Megérkezett

Múltkor azon elmélkedtem, hogy vajon tudja-e tartani a chiphiány közepette az Audi a saját maga által kiadott határidőt (szeptember). Annyira tudta, hogy ma hívtak, hogy megérkezett Győrbe az autó. Vagyis, a megrendeléstől számítva, nem egészen 2 hónap alatt legyártották. Majdnem 2,5 hónappal előbb, mint ahogy ígérték. 👏

Következik a szokásos mutatvány: regisztráció, forgalomba helyezés, folyadékokkal feltöltés, első szerviz, majd átadás ...

Hozzászólások

"folyadékokkal feltöltés"

Gondolod nincs benne motorolaj? :) Amúgy tényleg gyorsak voltak.

Egyszer hallottam egy vén indiántól: "Az ember örvend mikor autót vásárol, de még jobban mikor eladja."

Welcome to the future, where everyone wants to live in the past.

Az a hosszú távú tapasztalatom hogy aki tényleg sokat autózik (mondjuk 20k / év és felette) annak nem éri meg a használt autó mert akármilyen "jót" is találsz, biztos szétrohadt alattad valami benne, ha nincs szerencséd akkor a sokszázezres tételek. Én a fél életemet szervizekben töltöttem az elmúlt 10 évben, és köszönöm, nem kérek belőle többet. Majd tapsikolja a százezreket félévente a következő tulaj akinek lepasszoltam. Lassan ideje is, belerúgtam 50 ezret másfél év alatt az újba.

Nem mondtam hogy vegyél 10 milliós autót. Vegyél 4 milliósat, abból a fajtából amire van érdeklődés és szűkös a készlet (=suzuki swift), aztán add el maximum 1 milliós veszteséggel és veszed a következőt hasonló áron.

Költöttél 3 évente 1 milliót autózásra. A használt csotrogány szervizelése is lesz ennyi előbb vagy utóbb. Én legutóbb 600 ezret leszurkoltam egy teljes kipuff rendszer cseréért, és az autót sikerült nagy nehezen 360ért eladni nem sokkal később. A piacot sajnos csak a km óra állása érdekli, az hogy kompletten felújitottad a kocsit, nem.

 

Ki kell számolni hogy kinek melyik árkategória éri meg, nekem nem kell sem luxus sem fancyzés, csak A->B közlekedés, ehhez pedig a Dacia/Suzuki/vmi olcsó is megfelel.

"megérkezett Győrbe az autó"

Ezt nem Gyorben gyartjak?

A motort itt (Győr) gyártják, de az összeszerelése ennek Németországban vagy Kínában zajlik.

Fourth generation (8Y)

Production May 2020–present
Assembly Germany: Ingolstadt
(Audi AG Werk Ingolstadt)
China: Qingdao (FAW-VW Automotive Co. Ltd)

A korábbi verziók összeszerelése Győrben is zajlott. Tudtommal Győrben a TT-ket és az elektromos verziókat szerelik össze.

trey @ gépház

Nem hiszem, higy a kapacitás ugrott meg. Inkább a rendelési állomány csökkenhetett. Már nagyon kíváncsian várom az autóipari jelentéseket.

"Csak ha elvonult a dagály, akkor látszik, ki volt meztelen"

BTW: lazán kapcsolódik, de arra is kíváncsi leszek milyen hatása lesz az SZJA visszatérítésnek. Mindeközben a kormány már csak rövidtávú eszközfinanszírozást támogat, az NHP-nak vége. Értelmezésem szerint magas inflációtól ő maga is fél. Maga az olcsó hitel eltűnése és a kamatok emelkedése, sok helyen fog korrekciót okozni. 

Nem vagy igaz magyar hazafi, ha nem szlovák rendszámot rakatsz rá.! Nagy-magyarország matricával.! Doto ho.!

God bless you, Captain Hindsight..

Egyik sem az én világom. Sem az autón matrica, sem az a nagymagyarországozás, sem a szlovák rendszámozás. Az összes autómnak magyar rendszáma volt. Honnan jönnek neked ilyen gondolataid? BTW, mi fáj? Valami keserűség áll a károgás mögött?

trey @ gépház