- carlcolt blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1498 megtekintés
Hozzászólások
Ez nem korai még? Budaik nem Budapest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is gyanus:
Dobrev Klára nem tart nyilvános eredményvárót
Korábban megírtuk, Márki-Zay Péter nyilvános eredményváró rendezvényt tart este 19 órától az Anker közben.
(Index)
De nincs kizarva egyelore, hogy a blogposztom fog rosszul oregedni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudhat valamit. Vagy csak nem akarja kamara elé rakni a szavazóit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amennyire taccsra teszi a jelenlegi hatalom az országot, jobb is, hogy egy "tiszta kezű" krumplifejű fog belebukni, ha netán sikerül a kormányváltás...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért érdemes 1x kipróbálni a uniq optional feature adta lehetőséget: Legyen olyan miniszterelnök, aki már korábban dolgozott is. (Vezsérigazsgató és Tanár nem számít :-)
Elnézve a kormány és ellenzéki oldalt, egyenesen következik, hogy régen minden jobb volt. Visszasírom Torgyán Józsi bácsit!
A fentiből aztán kijön az is, hogy minden választónak összesen egy csöpp esze sincsen. Mert, ha lenne, akkor a kutyák győznének 4-5 harmaddal! :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hódmezővásárhely 70%-os stabil Fidesz szavazó bázis volt. Ha MZP - nek itt ilyen rajongói tábora van, akkor máshol is. A helyi kampánya kb ugyanaz volt, mint amit most produkált. Neki az is lényegtelen, hogy nem all mögötte semmilyen part; helyileg is bedaralta a barátait is. Maradt az mmm, meg a Fidesz. Országosan is simán legyalulja az ellenfeleket. Ezek a tények. Nem kell szeretni, de a számok alapján a csávó simán beul a kis helyére és utána senki ki nem rakja.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rád sem ismerek, Carlcolt. Te, aki a trumpista választási konteók legnagyobb HUP-os védelmezője vagy, végeredményt hirdetsz alig ~10%-os feldolgozás mellett? :D Aztán, ha fordulni látszik az állás a "levélszavazatok" beérkezése után, akkor lehet kiabálni a jól ismert "STOP THE COUNT!" szólamot? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a trumpista választási konteók legnagyobb HUP-os védelmezője vagy"
Oooo, nem eppen. Csak furcsallottam par dolgot, peldaul hogy 40 ev utan eloszor kapott ki olyan, aki vitte Ohiot es Floridat, mikozben ott kapott ki, ahol a vegere hagytak a levelszavazatok szamolasat. Es olyankorra szamoltak ossze a megfordito levelszavazatokat, amikorra mar reg van altalaban vegeredmeny. Az mas kerdes, hogy utana Trump hulyeseget hulyesegre halmozott, mikozben az eredmenyt tamadta.
A levelszavazasnal vigyazz mit kivansz. 2022 aprilisaban konnyen lehet 99-bol 101 narancsmandatum levelszavazatokon keresztul, es en meg vehetem elo rad az Uno reverse kartyat, mint valasztasi konteosra.
"végeredményt hirdetsz alig ~10%-os feldolgozás mellett"
Statisztika tudasom all azon a szinten, hogy lattam, hogy 90% folotti esellyel igaz az allitasom. Persze benne volt az a 10% (mostmar inkabb 1% tovabbi reszeredmenyek ismereteben), hogy "rosszul oregedik" ez a blogposzt. De hat aki nem jatszik, az nem is nyer. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, azt azért sejted, hogy félig viccből írtam a fentit. :) Én is ugyanerre az eredményre számítottam. Szvsz a KG-MZP huzavonánál sokkal jobban rezgett a léc, de végül nagy nehezen megoldották.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Uno reverse kard is felig vicc volt reszemrol.
En is majd felig viccbol "valasztasi csalasos konteosozlak" le majd jovore, ha veletlen pont a levelszavazatok forditanak (ismet a bennem rejlo statisztikus mondatja velem, hogy szoros eredmenynel ez siman elofordulhat).
Legyek majd pont annyira megerto, mint akik a demek altal uralt mediatermekeket fogyasztottak? :)
(Nem leszek ilyen geci. Csak annyit varok majd el, hogy ismerjetek el, hogy 2020 nyaran(!) igazam volt a levelszavazassal kapcsolatban - bar ebben nem te vagy a csucs, xclusiv adta elo a leghangosabban, hogy hulye mindenki, aki ketelkedik a levelszavazatok tisztasagaban. Te csak "priorizaltad", hogy ne kapjak el a Covidot a szavazofulkeben. Emlekszem en.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én sosem vontam kétségbe a magyar választásoknál a levélszavazatok hitelességét, teljesen hihető részemről, hogy ilyen arányba szavaznak narancsra. Ha 22-ben is hasonló lesz az arány, nem fogok konteót kiáltani. :) Meg ha tényleg csak ezen múlna 1-1 mandátummal a többség, akkor van nagyobb gondja is az összefogásnak, mert biztos akad közöttük egy-két "bizonytalanabb" képviselő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem is csaltak. Az AZ audit ota raadasul biztosan tudjuk az egyik kritikus allamban.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> az ellenzeki szavazok felenek is van annyi esze es/vagy memoriaja, hogy ne a Dobrev-Apro-Gyurcsany-Demszky-Kuncze-GönczK-Oszko komboban lassak az eselyt
ez onnan is látszik (nem), hogy a dk/mszp kombó támogatottságban legyűri a teljes nem-fidesz palettát, és az első előválasztási körben sikerült asszisztálni hozzá, hogy a dk legyen a legnagyobb tisztakezű frakció (a második körnek igazi gyakorlati jelentősége nincs)
2022: fidesz kormány vagy dk kormány
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ertelek, de akkor se tudom karorom nelkul nezni, hogy Klarika kikapott amikor tenyleg a valasztokat kerdeztek. A felsorolt 2010 elotti kiemelt faszkalapok altal endorse-olt Klari kikapott.
Hiaba lesz MZP-t DK-stol nehezebb megverni es hiaba lesz nehezebb megmutatni, hogy ez egyeni korzetekben es listan hany DK mandatumot jelent, akkor is keptelen vagyok nem orulni annak, hogy Klari kikapott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Infostart.hu
Azért vannak izgalmas dolgok: 18:12 MZP 188646
18:21 kap két körzetben 7616 + 8611 -et szum 141852
19:11 kap két körzetben 8699 + 4448 -et szum 213572
19:56 kap két körzetben 7902 + 4085 -et szum XXXXX
A progresszív matematika újabb példája.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja, úgy igen. a Demokratikus Család legnagyobb ellensége a szavazó
a következő, amin kárörvendhetsz az lesz, amikor szájonszarja magát, és Nem Vagy Alkamas Péterrel kampányol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értelek. A Párt már megmondta, hogy mindenképp Gyurcsány nyer, akármi is lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egybites vagy kicsiket, nem gondolod?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól látom, a párt már beindította az új kampányt, GyF nyert: https://i.redd.it/ls8ehu0p42u71.jpg https://www.facebook.com/FideszHU/videos/1448209542229894/
Ők nézik egybitesnek a magyar népet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a kép felirata: mzp-vel csak a régi, jól is mert "bal"oldali politika marad
ez mzp állította a második forduló kampányában
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Előválasztáson igen. A legnagyobb ellenzéki párt a DK. Tud erőből tárgyalni.
Szerencsére van két párt ami segíti a fidesz győzelmet. Kétfarkú és a mi hazánk. Reményeim és a logika szerint a fidesz segíteni fogja ezeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na... megint gyurcsány nyert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a fidesz szerint nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úristen, Hollik nagyon kínos, de most majd faszolhat a főnöknél, ő elmondta rengetegszer, hogy MZP nem GyF embere.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor válna csak az emberévé, ha a dk többségű parlament miniszterelnökké választaná
addig csak a trójai falova, akkor meg majd ráér eldönteni mi legyen vele
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ehhez be kell jutni a parlamentbe a jelenlegi szabályozás szerint. Úgy tudom, képviselőnek kell lennie. Mivel legutóbb Lázár nyert a körzetben, most biztos - ami - biztos alapon a lista élén kell lennie. Kérdés, melyik párt listáján. Ha jól emlékszem, a Jobbiknak tett ígéretet, de mi van, ha a Jobbik nem jut be?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem szükséges képviselőnek lenni ahhoz, hogy miniszterlnökké választhasson az országgyűlés (más állami vezetőknél sem kitétel)
egyébként a párbeszédhez ülne be, bár az előválasztáson nem lelkesedtek érte
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát akkor most már csak üdvözölni kell az új miniszterelnököt. Mielőtt azt mondod, ez hülyeség, felhivom a figyelmed arra, hogy kaligeli is nyert Budapesten.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem választunk miniszterelnököt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bar semmilyen kotelezettseggel nem jar, de ok mar megvalasztottak. Most a valasztoik kedvere kell tenniuk, vagy a kovetkezo "forradalmat" az ellenzek sajat maga ellen fogja elveszíteni, mikozben Viktor sasol egy kaveval a kezeben. :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem érzed már te is egy kicsit röhejesnek ezt a "hozzáigazítjuk a mesénket a történésekhez" dolgot? Ha papírforma szerint Karácsony nyert volna az előválasztáson, akkor talán páran elhitték volna ezt. De már annyiszor változott a mese, hogy teljesen követhetetlenné vált. Szerintem lassan elengedi az állampárt is, mert magukat járatják le vele a bizonytalan szavazók szemében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyurcsany mesterien keveri a lapokat. Ráindította két egyértelműen saját emberét a titkos favoritra, hogy megzavarja a fidesz kommunkiációját.
Eddig minden a terveinek megfelelően halad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha viszont a Fidesz kommunikációs gépezete ennyire csapongó, akkor bukta van jövőre.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> talán páran elhitték volna ezt
mi az az "ezt" a fenti kommentemben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"ezt" == "GYF-show". A kommentedben nekem úgy tűnt, hogy ezt magyarázod ismét egy új értelmezésben, mert a régi megint összedőlt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem
>> Ha papírforma szerint Karácsony nyert volna az előválasztáson
az előválasztáson, az első fordulójában - aminek tétje is volt -, a dk nyert
a második fordulóban - ami a reklámarc szerepéért ment -, biztos vagyok benne, hogy a geli volt a favorit, bele is öltek rengeteg pénzt, és az első fordulós sorrend is a várakozásaik szerint alakult, max klárira több jött valamivel
a feri ott mérhette el a pöcsét, hogy biztosra vette, hogy mzp visszlép geli javára
ezzel együtt hiába nyilatkozik most olyan hülyeségeket a clinton-konzervatív, "bal"oldali programmal kampányoló mzp, hogy "leváltottuk az ellenzéket": max abban bízhat, hogy a dk tényleg megengedi neki, hogy miniszterelnökösdit játsszon valameddig (legrosszab esetben, ha a moslékosok nyernek), de ennek nyilván ára lesz: ekkor lesz a gyurcsány embere
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na most akkor MZP Gyurcsany embere? mi errol a fiatal demokratak hivatalos velemenye?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem nem. ha akar az lehet, de ehhez nyerni kell a dk vezette összefogásnak, és meg kell győznie valahogy a ferit, hogy engedelmes marad
a kommunikációja alapján hajlik erre
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az elovalasztason megszerzett mandatumok szama nem arrol tanuskodik, hogy az osszefogast vezetnek, akkor megis mi alapjan alitod ezt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az előválasztáson nem szerezett senki mandátumot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
oke, akkor nem szerzett senki mandatumot
tehat mi alapjan allitod hogy a DK vezeti az osszefogast?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a kezdeti "orrbefogós" közösködés (sőt, azt megelőző "eltakarodhatna már") után szépen lassan eljutottunk oda, hogy mindenki minimum egyenrangú szövetségesnek ismerte el gyurcsányt ("megbékéltek" fegyőr szerint); a "jobbik" teljes önfeladással tagozódott be alá; önállóan is a legnépszerűbb ellenzéki párt lett 2018 után, amikor 5%-ot épp elérte ("jobbikkal" együtt már elérhetetlenek); az előválasztást megelőző jelöltállítási osztozkodásnak, paktumoknak már legfőbb nyertese, a reálisan elnyerhető helyek alapján várhatóan a legnagyob ellenzéki frakció lesz; a többiekhez képest összehasonlíthatatlanul jobb aktivista terepmunkával és szervezettséggel bír; az előválasztók úgy is 43%-ban dobrevre szavaztak, hogy terheltebb szereplő, mint maga a dk; a dk az egész előválasztási showból megerősödve jött ki, a "társak" meggyengülve; mzp most a saját frakciós ötletével gyurcsány elé fog járulni
a dk az összefogás vezető, legerősebb, megkerülhetetlen pártja, az előválasztással lezárult időszak nagy nyertese; egy esetleges választási győzelem után tőle függ az irányvonal és a lényegi pozíciók nagy része
„Elnök úr, könyörgöm, azért dolgozom, hogy a DK ne a legerősebb ellenzéki, hanem a legerősebb kormánypárti frakció legyen”
- Márki-Zay Péter, 2020.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>>mindenki minimum egyenrangú szövetségesnek ismerte el gyurcsányt
>>"jobbik" teljes önfeladással tagozódott be alá
na most akkor egyenrangu szovetsegek vagy ala-fole rendelt a viszony?
>> önállóan is a legnépszerűbb ellenzéki párt lett 2018 után
onalloan valoban az, azonban az ellenzeket tekintve mekkora szeletet hasit ki maganak? (segitek: nem eri el a 30%-ot)
>> a többiekhez képest összehasonlíthatatlanul jobb aktivista terepmunkával és szervezettséggel bír
baromsag: az elovalasztasi folyamatokban resztvevok alapjan kevesebb DK-s volt mint civil aktivista
>> az előválasztók úgy is 43%-ban dobrevre szavaztak, hogy terheltebb szereplő, mint maga a dk
az 1. es 2. fordulo szavazatszamai azt mutatjak, hogy Dobrev tamogatottsaganak ez a plafonja, Marki-Zay kepes volt bevonni jelentos mennyisegu uj szavazot (~200K)
>> a dk az egész előválasztási showból megerősödve jött ki, a "társak" meggyengülve
az MMM egyertelmuen erosodott, a Momentum ugyszinten, a Jobbik videken tobb aktivistat adott, mint a DK, de igen, Dobrevek megerosdove jottek ki...
>> mzp most a saját frakciós ötletével gyurcsány elé fog járulni
ezzel szemben: "Szeretne egy frakciót azoknak, akiket az ellenzéki megállapodás hat pártja kihagyott. Erre szerinte Pálinkás József pártja, az Új Világ Néppárt (ÚVNP) a legalkalmasabb. Ez egy hetedik frakció lenne. A civilek kijelölésébe Márki-Zaynak is lesz beleszólása, de a tárgyalások elsősorban a programról és nem a listáról szólnának."
>> a dk az összefogás vezető, legerősebb, megkerülhetetlen pártja, az előválasztással lezárult időszak nagy nyertese;
a tenyek: 30%-os a kepviseletuk az elovalasztas lezarultaval a jelolteket tekintve, Dobrev elvesztette az elovalasztast, uj szavazot nem tudott megszolitani
>> egy esetleges választási győzelem után tőle függ az irányvonal és a lényegi pozíciók nagy része
a listas jeloltek ismerete nelkul ez eleg szanalmas magyarazatnak tunik reszedrol
mondd mar meg, hogy te ezeket a marhasagokat honnan a francbol szalasztottad?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> na most akkor egyenrangu szovetsegek vagy ala-fole rendelt a viszony?
általában véve az őszinte/kevésbé őszinte idegenkedésből legalább egyenrangú szövetséges emlegetése lett, a "jobbik" vezetése (más nagyon nem maradt a pártban) pedig minden megszólalásában és megmozdulásában a dk alá tagozódik be
>> onalloan valoban az
ezt mondom
>> azonban az ellenzeket tekintve mekkora szeletet hasit ki maganak
a "jobbikkal" együtt óriásit. ideológiájukat tekintve pedig az összes egy kaptafa
>> baromsag: az elovalasztasi folyamatokban resztvevok alapjan kevesebb DK-s volt mint civil aktivista
ha ez így van sincs köze ahhoz amit én mondtam
>> az 1. es 2. fordulo szavazatszamai azt mutatjak, hogy Dobrev tamogatottsaganak ez a plafonja
melyik? +33% a második (pl az összes "jobbik"-jakab szavazat)
>> Marki-Zay kepes volt bevonni jelentos mennyisegu uj szavazot (~200K)
nahát, a karácsony lepattanókat, és az általad erősnek tartott momentumos lepattanókat
>> a Momentum ugyszinten [megerősödött]
ha csak úgy nem, hogy a lebőgés után ügyvezető egyengeti tovább
>> a Jobbik videken tobb aktivistat adott, mint a DK,
jelöltet, nem? hatalmas, a tatán/alig nyerhető körzeteket
>> de igen, Dobrevek megerosdove jottek ki...
mia az hogy? nagyon is!
>> ezzel szemben:
és leírod ugyanazt
>> a tenyek: 30%-os a kepviseletuk az elovalasztas lezarultaval a jelolteket tekintve
szerinted
>> Dobrev elvesztette az elovalasztast
a lényeges tét nélküli show részét
>> uj szavazot nem tudott megszolitani
milyen értelemben új szavazót? +30k volt a második fordulóban az elsőhöz képest, ennyivel felfokozottabb volt a show is
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> a "jobbikkal" együtt óriásit. ideológiájukat tekintve pedig az összes egy kaptafa
Kulon indultak de egy alku kereteben, igy nem vennem oket egy kalap ala.
>> ha ez így van sincs köze ahhoz amit én mondtam
szerintem nagyon is van koze, ezt irtad: "a többiekhez képest összehasonlíthatatlanul jobb aktivista terepmunkával és szervezettséggel bír"
>> melyik? +33% a második (pl az összes "jobbik"-jakab szavazat)
Dobrev a 2. fordulaban 68 ezerrel tobb szavazatot kapott, Jakabra az elso forduloban 87 ezer szavazatot, igy nem allja meg a helyet, hogy jobbikosok Dobrevre szavaztak
>> nahát, a karácsony lepattanókat, és az általad erősnek tartott momentumos lepattanóka
MZP 372ezer szavazatot kapott a 2. forduloban, az 1.ben pedig 127ezret + "219 991 új szavazó jelent meg a sátrakban, vagy adta le voksát online"; ezt koszonheti MZP a momentumos jeloltek aktiv kampanyak is, akivel ugye kolcsonosen tamogattak egymast indulas ota
>> ha csak úgy nem, hogy a lebőgés után ügyvezető egyengeti tovább
a momentum altal inditott jeloltek jo resze folenyes gyozelmet szerzett, szerintem ez igazolja az erosodest
>>j elöltet, nem? hatalmas, a tatán/alig nyerhető körzeteket
errosegrol volt szo, igy az nem korlatozhato csak a jeloltre
>> mia az hogy? nagyon is!
szep munka egy felmondatot kivagni, tenyleg
>> és leírod ugyanazt
akkor ezek szerint olvasni tudsz, ertelmezni nem
>> szerinted
a szamok makacs dolgok, ez nem velemeny kerdese ebben az esetben
>> a lényeges tét nélküli show részét
most ez a legujabb mondas a part reszerol?
>> milyen értelemben új szavazót? +30k volt a második fordulóban az elsőhöz képest, ennyivel felfokozottabb volt a show is
elovalasztas a thread kontextusa, szerinted mit jelenthet az uj szavazo? ez a +30k hogyan jott ki? on matematikus, vagy mibol szamolta ki?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt minden ellenzéki Brüsszel embere és nem a magyar szavazóké!!! (Ezt azért látni kell.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha pusztan azt veszed figyelembe, hogy koteleztek onmagukat, hogy egymassal egyuttmukodnek, akkor igen, Gyurcsany embere. Gyurcsany meg MZP embere. Ehhez nem kell a Fidesz velemenye, ok maguk deklaraltak, sot, taléan alairattak veled is, amikor szavaztal rajuk. Olyan ez, mint a NER, csak itt EER van. A lenyegen nem valtoztat, hogy ezek mind verszivo parazitak.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En ugy tudom, hogy egyenrangu felkent vesznek reszt az elovalasztasban, egyik partnak sincs tobblet jogosultsaga a masiknal, de fixme.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tobbletjogosultsagok az elovalasztas elso fordulojaban szerintem eldoltek. Egy fullos egyuttmukodest szercsi-la'vcsi alapon nehezen tudok elkepzelni, visszatekintve a kampanyra.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
32 mandatuma van a DK-nak a 108-bol (30%), ez milyen tobbletjogosultsaghoz segitette oket? Az egyuttmukodes a kormanyvaltas erdekeben tortenik, ez a deklaralt celjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez egy beugratós kérdés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a temahoz valami?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen feri, máris
a 106 hely mindegyike egyformán nyerhető, vagy inkább ti cherry-pickeltétek ki a zsírosakat?
plusz: a nevében még jobbiknak hívott képződmény (az előválasztás alatt szimplán kláripárt) eselegesen bejutó (import, mert tagság/kiállítható ember nem maradt) képviselőit is ellenzékváltónak tartod? (mármint röhögés nélkül)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a 106 hely mindegyike egyformán nyerhető, vagy inkább ti cherry-pickeltétek ki a zsírosakat?"
ki az a ti? mi kozom hozza nekem? megis hol dontottem en arrol, hogy ki induljon egy korzetben?
minden egyes olyan jelolt, aki szakpolitikat kivan folytatni elsosorban es nem partpolitikat, az szamomra udvozolendo; ebben a tekintetben a jobbik szamomra erdektelen, a jeloltjere nem tudok szavazni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert azt az orszagos listat meg szeretnem majd nezni, hogy ott hany nemelovalasztott DK-s lesz. Azon elegge sokminden mulik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MZP szakertoi kormanyt szeretne. Nyilvan lesznek partemberek is, az aranyuk a kerdeses. (En arra fogadnek, hogy a lista elso 30 szereploje kozul 10 partember lesz.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg 3 cigányember! Erre ígéretet tett MZP!
Mundjuk, ezt nem tudom miért emelte ki többször is ... Hmmm.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én sejtem ki lesz a Tisztekezűek Kedvence
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Temahoz valami erdemben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljes mértékben a témához volt. Azt tudom elképzelni, hogy nem nézted az előválasztási "vitákat", mert abban több alkalommal is kifejtette MZP, hogy legalább 3 cigányembert (sic!) akar helyzetbe hozni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erdemben
#worksforyou
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kinek mi a fontos! Nekem fontosabb 3 becsületes cigány ember, mint 30 politikus. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked a tereles a fontos, szemmel lathatoan. Szoval szamodra miert van ennek jelentosege?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te mindig bajban vagy a nevekkel. Segítek: Medgyessy, Gyurcsány, Márki-Zay :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tré embereknek van baja a nevekkel, nem? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teged ez miota erdekel?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyerekkorom óta, mert cigányokkal együtt nőttem fel és mindig is zavart a diszkriminálásuk. Nem először jelentem ezt ki a HUP-on, az archívum a barátod.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ajjaj, Pixel5 ezt meg ne lassa... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kerdesem a haknizasra vonatkozott, a tobbi ismert volt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy Márki-Zaj miért haknizik cigánykérdéssel? Természetesen, szavazatokért. Milyen kérdés ez?
Egyébként, biztos fontos ez a kérdés a programjában, mert tegnap is előkerült.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végre egy dolog, amiben egyetértek veled. Ezért mindenképpen tiszteletet érdemelsz. A cigányokat teljesen magára hagyta a társadalom, a vezetőik döntő többsége meg nem a nevelésükkel, segítésükkel van elfoglalva, ennél fogva egy cigánygyereknek nagyjából semmilyen esélye sincs, hogy a társadalom hasznos tagjává tudjon válni. A helyzet egyre rosszabb, amiben a cigányság bűne is benne van, a vezetőik, megmondóik bűne irgalmatlan nagy, de a rendszerváltás óta tkp. senki nem foglalkozott érdemben velük egyik kormány időszakában sem. Amikor Balog Zoltán helyzetbe került, mondott olyat a cigánysággal kapcsolatban, ami bizakodásra adott okot, de az is csak duma volt, gyakorlatilag nem tett semmit. Voltak elszigetelt próbálkozások, kisebb-nagyobb helyi eredmények (pl. Cserdiben - erre most majd biztosan jönnek "válaszok", főleg Bogdán László korábbi tevékenysége és halála kapcsán), de globálisan nagy a baj, és elképesztően nagy lesz, ha továbbra is a szőnyeg alá söprik ezt a témát (manapság a születendő gyerekek többsége cigány, hallani innen-onnan 60%-ot is).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs ebben semmi csoda. Kiálltam én a buzikért is itt a HUP-on korábban (kérsz példát?). Csak közben annyit változott a világ, hogy elkezdett forogni a gyomrom attól, ahogy a liberális oldal elkezdte túltolni a saját politikai haszonszerzése érdekében.
Nem velük van a baj, hanem azokkal, akik kihasználják őket. De, ezt is kifejtettem már.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En arra fogadnek, hogy a lista elso 30 szereploje kozul 10 partember lesz.
A tet amit hajlando vagyok ratenni 0.1BTC, hogy tobb, mint 10 (legalabb 11) partember (DK-MOmentum-LMP-MSZP-P tagja) lesz az osszellenzeki orszagos lista elso 10 helyen.
0.02BTC-t meg arra is safe ratennek, hogy DK-sokbol is meglesz az elso 30-bol 11.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tobb, mint 10 partember lesz az elso 10 helyen
gondold át azért, mielőtt mész a bookie-hoz :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"(legalabb 11) partember (DK-MOmentum-LMP-MSZP-P tagja) lesz az osszellenzeki orszagos lista elso 10 helyen."
Állom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es ha typo volt es elso 30 hely? Akkor is allod? :)
(A szovegkornyezet igazolja)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HUP fogadások? Hmm. Jutalékot kéne szednem utána! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki egyszer beszall (Franko mar kettot megnyert volna), tarthatjuk nalad a cryptot letetben? En benne vagyok. Aztan kifizetsz a gyoztesnek 1.9x-et 0.1x-et meg megtartasz. :)
Ellenben a fogadas targyainak lektoralasara meg kell kerni geleit. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remelem mostmar valaki belemegy egybe. Velhetoen persicsb ki fog szallni a fentibol, ha beolvasztjuk a -10 +30 typo-s pull requestet. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felvettem a Bitcoin address-e:
Oda lehet utalni! Előtte levélben jöhetnek a fogadás részletei!
Őőő, nem jó, mert így a "kiutalásnak" költsége lesz számomra.
Na, majd ha élessé válik, kitaláljuk!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rendben,
ahogy ismerem ezt a kozosseget, lesz ido kitalalni, hogy hogy osszuk fel a transaction fee-ket. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól tudom, legálisan "csak úgy" alapon nem feltétlenül lehet szerencsejátékot szervezni.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, viszont a cryptocurrency jogi statusza nem igazan definialt. Kivetel a crypto --> fiat es a fiat --> crypto konverziokat (inkabb az utobbit, elobbi csak a nyereseg definialasahoz kell, ott is a fiat currency-ben realizalt a lenyeg jogilag).
A crypto nem egy "agyonszabalyzott" terulet, foleg amig csak crypto --> crypto tranzakciorol van szo. "Mindent szabad amit nem tilos" elven erdekeseket lehet vele jatszani.
Peldaul ha Elon Musk barmilyen allami valutaval vagy Tesla-val szerzodo blue chippel jatszotta volna azt, amit jatszott, az egy eros insider trading. Viszont mivel cryptoval csinalta amit csinalt (BTC es Dogecoin), semmilyen szabalyt nem szegett meg gyakorlatilag.
Ez egy forint nelkuli jatek. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem egyszeru, de pl. a lootbox torvenyes (legalabbis nem buntetik). Szoval (fiat) penzert vehetsz adott jatekokban ajandekdobozt, ami veletlenszeruen ad valamit, ami adott esetben ertekkel rendelkezik (ha pl. atadhatod masnak a jatekon belul).
Ez alapjan a BTC-alapu fogadas is lehet oke. Ott is valami digitalis terben letezo dolog van, aminek van valami erteke.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem jo a peldad, mert fiat currency-ert veszel lootboxot. Pont a belga birosag tamadta meg emiatt a jatekfejlesztoket.
Inkabb ahhoz hasonlitanam, hogy fogadunk. Ha nyerek enyem a szekrenyed. Ha nyersz, tied a szekrenyem. Mivel keves a hely a hazunkban, es nehez logisztikat szervezni, valakinel letesszuk mindket szekrenyt letetbe, aki kettonk kozt feluton lakik.
Akinel letettuk, nem minosul szerencsejatek szervezonek es nincs belole jelenlegi szabalyok altal definialt nyeresege. Akkor se, ha kiszerel beloluk 1-1 polcot es elteszi, de ezt a masik ket fel megengedte :) De ha eladja a polcot, azutan mar adoznia kellhet. De ha csak "hasznalja", semmi kotelezettsege nincs.
Ezt hivjak ugy, hogy "szabalyozatlan terulet", es nem erdemes ennel jobban szabalyozni egyelore, mert ahhoz tul nevtelen (tud lenni), hogy megerje.
A fiat <---> crypto tranzakciokat a fiat-os torvenyekre hivatkozva egyre kemenyebben szabalyozzak vilagszerte. De a crypto <---> crypto tranzakciok szabalyozasa nehez es hozzanemerto probalkozas eseten erosen kontraproduktiv is.
Crypto kaszinok leginkabb azert nincsenek, mert "dragak" a tranzakciok hozza (mert ahhoz sok kicsi tranzakcio kell).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnálom, hogy széttrollkodom a bulit, de tökmindegy, hogy forintban, BTC-ben, vagy lócitromban fogadtok. A szekrényes példa talán akkor állná meg a helyét, ha egy raktárhelyiséget béreltek, és a győztes kapja meg a kulcsot hozzá. Ha treynek el kell küldeni a fogadás adatait, ő validálja, hogy ki nyert, stb., az engedélyköteles.
(2a) * A szerencsejáték szolgáltatásokra e törvény hatálya abban az esetben terjed ki, ha
a) a szerencsejátékot Magyarország területén szervezik,
b) a szolgáltatás igénybe vevője Magyarország területén vesz részt a szerencsejátékban, vagy
c) a szolgáltatás Magyarország területén lévő igénybe vevők felé irányul, különösen olyan esetekben, amikor a szolgáltatás magyarul hozzáférhető, vagy azt Magyarország területén reklámozzák.
Az, hogy milyen pénznemben csináljátok, az tökmindegy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
itt van aki feles tobbseggel is alkotmanyozna szoval szerintem felesleges ilyen torvenyes urugyeket felhozni
let's go Brandon!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt itt olyan, akinek még a feles többsége se volt meg, mégis összehozta belőle a kétharmadot. Aki ilyet tud, az ügyes, ezt el kell ismerni. Majd kiderül talán, hogy van-e más is hasonlóan ügyes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az 50% nagyon fáj az alig félgőzzel dolgozó pártoknak, hiszen 1998 óta 2006 kivételével a Fidesz (és szövetségese) az egyéni választókerületek legalább felében mindig nyert. Bizonyos értelemben ez szinte már történelmi léptékű támogatottság. :D Egyébként mindkétszer, amikor az MSZP szerzett 50+%-ot egyéniben, a következő választáson a Fidesz leváltotta, szóval nem árt, ha MZP figyel a háta mögött sorakozó MSZP-s csapatra, nehogy egy erős egyéni indulós szereplés után elkúrják neki. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"egyéni választókerületek legalább felében mindig nyert"
Elméletileg ezen segítene az előválasztás.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a szabályok hozták össze neki
UK-ban 90+%-t jött volna ki btw
let's go Brandon!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Bitcoin jogi státusza egy dolog, de
1. § * (1) Szerencsejáték minden olyan játék, amelyben a játékos pénz fizetése, vagy vagyoni érték nyújtása fejében, meghatározott feltételek fennállása vagy bekövetkezése esetén pénznyereményre, vagy más vagyoni értékű nyereményre válik jogosulttá. A nyerés vagy a vesztés kizárólag, vagy túlnyomórészt a véletlentől függ.
Amíg hatvenezer dollár körül van egy BTC, addig nem fogsz találni olyan bírót, aki szerint a Bitcoin nem "vagyoni érték". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a bitcoin szerencsejáték, akkor bármi, amit később eladhatsz, az, mert fogalmad sincs, mennyit fog érni.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, a Bitcoin nem szerencsejáték. A fogadás az, akkor is, ha BTC-ben számoltok el. Lásd fentebb:
A nyerés vagy a vesztés kizárólag, vagy túlnyomórészt a véletlentől függ.
A BTC árfolyama túlnyomórészt kizárólag a mindekori utolsó kötési ártól függ, az meg túlnyomórészt attól, hogy ki milyen ajánlatot adott be a tőzsdén. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jah, akkor félreértettem...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"kizárólag, vagy túlnyomórészt a véletlentől függ"
A legtobb itt inditvanyozott fogadas arrol szolt, hogy mindketten kozel biztosak lettunk volna, hogy az adott dolog veletlen sem tortenhet meg. :)
De ja, egyszerubb nem fogadni itt ennek ismereteben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20 parttag legalabb lesz az elso 30 helyen, ebben en biztos vagyok, ezzel nincs is bajom egeszen addig, amig ez 20 ember nem a szakpolitikat tartja elsodlegesnek, hanem a partpolitikat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezzel nincs is bajom egeszen addig, amig ez 20 ember nem a szakpolitikat tartja elsodlegesnek, hanem a partpolitikat.
Mondd, hogy ezt forditva akartad irni es azt szeretned, ha szakemberek lennenek a jovendo dk -s kormanyban...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoban forditva akartam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy ilyen nap.
Viszont elkanyarodtunk: az orszagos lista elso 30 emberebol hany lesz szerinted tagja az 5 part egyikenek? (DK, MSZP, P, Mom, LMP)
Mert a fentebbi allitasodat en ugy ertelmeztem, hogy maximum 10, itt meg mar egeszen mast probalsz allitani.
A "Kuncze es Demszky remek szakemberek ergo szakertoi kormany lesz" ervelesig azert ne jussunk el. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En szakpolitikarol beszeltem, erre van igenyem. Azt paron kivuli es parton beluli is csinalhatja, ebbol a szempontbol nekem tok mindegy az arany. En azt szeretnem, hogy a 30-bol max 10 olyan legyen, aki partpolitikaval foglalkozik es nem szakpolitikaval. Ha 30-bol 30 ilyen lesz, de pl a miniszteriumokat szakpolitikusokkal toltik fel, akkor ezt leszarom, elfogadom, mint alkotmanyos koltsegetet, hogy ennyi seggvakarot kell fizetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> En szakpolitikarol beszeltem, erre van igenyem.
mzp nem lesz a kedvenced ez esetben, mert eddig annyit lehet tudni, hogy 10 helyért kuncsorgott a ferinél, ebből 3 kizárólag faji alapon kerülne kiosztásra, a többi pedig (((civil))) szereplő lenne
ezeket - hogy is fogalmazzak finoman - kevésbé tisztakezű demokraták helyére szeretné beirattatni (ebből nagyjából következtethetünk rá, hogy kik lehetnek a dk-mszp névsorban :))
arra vonatkozólag, hogy mzp "vétójogot" kaphatna a végső lista szereplőire, finoman jelezték Az Egyenrangú Pártok, hogy XD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> eddig annyit lehet tudni
hogy mirol fantazialnak azok a nagyszeru fiataldemokratak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem 10 helyről lenne szó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/asit
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt mindjárt gondoltam, szakpolitikusokat nagyon igénylő honfitársam :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
semmi Klara urazas? minden rendben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amugy ha a valasztok eldontottek, kik indulhatnak, akkor milyen alapon irhatna ezt felul barki is? Ha jol tudom, a Tisztakezuek Egyuttmukodesi Rendszere ezt megakadalyozza; tovabba ala is irtak, magukra nezve kotelezoleg. Azt akarod mondani, hogy mar a valasztas elott atba...k a sajat szavazoikat? Ugyanmar, tudod, hogy ez lehetetlen...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az előválasztók a választókerületek indulóit választották ki (sok helyen egy, vagy 1+1kamu jelöltből), ez most a pártlistás osztozkodás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ohh, hogy mar ennyire elol jarunk. Lassan mar azt sem ertem, miert kell valasztas tavasszal, ha minden ilyen frankon eldolt.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az orszagos lista elso 30 emberebol hany lesz szerinted tagja az 5 part egyikenek? (DK, MSZP, P, Mom, LMP)
29, de csak mert MZP brigádja nem pártként lett bejegyezve
Meglehetősen elképzelhetetlennek tartom, hogy 5-6 párt összeborul, feladják egymás javára a helyi mandátumokat, és olyan önzetlenek, hogy a listás helyekből sem kérnek. Remélem tévedek, mert az azt jelenti, hogy egy ici-pici, de pozitív előrelépés történt a politikában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy MZP kenytelen lesz partot alapitani, kormanyunk mindent meg fog tenni azert, hogy szabotalja/megnehezitse az ellenfelei dolgat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kormany helyett ezek egymasnak nagyobb ellenfelei...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, eleg furcsa, hogy politikai partok egymassal alkudoznak es nem a doktorminiszterelnokur adja ki az ukazt jo tsz elnok modjara.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miről volt szó tegnap Gyurcsány (aki már "nincs hatalmon", "nem tényező", "nem tér vissza", "nem ő a főnök" stb.) és Márki-Zaj közt?
#nemfüstöthátsószobákban #nyilvánosság #transzparencia #ezmárnemaz #leváltottukazellenzéket
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ROTFL #🤡
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban az, miután lassan évek óta hakniztok itt, hogy nincs már Gyurcsány. Erre ez a szél által frissen felkapott MZP első útja a showmesterhez vezetett.
Szerk:
Közben kitudódott mi történt:
https://telex.hu/belfold/2021/10/19/gyurcsany-semmi-falrengeto-nem-tort…
SEMMI :D
(nem engem néznek hülyének, csak jelzem, hanem titeket :D)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a szél által frissen felkapott MZP"
Hat ez Kocsis Mate szintu magassag volt. 🤣🤣🤣
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi szépen, igyekszem!
Valami a "mit keresett a bábmesternél a spuris pitbull" témához?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eloszor megvarom az Origo oknyomozasat a Bennfenteshez a motoros futar beerkezeset, addig nem szeretnek talalgatni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#változnakazidők #mégiscsakfüstöshátsószobákban #majdferimegmondjamitlehet #milyentranszparenciatakarszbazmeg
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel mit akartal mondani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hazugnak, hazaarulonak nevezni egymast alkudozas? Mert akkor igazad van; egyebkent kapitalis baromsag. Bocs, eddig azt hittem, hogy a politikai memoria fel evig tart, de lassan a fel ora is kezd soknak tunni...
Vagy valahol mar leirtak, hogy ezek is be voltak rugva, mint a nejlonnaci jobbikos csavo? (Kiveve Fletot, mert o mindig vizet iszik, kigyozzon barhany kigyo!)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/asit
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Latom, kicsit megbotlottal a mantradban, elofordul ez :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
milyen mantrarol beszelsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, eleg furcsa, hogy politikai partok egymassal alkudoznak es nem a doktorminiszterelnokur adja ki az ukazt jo tsz elnok modjara.
Vajon majd ujra be kell-e ideznem kesobb, amikor a karaktergyilkolaszast alkudozasnak hivtad? (Es mivel erre is visszakerdeznel, hogy miert gondolom maskent, eleg erre utalnom.)
Innettol eleg lesz csak ezt az egyet linkelnem :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En nem hivtam annak, te hivtad annak. Ertelemszeruen a ket dolog kulonbozik egymastol, ha nalad nem, akkor a hiba a te keszulekedben van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, szerintem nincs difi. Ilyen kampany baratok kozt nem zajlik. Ilyen kampany eskudt ellensegek kozt folyik. Fidesz vs. barki, barki vs. Fidesz. Pont igy mukodik.
Itt azonban mas a felallas. Hogy alakulhat ki szinkron teljesen eltero erdekek kozott ugy, hogy az erintettek -ha modjuk van ra- beletaposnak a masikba, netan megprobaljak ellehetetleniteni?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az USA-ban pl. az előválasztás már évtizeted óta így működik. És tényleg működik, a kampány durva, utána meg együttműködnek.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az USA -ban eleg sok dolog maskent mukodik, tavolrol sem neveznem igazi demokracianak. Ha igazi demokraciat keresunk, akkor visszabb kell keresni - pl. Svajcban, ahol az ugydonto nepszavazasoknak elkepesztoen nagy hagyomanya van.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg azt cáfoltam meg egy ellenpéldával, hogy a "durva kampány" -> "esküdt ellenségek, akik nem tudnak együtt dolgozni" implikáció nem igaz.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, akkor most valami nem hiteles:
-Vagy maga a kampany egy ordas nagy kamu: atba..tak
-Vagy valoban nem tudnak egyuttmukodni: atba..tak
En ugy vagyok bedrotozva, hogy ha valaki engem szeretne pl. sittrevagni (mindenkit elszamoltatunk: tudjuk, mit _kell_, hogy jelentsen), akkor 24h mulva nem leszek vele puszipajtas. Garantalom, hogy Te sem.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oke, te igy latod, de ugye azert en gondolhatom ezt maskepp? Pl velekedhetek ugy, hogy MZP nem hazaarulozott, hanem a DK-s propagandamedia forgatta ki a szavait?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogyne, mint ahogy en is -aki helybol ismeri MZP tevekenyseget- gondolhatom maskent. A DK -s propagandamedia tortenet nyilvan megallja a helyet. Sot: szerintem ugyanazokat a modszereket alkalmazza mindegyik. A Fidesz is.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tobbieknek mennyi van? Mind a 108 egyeni korzet delegalt indulot, nem?
Szerk: Megneztem, MSZP-Jobbik-Momentum a felallas. Nem tudom, mennyire lesz tarthato a kozeljovoben egy ilyen egyuttmukodes. Ettol fuggetlenul is a DK fog diktalni.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "kormánykritikusok" elmúlttizenegyévi mantrája, hogy a kormány folyton elmúltnyolcévezik és mindent a Ferire fog...
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben ez nem is igaz, mert sorosozni is szoktak.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megtenned, hogy befejezed a lenti mondatot?
Ami azert bantja a jelenlegi ellenzeket, mert eszerint semmi kozuk az erintett uriemberhez, de megis megszolitva erzik magukat, mert......
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Újabban:
https://hvg.hu/itthon/20211016_A_168_ora_megirta_majd_leszedte_hogy_a_D…
https://index.hu/belfold/2021/10/16/168-ora-teves-ertesules-dk-gyurcsan…
https://444.hu/2021/10/16/a-168-ora-megirta-hogy-gyurcsany-szerint-soro…
"és Gyurcsány ekkor kijelentette, hogy Soros György állt be Márki-Zay mögé, a hódmezővásárhelyi polgármester ennek köszönheti sikereit."
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megszokhattuk, hogy valtoznak a dolgok, de kevesebb, mint 24 h alatt itt a kovetkezo.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A DK az egyetlen, önmagában is kormányzóképes párt lett az ellenzéki oldalon
a versenyből megerősödve jött ki, a DK adja a legtöbb egyéni képviselőjelöltet is.
100 ellenzéki szavazóból 43 az egyetlen versenyben maradt párt, a Demokratikus Koalíció jelöltjére szavazott
Ha többségünk van a Parlamentben, akkor majd mi választhatunk kormányfőt
Először Parlament, először többség, aztán majd kormányfő. Ez a sorrend
na, hát ez legalább tiszta beszéd
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lószart, mama! Ahhoz tiszta fej is kellene.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összezavartalak? Ilyen könnyű ezt megtenni? Hova lett a magabiztosságod? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
feri világosan beszélt - összezavarni csak halálcsillagokkal, tuniszi zöldségesekkel, létrás osztrák öregemberekkel és fényevéssel sikerült az utóbbi napokban
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Schiffer belulrol ismeri a szervezetet. Beszelt mar hasonlokrol Zuschlag, de Volner is sokat tud.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni