. kör elején van. Tehát 2 kör alatt csak egyszer mehetsz a célegyenesben padlógázzal.
Szerk.: ja, és a Shelbynek van a legmenőbb hangja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt gondolnám, hogy 2 teljes körről van szó, azaz a felvezető és levezető nincs benne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát 2 társaság szervez oda élményvezetéseket, a másiknál a 2 körben nem volt 2 célegyenes, csak 1. A box utca pont a célegyenes mögött van, így a box utcából kiállástól a célegyenes elejéig az 1 kör, de maga a célegyenes nincs benne.
Hogy a trey által kinézett társaságnál ez hogy van, azt nem tudhatom, de gyanítom, hogy ugyanígy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most látom, hogy a Shelby nem megy a Hungaroringen: https://extremautosport.hu/ford-mustang-shelby-gt-500/
Akkor marad a Ferrari 488 GTB. Az is automata váltós.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ha induláskor hátramenettel kezd, akkor simán megvan két áthaladás. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tolvajtempo, ftw? :)
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Node előtt hány körünk lenne megtanulni a pályát és az autót?:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csakis egy 1969 -es Dodge Charger :) Nem igazan ide passzol, de a kerdesre jo valasz.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen jo, de nekem valamiert ( The Dukes of Hazzard miatt valoszinuleg ) ez jobban atjonne.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nissan GT-R
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Toyota Supra MK4
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyéb: Corvette C2 (Stingray), esetleg más korabeli muscle car.
Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csepel.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a Lotus Super 7 is a listán kellene legyen, ez is kimondott élményautó...
Van DeLorean is, azzal annyi kört mész, amennyit akarsz, mert a célegyenesben felgyorsítasz 88 mph-ra és visszamész az időben...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ez mind egykutya - elérhetetlen luxus :)
Talán gyerekkori kedvenc autók alapján valamelyik Mclaren.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyerekkorom kedvenc autója Lamborghini Countach LP400S az ágyúgolyó futamból. :)
valahogy nekem mindig az marad "A Sportautó" :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lamborghini Countach
Valamelyik Need for Speed-ben is benne volt '90-es évek vége körül. :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Need for Speed III: Hot Pursuit. Egyik elso PC-s jatekom. Bar a Diablo SV jobban megmaradt belole, eleg sokat szarakodtam, mire sikerult rendorautokent is megnyerni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rendőrök nem a high stakes (4) -ben voltak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, azt nem ismerem, de a II-ben meg nem voltak, a III-ban meg mar igen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eredeti NFS-ben is volt Lambo (igaz az Diablo).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyik első komolyabb játékom. Emlékszem úgy írattam CD-n, egy IRC-n megismert sráccal.
Fel kellett húzni a Cyrix procit, tuningolt hűtéssel, hogy menjen rajta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a hátbarúgásszerű gyorsulást szereted, akkor 911 Turbo S, egyébként szívó 911 Carrera 4S.
A szavazáson jelenleg 2. helyen lévő Lamborghini Huracán-t ne vedd komolyan, ha a legjobb vezetési élményt keresed. Az is egy élmény, de annál a listában sokkal élvezetesebben vezethető autók is vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami 3 körül van százon, 10 körül 200-on, az mind olyan élményt ad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egészen az első kanyarig! Abból a Hungaroringen több is van!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszer vezettem Wankelt, a hangja vicces, de bazira nyomatékszegény. Gyűjteménybe kéne, de megölni egy versenypályán?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ígyis-úgyis meghal, a ringen legalább szép halála vót...
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó dolog az RX7-RX8 blogokat olvasni. Az a legjobb bennük, hogy a leírtak mind valaki mással történtek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha te vezethetsz akkor Porsche 911 ha visznek akkor tkmindegy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez igen, így már jól hangzik. Sok sikert, így már a 2 kör nagyon kevés.
Én biztos, hogy a 911-et választanám, de mivel farmotoros elég szokatlanul viselkedhet számodra. Nem lehet előtte normális szimulátorban menni velük egy pár kört ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább ezzel :)
https://www.supercars.net/blog/1985-audi-sport-quattro-s1/
1090kg -ra 540bhp és 590Nm
0.5bhp/kg. Ezt szerintem egyik másik itt felsorolt sem tudja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel ilyen erős autókkal nem volt még szerencsém, én a legszelídebbet választanám. Valójában ha lehet, maradnék 250-300 LE alatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nagy különbség, hogy te vezetsz, vagy valaki visz.
Ha én vezetnék, olyan autót (vagy motort) vinnék, amit ismerek, és amit nem sajnálok, ha karcolódik, reped. Mert vagy baromi lassan megyek, vagy csak a profikhoz képest lassan, magamhoz képest gyorsan és ebben benne van, hogy kisodródom.
Haver pl. a motorján lecserélte a gyári idomokat festetlen olcsó idomra, hogy ha a kavicságyban sérül, akkor ne legyen nagy gond. Sok gyakorlással érte el a két perces köridőt a Hungaroringen.
Ha visz valami profi, akkor persze teljesen más a leányzó fekvése.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A linkek téged sem zavarnak semmiben ... 😂
Program menete
1 start
"Előre leegyeztetett időpontban várják a szerencsés pilótát a választott versenypályán."
2 első lépések
"A helyszínen megtörténik a szükséges regisztráció a vezetést illetően."
3 a találkozás
"Egy kis ismerkedéssel indul az élmény, hiszen a kormány mögé csak azután bújik be az ember, ha már jobban szemügyre vette a paripát."
4 fontos instrukciók
"Az élményvezetést tekintve fontos infokkal látják el a pilótát, hogy minden simán, gördülékenyen menjen az autózás közben."
5 élményre fel!
"Már csak a gázpedált kell megtalálni és beletaposni. Innentől nincs is más feladat mint 100%-ig átadni magad az érzésnek és persze ne felejts el közben mosolyogni :)"
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
R8, Ferrarik, Lambok nem annyira, minden gazdag hülyegyereknek az van, hetente akárhányat látok, engem egyik sem érdekel. Biztos jók, de nem izgatják a fantáziámat.
Tesla kell a francnak, ólomnehéz nyúlós moslékostalicska hang nélkül, csak egyenesen tud menni.
A Porschéknak nem merném igazán elkenni a farmotor miatt, nem tudnám összeszedni. Szóval az AMG GT R Pro-ra böktem, v8 biturbo, szép hang, elegáns, (nekem) különleges.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megfogja ám azt a Porsét az elektrónika.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de 2.1 másodperc alatt 100-on van :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván nem fogják hagyni kikapcsolni a menetstabilizátort, azzal pedig semmit nem érzel a farmotorból.
Sima (nem turbo) S-t vezettem, iszonyat jó volt a hangja és az egész autó én biztos azt választanám. (pedig erősebb autót vezetek napi szinten)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meglep, hogy a Rimac kimaradt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezeknek kb a fele ment Laptimingon rendes pilótákkal YouTubeon. TL;DW: R8, AMG GT C, Porschék bejöttek nekik, Ferrarik, Teslák nem igazán. A Ferrariknál említették, hogy a Hungaroring jobban fekhet nekik, mint a Kakucs, mert itt pl a 30 éves NSX-szel voltak csak pariban. Valamelyik Mergát választanám a helyedben, ha sokkal bátrabb lennék, esetleg valamelyik McLarent.
$ grep -c egy$ word.list
100
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha tudsz is gyorsan vezetni (nem, nem az autópályán 200-ra gondolok), akkor egyértelműen a Lotus Exige vagy valamelyik Porsche fogja a legnagyobb élményt adni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Giant országútimmal. 🚴🏽💨
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez érdekel. Hogy s mint lehet oda biciklivel legálisan bejutni ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tour de Ring a rendezvény neve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel a céggel voltam nyáron vezetni Kiskunmajsán. Porsche 911 Turbot választottam. Pár gondolat:
- mindenki Ferrarival, Lancer Evo 9-cel vagy Subaruval akart menni, kígyózó sorok voltak, míg a Porschéval elég hamar sorra lehetett kerülni;
- három körön voltam, de még az is nagyon kevés, hamar lepörög;
- olyan "istenigazából" nem engedik nyomni neked a gázt, kb. azt mondják, tedd be hármasba és úgy menj végig, rinyálnak a féktávon;
- egyszerre többen vagytok a pályán, és hiába ülnek a többiek Ferrariban, akármiben, a legtöbbjük atom mazsola - legalábbis nálam lassabbak voltak;
- tényleg keményet megy a Porsche, érdemes jól kiforgatni;
- az én autóm gumija, khmm, szóval kissé "viseltes" volt már;
- a kuplungja is "érdekes volt";
Amúgy tök jó buli ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a kuplungja is "érdekes volt""
Gyanitom kisebbsegben vagyok azzal, hogy automatat valasztanek. A 3 kor arra se eleg, hogy a holtjatekat rendesen megismerd a kuplungnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Porschék többsége automata. Nincs ember a földön aki úgy tudna váltani mint egy GT2RS vagy GT3RS váltója.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy "sima" ZF 8HP valtot sem tudsz kezzel utolerni olyan gyors.
7-es BMW, RS Audi, Aston Martin DB, Jaguar XFR is hasznalja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, azok is nagyon jok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én egy Lotus-szal mentem pár éve ... hát azt sem ekkora emberre tervezték, alig fértem bele, a visszapillantót le kellett venni, mert szem magasságban volt és kitakarta a full kilátást :D
A tedd hármasba és 'gurulj' végig szabály nálam is játszott, és tényleg TÖMEG volt a pályán, már csak amiatt sem lehetett neki tolni igazán
Ettől függetlenül nagy élmény kipróbálni bármilyen VERSENYAUTÓT.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi ez a tedd hármasba és gurulj végig dolog? Ezt hogy adják elő?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy írta. Formaautót vezetni teljesen más, mint egy utcait. Alapképzést ennyi idő alatt ott nem lehet elsajátítani.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Ferrarira szavaztam, de meg szivesebben kiprobalnam egy 50+ eves 4000 kobcenti folotti USA izomautoval. Gyakorlatilag barmelyikkel. Csak nem vagyok benne biztos, hogy elmennek ket kort egy teletankkal :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy ilyen autóval jó lenne, persze ez nem lehetséges. Az élmény kedvéért a Ladámmal is lenyomnám azt a két kört. Még viszi a 130-at, csak sokára éri el és olyankor már halálfélelmem van benne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lotus Emira, Subaru Vivio vagy Autozam AZ-1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A következő autóm Dodge Challenger lesz. Azért nem ilyen bika, mint ami itt van a listában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Deloreant kihagyni a felsorolásból a popkultúra ellen elkövetett bűncselekmény. :D
Az viszont meglep, hogy a Tesla ilyen jól áll a szavazáson. Sima utcai autókként a Mustang GT-k is egzotikusabbak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már DeLorean, akkor ne hagyjuk ki az 1982-es Pontiac Firebird Trans Am-et se. ;-)
A listából én a Porsche Taycan-t hiányolom, egész jó kis reklámot is összeraktak hozzá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyéb : B jogsival Ariel Atom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En végre kipróbálnám a DeLoreant. Állítólag nagyon szar autó, de akkor is :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szülinapomra kaptam két kör Formula-Renault vezetést, gyorsan elhadarták a tudnivalókat, a két kör nagyon gyorsan elment, nem is volt időm élvezni a vezetést.
Viszont járt hozzá bónuszban egy "szutyok" BMW M3-al is két kör, akkor már "ismertem" a pályát, végre tudtam élvezni a vezetést, fülig ért a szám tőle. Annyira megtetszett, hogy már majdnem elkezdtem használt hirdetéseket böngészni :-)
A listából minden autó jóval izmosabb, szóval nehéz a választás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a baj ezekkel a formaautókkal, hogy ~190 közeli magassággal csak szenvedés. Haverom volt, nem fért el benne. Semmi állítási lehetőség nem volt az üléspozíción.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez igaz, nekem nem a magasságom volt a baj (175), hanem a nagy pocakom, alig bírtam kiszállni :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viheti az ember a sajat SUV-jat? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak minden pályán nyílt napok, a Hungaroringen is.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek közül 458 Italia de az egyébre nyomtam mert leginkább egy Alfa Romeo Giulia GTAm-mel mennék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyéb: Jaguar xj220
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valaki leforditana az autos peldakat IT-s ra ;-)
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
iphone 5/6/7/8/9/10/11/12/13-on nyitnad meg inkabb a hup.hu-t ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkabb:
8 kulonbozo Xeonos vagy high end AMD-s szervergepen, vagy egy M1 Maxon (Tesla).
Es nem a hup.hu-t, hanem 30 Jira tabot :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ariel Atom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mivel nem nyomhatod neki, amelyiknek jó hangja van, Ferrari.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Renault Alpine A110-50. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ezt próbálnám ki -> Ariel Atom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
488GTB A többi sem rossz, de én ezt választanám (nem azért, mert a legkisebb számot írták rá a gyorsulás rublikába)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Trabant, azzal tovább tart :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért a két körért nem érné meg odamenni. Ha lenne valami más program, esetleg. A GT-R-ben szívesen utaznék, ha a képzett sofőr megígéri, hogy széttapossa azon a két körön. Valószínűleg nem ígérné meg, vagy hazudna. Valami klasszikusnak számító Porschéért már könnyebben kimennék. Főleg, ha épített autó. Nyilván ilyet nem vezethetnék, meg nem is lenne értelme, de utasként jó lenne. Kár, hogy nincs bennük utasülés...
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vezetéstechnikai pályán már többször voltam. A ringen tök jó lenne végig menni mi kellhet ahhoz? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A ringen tök jó lenne végig menni mi kellhet ahhoz? :D
Pénz. 2 kör 150 ropi a fentiek közül valamelyik jobb autóval. Evvel tudsz számolni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól látom, 3 kör csak 10 ropival több. Szerintem utólag nagyon fogod bánni, hogy azt a 10-est nem tetted még hozzá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mondtam még egy szót sem arról, hogy hány kört fogok menni 😀
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy kör, az nem kör,
Két kör, az fél kör,
Négy kör, az egy kör.
De mint tudjuk:
Egy kör, az nem kör...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mondtam még egy szót sem arról, hogy hány kört fogok menni
Csak épp úgy tetted fel az eredeti kérdést, hogy "ha lenne két köröm a Hungaroringen..." és eddig is már többen erre (két kör) reagáltak.
Persze, most lehet kötekedni, hogy de nem úgy gondoltam, satöbbi, de a lényegen nem változtat: amit írtál, abból úgy tűnt, hogy 2 körről van szó. Ha nem annyit mész, akkor félreérthetően írtál.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ariel Arom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miután ezt:
https://www.imdb.com/title/tt14968268/
és néhány Wheeler Dealers-t megnéztem a témában, inkább azt mondanám, hogy ezért pénzt nem adnék :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem kicsit a szélsőségek embere vagyok, de szívem szerint KrAZ-255, de ha nem, akkor Trabant 601. A listából mindenképp a Porsche 911.
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan autót választanék amihez valami jó élmény köt, mert nem érdekelnek az autók. De egy mittomén DeLoreant, Pontiac firebird-öt ~76 kipróbálnék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Porsche 911! Biztosan nagyon jó élmény lesz! Hajrá!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Trabant kombi egy kútgyűrűvel a csomagtatróban.
Na az igazi élmeny már 80-nál is.
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Citroen Xantia Activa V6 3.0L
Jávorszarvasok nélkül, persze...csak a vezetés öröméért. :)
-
"Attempting to break SpeedLock can damage your sanity"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
... biciklivel, úgy tovább tart az élmény :D
-fs-
Az olyan tárgyakat, amik képesek az mc futtatására, munkaeszköznek nevezzük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni